back to top
34.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

MetLife: To πρόγραμμα LifeChanger βραβεύτηκε για τη συνεισφορά του στην επιχειρηματικότητα και εκπαίδευση των νέων

Σε μια από τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις για την επιβράβευση δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τα Hellenic Responsible Business Awards, που πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη συνεχή χρονιά στις 18 Οκτωβρίου 2016, η MetLife ξεχώρισε στην κατηγορία Εκπαίδευση / Υποτροφίες αποσπώντας βραβείο για το έργο της LifeChanger.

Στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος EΚΕ We Care, το LifeChanger εδώ και 3 χρόνια προάγει την ενημέρωση των νέων σε θέματα οικονομίας και οικονομικής διαχείρισης και στηρίζει ενεργά τη νεανική επιχειρηματικότητα. Μέσω του προγράμματος LifeChanger στην Ελλάδα πάνω από 250 εθελοντές της MetLife, εργαζόμενοι και ασφαλιστικοί σύμβουλοι, έχουν πραγματοποιήσει σειρά επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών για περισσότερους από 2.000 μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.

- Advertisement -

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, διευθυντής Επικοινωνίας της MetLife, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι νέοι είναι το μέλλον και η καλύτερη επένδυση για μια κοινωνία που έχει ανάγκη την καινοτομία και την αλλαγή. Στη MetLife θα συνεχίσουμε και αυτή τη χρονιά μέσω του προγράμματος “LifeChanger” να προσφέρουμε μια διαφορετική οπτική στη ζωή των νέων και να βλέπουμε και να δημιουργούμε ευκαιρίες».

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί μεγάλη επιβράβευση για τις πρωτοβουλίες της εταιρείας να ενισχύσει τις δυνατότητες ανάπτυξης και εξέλιξης των νέων, καθώς αυτοί αποτελούν τη συνέχεια και το μέλλον της χώρας. «Στην Ελλάδα του σήμερα τέτοιες πρωτοβουλίες είναι που κάνουν τη διαφορά σε ποιοτικό επίπεδο επηρεάζοντας σημαντικά την κοινωνία και τα μέλη της» επισημαίνεται.

- Advertisement -

«Η MetLife με ενεργή παρουσία στον ασφαλιστικό κλάδο επιβεβαιώνει με τη διάκρισή της τις καινοτόμες πρακτικές της και δεσμεύεται για ακόμη μεγαλύτερη εξέλιξη και κοινωνική ανάπτυξη και αυτή τη χρονιά» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της

Interamerican: To επιχειρηματικό μοντέλο και η συνεισφορά της στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Τα τελευταία χρόνια, έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις σχετικά με την ικανότητα των επιχειρήσεων να ανταποκρίνονται σε θέματα διαφάνειας, να διαχειρίζονται υπεύθυνα τις οικονομικές

ERGO: Αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον

Στην ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον και έχουμε ως βασικό μέλημα αυτό να το αποδεικνύουμε

Generali: Σκοπός είναι να δημιουργεί αξία οικονομική, αλλά και κοινωνική και περιβαλλοντική

...βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων Η Generali είναι ένας Οργανισμός με μακρά παράδοση στις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Με επίκεντρο τον άνθρωπο και...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο