11.5 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

«Μαζί Ασφαλώς» για κάθε σπίτι: Η Ορίζων Ασφαλιστική επανατοποθετεί την ασφάλεια κατοικίας στο επίκεντρο

Με μια νέα στοχευμένη καμπάνια στα ψηφιακά μέσα, η Ορίζων Ασφαλιστική παρουσιάζει ανανεωμένα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας, δίνοντας έμφαση στην προσαρμοστικότητα και την κάλυψη πραγματικών αναγκών των νοικοκυριών. Με το μήνυμα «Μαζί Ασφαλώς», η εταιρεία επιχειρεί να δώσει σαφές στίγμα εμπιστοσύνης και προστασίας, σε μια εποχή όπου οι φυσικές καταστροφές, τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τα περιστατικά ζημιών καθιστούν αναγκαία την ουσιαστική ασφαλιστική θωράκιση της πρώτης κατοικίας.

- Advertisement -

Σύμφωνα με την καμπάνια, η Ορίζων προσφέρει εξειδικευμένα πακέτα ασφάλισης κατοικίας, τα οποία διαμορφώνονται ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του ασφαλισμένου: από βασικές καλύψεις έναντι πυρκαγιάς και κλοπής μέχρι επεκταμένες επιλογές για φυσικές καταστροφές, υλικές ζημιές, ηλεκτρικές βλάβες, υδρορροές, καθώς και κάλυψη αστικής ευθύνης προς τρίτους. Μέσα από ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα, η εταιρεία επιδιώκει να απαντήσει στη σύγχρονη απαίτηση για αξιόπιστη και οικονομικά προσιτή προστασία.

Η διαφημιστική προώθηση παραπέμπει σε ειδική πλατφόρμα ενημέρωσης, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληροφορηθούν αναλυτικά για τα διαθέσιμα προϊόντα και να ζητήσουν άμεσα προσφορά, με στόχο τη διευκόλυνση της διαδικασίας και την ενίσχυση της σχέσης με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Το μήνυμα της εταιρείας είναι σαφές: η προστασία της κατοικίας δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα, και μέσα από τα ευέλικτα ασφαλιστικά προϊόντα της, κάθε νοικοκυριό μπορεί να νιώθει πραγματικά «ασφαλές σπίτι του».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Nέες καλύψεις φυσικών καταστροφών από την AIG

Από 1/1/2026, με δυνατότητα αφαίρεσης – Τι άλλαξε από 1/12/2025 για τον κλάδο αυτοκινήτου

Καμπάνια της Gilead Sciences Ελλάδας κατά του στίγματος για τον HIV

Η νέα καμπάνια υπενθυμίζει ότι το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι ο ιός, αλλά οι προκαταλήψεις που εξακολουθούν να τον περιβάλλουν

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική