back to top
17.4 C
Athens
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025

Η ΠΑΡΟΝ φέρνει τον «Πελάτη του Μέλλοντος» στο σήμερα – Καινοτόμο σεμινάριο για την ανάπτυξη χαρτοφυλακίου με δράση και ΤΝ

Η ασφαλιστική αγορά βρίσκεται μπροστά σε μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία και η ανθρώπινη γνώση συναντιούνται για να δημιουργήσουν το επιχειρηματικό περιβάλλον του αύριο. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΠΑΡΟΝ εγκαινιάζει ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πέντε σεμιναρίων με τίτλο: «Από τον πελάτη της σύστασης στον πελάτη του μέλλοντος – Σύγχρονη ανάπτυξη χαρτοφυλακίου με δράση & τεχνητή νοημοσύνη».

Το πρόγραμμα στοχεύει να καθοδηγήσει τους επαγγελματίες του κλάδου στη μετάβαση από το παραδοσιακό μοντέλο ανάπτυξης μέσω συστάσεων, σε μια πιο δομημένη και αποτελεσματική μεθοδολογία που ενσωματώνει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

- Advertisement -

Η φιλοσοφία της ΠΑΡΟΝ συνοψίζεται σε τρεις πυλώνες:

  • Τεχνολογία ως εργαλείο: οι ψηφιακές εφαρμογές υποστηρίζουν την καθημερινή επαγγελματική δραστηριότητα.
  • Άνθρωπος ως ψυχή: οι σχέσεις και η εμπιστοσύνη παραμένουν η βάση κάθε συνεργασίας.
  • Εκπαίδευση ως κλειδί: η γνώση μετατρέπει τον συνεργάτη σε ηγέτη.

Σύμφωνα με την εμπορική διευθύντρια της εταιρείας Χριστίνα Φυτέα, το νέο σεμινάριο φιλοδοξεί να αποτελέσει «γέφυρα ανάμεσα στην παραδοσιακή ασφάλιση και στις προοπτικές του μέλλοντος, όπου η καινοτομία δεν αντικαθιστά τον άνθρωπο, αλλά τον ενδυναμώνει».

- Advertisement -

Με αυτή την πρωτοβουλία, η ΠΑΡΟΝ στέλνει σαφές μήνυμα: η εξέλιξη της αγοράς προϋποθέτει στρατηγική, τεχνολογική ενίσχυση και συνεχή μάθηση, ώστε οι συνεργάτες να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του αύριο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τις προσλήψεις !

Η Allianz Trade παρουσιάζει ένα μοντέλο όπου η τεχνολογία ενισχύει αλλά δεν αντικαθιστά την προσωπική επαφή

Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ συμμετείχαν στο διεθνές πρόγραμμα Σπουδών «AI & Technology Architect in Risk Management and Financial Planning» του IFAAcademy

Χ. Φυτέα: «Εξελίσσουμε συνεχώς τους συνεργάτες μας, ώστε να πρωταγωνιστούν στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά»

NN Hellas & Prolepsis: Επόμενος κύκλος δράσεων για την ψυχική υγεία παιδιού και οικογένειας

Το «Νοιάζομαι για το παιδί μου» ενημερώνει και εκπαιδεύει δωρεάν γονείς, κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς σε θέματα ψυχικής υγείας

Performance Technologies και NOVA-ICT αναλαμβάνουν το Health Monitoring της ΗΔΙΚΑ

Το έργο αποσκοπεί στη βελτίωση των υπηρεσιών δημόσιας υγείας, ενισχύοντας την ανάλυση, την παρακολούθηση και τη λήψη αποφάσεων με γνώμονα τις ανάγκες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ξεκινά στις 30/9 το πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Liability Risk and Insurance»

Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης και Αξιολόγησης Κινδύνων Ευθύνης, κάθε Τρίτη και Πέμπτη σε υβριδικό περιβάλλον

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Webinar για την ψηφιακή κάρτα εργασίας: Ενημέρωση για τους διαμεσολαβητές από την ΕΑΔΕ

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου - Δωρεάν συμμετοχή κατόπιν προεγγραφής

NP Ασφαλιστική: Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025

Τα σεμινάρια θα διενεργηθούν 8-23/10 με θέμα: «Βασικοί φορείς της ασφαλιστικής αγοράς και ασφαλιστική απάτη»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα μέτρα για στέγη, αδρανή ακίνητα και ψηφιοποίηση – Πώς θα επωφεληθεί η ασφαλιστική αγορά

Οι αλλαγές επηρεάζουν τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, τον κίνδυνο αφερεγγυότητας μισθωτών και τη δυνατότητα δημιουργίας σχετικών προϊόντων

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents

Στο πλαίσιο του πρόσφατου RiskX στη Ρώμη, η Mastercard ανέδειξε τις πιο πρόσφατες λύσεις της σε θέματα κυβερνοασφάλειας και ψηφιακών συναλλαγών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο