Επι της ουσίας , το φάρμακο του ‘τρόμου’ λίγο αποδίδει αφού όσοι δεν θέλουν να ασφαλιστούν δεν ασφαλίζονται

To “déjà vu”  στους ελέγχους των ανασφάλιστων οχημάτων

“Στο ίδιο έργο θεατές”  των διασταυρώσεων των ελέγχων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων αυτοκινήτων βρισκόμαστε για μία ακόμα φορά.  Και βέβαια ξανα-διαβάζουμε πάλι για ποινές , πρόστιμα σε όσους δεν έχουν ασφαλιστεί. Too good to be true.  Όσοι έχουν και την ελάχιστη σχέση με τις εφορίες γνωρίζουν ότι ουδόλως ενδιαφέρεται το Υπουργείο Οικονομικών για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα. Μάλιστα ο κ. Αλεξιάδης , ως συνδικαλιστικό όργανο των εφοριακών , σε παλαιότερες εποχές είχε αρνηθεί να συμμετάσχει ο κλάδος στου ελέγχους με δύο αιτιολογικά.  Το πρώτο ήταν ότι δεν ήθελαν να ‘ρίξουν νερό στο μύλο’ των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών (χωρίς αμοιβή συμπληρώνω εγώ) και το δεύτερο ότι λόγω  αριστερής ‘ευασθησίας’ δεν ήθελαν να επιβαρύνουν με πρόστιμα φτωχούς ανθρώπους.  Ως αριστερή κυβέρνηση όμως δεν φαίνεται να έχουν την ίδια ευαισθησία, συμπληρώνω.

Επι της ουσίας , το φάρμακο του ‘τρόμου’ λίγο αποδίδει αφού όσοι δεν θέλουν να ασφαλιστούν δεν ασφαλίζονται.  Σε περίπτωση ατυχήματος ποντάρουν στην καθυστέρηση απονομής της δικαιοσύνης . Το τελευταίο (απονομή άμεσης δικαιοσύνης)  είναι αυτό που πρέπει να γίνει για να πεισθούν οι αρνητές της ασφάλισης και να προχωρήσουν στην ασφάλιση των αυτοκινήτων τους έστω και με τις βασικές καλύψεις.  Στο εξωτερικό τα πράγματα τα έχουν απλοποιήσει.  Η μη ασφαλισμένος δεν δύναται να οδηγεί.  Ξέχασες να ασφαλιστείς , πρέπει να το κάνεις ΑΜΕΣΩΣ.  Απλά πράγματα.  Από την πλευρά των ασφαλιστικών θα πρέπει να διευκολύνουν όχι μόνο τις διαδικασίες ασφάλισης (ήδη είναι αρκετά εύκολες και βολικές απ’ όλα τα δίκτυα πωλήσεων ) αλλά και τις διαδικασίες αποζημιώσεων.  Οι 3μηνες περίοδοι από την στιγμή του ατυχήματος δεν είναι παρελθόν.  Υπάρχουν και σήμερα.  Όπως υπάρχουν και οι ατέλειωτες ώρες αναμονής στο τηλέφωνο γιατί τα τηλεφωνικά κέντρα δεν επαρκούν.  Αυτά βλέπουν οι ασφαλισμένοι και φεύγουν μακριά όταν ακούν ιδιωτική ασφάλιση.  Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη  κατηγορία βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις εμπιστοσύνης απ΄τον μέσο πολίτη θα έπρεπε να έχει περάσει στις εταιρείες και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.