back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Berenberg, Morgan Stanley: Τι λένε για τα αντασφάλιστρα 2025

Σταθερές εκτιμούν  πως θα παραμείνουν οι τιμές στα αντασφάλιστρα κατά τις ανανεώσεις τη 1η Ιανουαρίου 2025 οι αναλυτές της Berenberg, από το γεγονός ότι οι επιδόσεις των αντασφαλιστών είναι ισχυρές και από το ότι δεν υπάρχει συσσώρευση πλεονάζοντος κεφαλαίου.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της Berenberg, η αύξηση των ζημιών από φυσικές καταστροφές κατά 10% ετησίως σημαίνει ότι δεν υπάρχει υπερβολική συσσώρευση κεφαλαίου, καθώς η ζήτηση για κάλυψη χρησιμοποιεί το παραγόμενο κεφάλαιο. Προσθέτως, συμπληρώνουν ότι τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους που αναμένουν οι αντασφαλιστές θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο στην αύξηση των αποθεματικών παρά προς την ‘χρηματοδότηση του ανταγωνισμού’.

- Advertisement -

Morgan Stanley, βλέπει πτώση στις τιμές, εφιστά την προσοχή των αντασφαλιστών 

Αναλυτές της Morgan Stanley, από την άλλη πλευρά με ορίζοντα τις ανανεώσεις του νέου έτους εκτιμούν πως αν δεν υπάρξουν μεγάλες φυσικές καταστροφές, οι τιμές των αντασφαλίστρων του κλάδου Περιουσίας και Ατυχημάτων θα μειωθούν. Τονίζουν, δε ότι τα αποτελέσματα του κλάδου έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες των αντασφαλιστών και προσθέτουν ότι ενδεχομένως και να υπάρξουν πιέσεις για μειώσεις οι οποίες θα οδηγήσουν κάπως σε μία ηπιότερη αγορά.

- Advertisement -

Εφιστούν, ωστόσο την προσοχή των αντασφαλιστών στο ότι θα πρέπει να είναι επί ποδός, ώστε ανά πάσα στιγμή να είναι σε θέση να διαχειριστούν ζημιές από φυσικές καταστροφές, υποδεικνύοντας τους όρους που θέτουν στον τομέα της ανάληψης των κινδύνων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στα πόσα δισεκατομμύρια οι ζημιές από τον Covid19 ;

Πολύ κάτω των αρχικών εκτιμήσεων και ανάλογα με τα μέτρα που επέβαλλαν οι κυβερνήσεις

Morgan Stanley: προσεχώς αυξήσεις 6%, 7% στα αντασφάλιστρα

Οι αυξήσεις των τιμολογίων στις ανανεώσεις τον Ιανουάριο του 2021 δεν θα φτάσουν τα επίπεδα του 20%, τονίζει η Morgan Stanley.

RVS2018: Οι χρησμοί της Morgan Stanley για το 2019

Ηδη φαίνεται να υπάρχουν κάποια οχήματα που αγοράζουν αντασφάλειες κυρίως λόγω των τιμών και των αυξανόμενων κινδύνων.

Δυο μνηστήρες για το χαρτοφυλάκιο ασφαλειών ζωής της Generali στη Γερμανία

Οι Athene Holding και Viridium Group φέρεται να υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές για την Generali Leben που διαθέτει ενεργητικό 40 δισ. ευρώ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί