Λύσεις cloud από τη Microsoft για τον ασφαλιστικό κλάδο

Στον καθοριστικό ρόλο της τεχνολογίας στον ασφαλιστικό χώρο αναφέρθηκαν οι διοργανωτές της εκδήλωσης «Business Zone: The Evolution of Insurance» της Microsoft. Θεσμικοί παράγοντες του κλάδου διατύπωσαν την ανάγκη υιοθέτησης και προσαρμογής της αγοράς στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες με στόχο, μεταξύ άλλων, την αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης, το σχεδιασμό νέων προϊόντων, τη διατήρηση και διεύρυνση του χαρτοφυλακίου και τη διαχείριση δικτύων διαμεσολάβησης. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης διατυπώθηκαν ενδιαφέρουσες απόψεις για την σύνδεση της αγοράς ασφαλιστικής διαμεσολάβησης με την ψηφιακή τεχνολογία.

Ο κύριος Θάνος Λούτσος, Διευθυντής Υπηρεσιών της Microsoft Ελλάς, παρουσίασε καινοτόμες προτάσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς, υπογραμμίζοντας ότι: «Το «OMNI INSURANCE» αποτελεί τη μελλοντική προσέγγιση της Microsoft, μέσω των αυτοματοποιημένων λύσεων που προσφέρει, δίνοντας απαντήσεις στα κρίσιμα θέματα που απασχολούν την ασφαλιστική αγορά, όπως είναι η μείωση των δεικτών loss ratio και combined.»

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Θεοδοσόπουλος, Partner Channel Development Manager της Microsoft Ελλάς, παρουσίασε εφαρμογές cloud τις οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν οι ασφαλιστικές εταιρίες προκειμένου να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους και να μειώσουν τις λειτουργικές τους δαπάνες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Office 365, ένα κορυφαίο εργαλείο για την παραγωγικότητα, την ευελιξία και την ανταγωνιστικότητα. Είτε με την πλήρη σουίτα είτε με μεμονωμένες υπηρεσίες (email, ημερολόγια, επαφές, συνδιασκέψεις, διαχείριση αρχείων, κλπ) μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες του κοινού και των επαγγελματιών της απαιτητικής ασφαλιστικής αγοράς.