Εξατομικευμένα προγράμματα και έξυπνες εφαρμογές στην υγεία από τη Generali

 

Στην κάλυψη του βασικού αιτήματος για προσβασιμότητα στις υπηρεσίες και άμεση εξυπηρέτηση, όταν υπάρχει ανάγκη, στοχεύει η Generali, μέσω των συνεχών βελτιώσεων των προγραμμάτων Υγείας.
Κύριο γνώρισμα των προγραμμάτων αυτών είναι οι συνεργασίες με κορυφαία νοσηλευτικά ιδρύματα και η αξιοποίηση της τεχνολογίας, προκειμένου να διευκολύνεται η πρόσβαση των ασφαλισμένων σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Πρωτοποριακά για την εποχή τους, τα προγράμματα υγείας προσφέρουν συνδυαστικές καλύψεις και λύσεις στις σύγχρονες απαιτήσεις των ασφαλισμένων. Μερικές από αυτές είναι η κάλυψη νοσηλείας τοκετού, η κάλυψη σε γνωστές προϋπάρχουσες παθήσεις, σε συγγενείς παθήσεις καθώς και τα εξειδικευμένα πακέτα προληπτικών εξετάσεων.
Αυτοματοποιημένες διαδικασίες εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους
Με το καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα Medical Safety, από το 2008, αλλά και τη νέα εμπλουτισμένη έκδοσή του, η Generali εξασφάλισε για τους ασφαλισμένους της την άμεση πρόσβαση σε συνεργαζόμενα Νοσηλευτικά Ιδρύματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, με την επίδειξη της ατομικής κάρτας νοσηλείας & ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εξυπηρέτησης που απαλλάσσει τον ασφαλισμένο από χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Ο ασφαλισμένος επιδεικνύει απλά την κάρτα του και ένας ολόκληρος μηχανισμός τίθεται σε λειτουργία. Tα ίδια προνόμια απολαμβάνουν και όσοι που επιλέγουν το πρόγραμμα Medical Prime, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να καλύπτει και όσους δε διαθέτουν κοινωνικό ασφαλιστικό φορέα, καθώς και τα εξωνοσοκομειακά προγράμματα Health Keeper και Health Care τα οποία συνδυάζουν πλήθος παροχών από διαγνωστικές εξετάσεις μέχρι και νοσηλεία, αν χρειαστεί.
Παράλληλα, η Generali αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας έκανε ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα για να βελτιώσει την πρόσβαση του πολίτη σε υπηρεσίες υγείας. Δημιούργησε το σύστημα Generali Health Alert το οποίο περιλαμβάνει μία ηλεκτρονική εφαρμογή για smart phones με πληροφόρηση για το δίκτυο ιατρών, διαγνωστικών κέντρων, νοσηλευτικών ιδρυμάτων και φαρμακείων εντός Ελλάδος. Ταυτόχρονα, με το πάτημα ενός κλικ από το κινητό, παρέχει άμεση ιατρική υποστήριξη στον κάτοχο του, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Κομβικό ρόλο στο συντονισμό των ενεργειών παίζει και το call center το οποίο λειτουργεί 24/7 παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες και μια πρώτη ιατρική καθοδήγηση.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία του συνεργάτη
Η παροχή αυτή είναι συνέχεια των σημαντικών επενδύσεων που υλοποίησε στην τεχνολογία όλα τα προηγούμενα χρόνια η Generali, δημιουργώντας τεχνολογικές πλατφόρμες που σκοπό έχουν να διευκολύνουν το συνεργάτη ασφαλιστικό σύμβουλο στη διαχείριση της καθημερινής εργασίας του. Με τη χρήση αυτών των ειδικά σχεδιασμένων ψηφιακών συστημάτων οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές απέκτησαν τη δυνατότητα να έχουν τον πλήρη έλεγχο του χαρτοφυλακίου τους όπου και αν βρίσκονται (κίνηση συμβολαίων, εκκρεμότητες, διαδικαστικά κ.λπ.), να ανασύρουν κάθε πληροφορία και στατιστικά δεδομένα που χρειάζονται σχετικά με την κίνηση του χαρτοφυλακίου τους και να τιμολογούν σε πραγματικό χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο ο συνεργάτης ασφαλιστικός διαμεσολαβητής επικεντρώνεται στην εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου και τη δημιουργία της ασφαλιστικής λύσης που ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ του.
Η Generali θα συνεχίσει να κάνει την διαφορά επενδύοντας σε ψηφιοποιημένες υπηρεσίες και τεχνολογίες που στοχεύουν στην πλήρη κάλυψη των αναγκών των συνεργατών της αλλά και των ασφαλισμένων, μέσα από εξατομικευμένες και πάνω απ’ όλα προσιτές λύσεις.