back to top
28.5 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

10 χρόνια Famous Brands: 7 φορές 1η σε φήμη ασφαλιστική η INTERAMERICAN

Famous Brands, λογότυποΗ δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 -μετά την πρώτη θέση κατά το 2016- για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων.

Σε σύνολο 10 ετών μέτρησης της φήμης από τον θεσμό, η INTERAMERICAN έχει αναδειχθεί 7 φορές πρώτη ασφαλιστική και 3 φορές δεύτερη. Η διάκριση προκύπτει, σε ετήσια βάση, από ανεξάρτητη online έρευνα με αυθόρμητες απαντήσεις κοινού χωρίς υποβοήθηση, που αναδεικνύει τη σημαντική αξία της αναγνώρισης και εμπιστοσύνης του κοινού στο brand.

- Advertisement -

Όπως επισημαίνεται και από τη Hill+Knowlton Strategies, που διεξάγει την έρευνα, στο νέο περιβάλλον του reputation economy η φήμη απαιτεί πολυδιάστατη μέτρηση και διαχείριση, σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής πολίτης αναζητεί purpose driven εταιρείες για να τις εμπιστευτεί. Επισημαίνεται ότι η Hill+Knowlton Strategies διαθέτει διαγνωστικό μοντέλο μέτρησης της «ολιστικής φήμης», το Reptrust Navigator, που αναπτύσσεται σε 7 πυλώνες οι οποίοι συνθέτουν το οικοδόμημα της καλής φήμης (προϊόντα/υπηρεσίες, καινοτομία, εργασιακό περιβάλλον, διακυβέρνηση, κοινωνικές δράσεις και ηγεσία).

βραβείο, 10 χρόνια, Famous BrandsΑναφερόμενος στη διάκριση ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, δήλωσε: «H εστίαση στον πελάτη και η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του από τη σχέση με την εταιρεία αποτελεί για εμάς ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας και κορυφαία επιλογή για την εταιρική στρατηγική. Επιζητούμε, με αυτό τον τρόπο, κάτι πολύ περισσότερο από τη δεδομένη αναγνωρισιμότητα του brand: μία σχέση διαρκούς αλληλεπίδρασης για τη δημιουργία και απόδοση αξίας στον πελάτη, βασισμένη στη σταθερή εμπιστοσύνη και προτίμησή του, που υπογραμμίζει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

»Στο βάθος της δεκαετίας του θεσμού των “Famous Brands”, επιβεβαιώνεται -με ελάχιστες διακυμάνσεις από έτος σε έτος- ότι η INTERAMERICAN είναι κορυφαίο σε φήμη ασφαλιστικό brand στην Ελλάδα. Το γεγονός ενισχύει την πεποίθησή μας ότι βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας, σε μία ιδιαίτερα απαιτητική φάση μετασχηματισμού και προσαρμογής της στο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Η Interamerican ταξιδεύει στην καρδιά της Λατινικής Αμερικής, επιβραβεύοντας τους συνεργάτες της

Η INTERAMERICAN, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με το Δίκτυο Πωλήσεών της, προσέφερε σε διακεκριμένους συνεργάτες

INTERAMERICAN: Mε σταθερό βήμα στον διάλογο για το αύριο στο Delphi Economic Forum X

Η INTERAMERICAN, κορυφαία εταιρεία στην παροχή καινοτόμων λύσεων ασφάλισης στην Ελλάδα και μέλος του διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου Achmea

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας, από χθες βλέπει μια άλλη εικόνα: Κουτσουπιές, γρεβιλέες και εκατοντάδες κατιφέδες πλέον κυριαρχούν και ομορφαίνουν...

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE

Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success – Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas, την Δευτέρα 2 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

INFOTRUST: Από τα μεγαλύτερα και συνεχώς αναπτυσσόμενα, ανεξάρτητα δίκτυα ασφαλιστικών συμβούλων

Η INFOTRUST ιδρύθηκε το 1998 στη Θεσσαλονίκη και, από την έναρξη των εργασιών της, καθιερώθηκε στην Ασφαλιστική Αγορά ως πρωτοπόρος

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος