back to top
33.1 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Τη μέγιστη διάκριση ως Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός), στη σχετική κατηγορία των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2016, έλαβε η myDirect κατά την τελετή που διεξήχθη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα, με στελέχη προερχόμενα από τις μεγαλύτερες εταιρείες και πολυεθνικούς οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, η myDirect απέσπασε τη μέγιστη τιμητική διάκριση της κατηγορίας της, ως επιστέγασμα των προσπαθειών της για παροχή ταχύτατης, άμεσης και πλήρους εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της, πάντα με ανθρώπινο πρόσωπο.

- Advertisement -

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ανεξάρτητα από το μέσο επικοινωνίας (τηλέφωνο ή website) και αξιοποιώντας τη σύγχρονη CRM υποδομή της, τις πιστοποιημένες από την εποπτική αρχή γνώσεις όλου του προσωπικού εξυπηρέτησης και την πολυετή εμπειρία των ανθρώπων της στον χώρο των ασφαλειών, η myDirect πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης (βάσει αυστηρά επιλεγμένων KPIs) και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%.

- Advertisement -

Το γεγονός ότι με τη βράβευσή της η εταιρεία εκπροσώπησε τον ασφαλιστικό κλάδο στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και η εμπιστοσύνη των πελατών, «σημαίνουν πάνω από όλα ευθύνη αλλά και κίνητρο για συνέχιση και ενδυνάμωση της προσπάθειάς όλων των στελεχών της myDirect. Άλλωστε το moto της εταιρείας είναι… Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό… “βγαίνει στο κοινό μας”!».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

ΝΝ Hellas: Διακρίθηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών για το NN Direct Health

Η διάκριση στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελατών» έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς αφορά τον νευραλγικό για την εταιρεία πυλώνα της επαφής με τον πελάτη

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας, από χθες βλέπει μια άλλη εικόνα: Κουτσουπιές, γρεβιλέες και εκατοντάδες κατιφέδες πλέον κυριαρχούν και ομορφαίνουν...

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE

Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success – Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas, την Δευτέρα 2 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE