του Νίκου Σακελλαρίου
«Δώστε έμφαση στην τεχνολογική πρωτοπορία και στην επιχειρηματικότητα, ώστε να μείνουν οι νέοι με όραμα στην Ελλάδα» ήταν το μότο της εκδήλωσης Crowdhackathon#Insurance που διοργάνωσε η Crowdpolicy σε συνεργασία με την Ethos Media στην Τεχνόπολη (Innovathens) στο Γκάζι. Μια ιδιαίτερη εκδήλωση, που είχε ως στόχο να δώσει την ευκαιρία σε νέους να επιδείξουν τις τεχνολογικές τους γνώσεις προσφέροντας ιδέες και επιλογές με εφαρμογές στον κλάδο της ασφάλισης.
Ο πρόεδρος της Ethos Media Κωνσταντίνος Ουζούνης, καλωσορίζοντας τους διαγωνιζόμενους και τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς που παραβρέθηκαν το Σάββατο το πρωί στην εκδήλωση, τόνισε ότι η τιμητική συνεργασία με την Crowdpolicy έχει στόχο να δώσει ευκαιρίες διάκρισης και ανέλιξης σε νέους ανθρώπους, αλλά και να δημιουργήσει νέες συνεργασίες.
Ο υπεύθυνος IT της Interamerican Ξενοφών Λιαπάκης χαιρέτισε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης τους Crowdhackathon#Insurance τονίζοντας ότι δίνει χώρο στα νέα ταλέντα. Η Interamerican είναι η μεγαλύτερη digital εταιρεία στην Ελλάδα, επισήμανε. Η διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων χρειάζεται μαζί με το δίκτυο και τη βοήθεια της τεχνολογίας, και η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην ασφαλιστική αγορά. Ήδη υπάρχουν πολλά startups, τα οποία λειτουργούν και προς όφελος της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ αυξάνονται τα digital προϊόντα για τον ασφαλιστικό κλάδο. Η Interamerican αναπτύσσει σημαντικές πρωτοβουλίες με τα Πανεπιστήμια πάνω στο θέμα των νέων τεχνολογιών και, όπως εκτίμησε ο κ. Λιαπάκης, θα προκύψουν θετικά αποτελέσματα.
Η Μπέσσυ Τόγια, γενική διευθύντρια Τεχνολογίας και Ανάπτυξης της Eurolife, ανέφερε ότι η εταιρεία της, μέλος του ομίλου Fairfax, συμμετέχει πρώτη φορά σε τέτοια εκδήλωση και θα στηρίξει και άλλες προσπάθειες που θα έχουν ως στόχο τη μεγαλύτερη διείσδυση της εταιρείας στις νέες τεχνολογίες. «Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να επηρεάσουν θετικά την ασφαλιστική αγορά και οι περισσότερες είναι ήδη εδώ. Η μεγάλη πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά είναι να καταφέρει να συνδυάσει τη δημιουργία νέων προϊόντων και την ισόρροπη ανάπτυξη δικτύων με τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές» σχολίασε η ίδια και πρόσθεσε: «Έχουμε ήδη ξεκινήσει ένα όμορφο ταξίδι με τον νέο μας μέτοχο, τη Fairfax, με έμφαση στο τρίπτυχο ήθος-λογική-πάθος».
«Έπρεπε να είμαστε σ’ αυτή την εκδήλωση που ενθαρρύνει τα νέα startups και είμαστε αρωγοί σε κάθε νέα προσπάθεια που θα έχει ως στόχο να προσφέρει το καλύτερο για τον καταναλωτή» δήλωσε από την πλευρά του ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, δημιουργός και πρόεδρος της Insurance Market. Όπως εξήγησε, η εν λόγω πλατφόρμα πωλήσεων βρίσκεται στο top 10 με 110.000 πελάτες και μάλιστα με ένα από τα υψηλότερα σκορ ικανοποίησής τους. Το Insurance Market συγκεντρώνει και αξιολογεί τα δεδομένα από τις συμπεριφορές των καταναλωτών (customer behavior) και δημιουργεί συγκεκριμένες κατηγορίες τιμολόγησης (segments) σε μια διαρκή αναζήτηση των καλύτερων επιλογών για τον καταναλωτή. «Αυτός που θα επιβιώσει είναι αυτός που μαθαίνει» κατέληξε ο κ. Παπαντωνόπουλος.
Η υπεύθυνη marketing της Carglass Μάρθα Στεφανοπούλου χαρακτήρισε την εταιρεία της full digital και εστιαζόμενη στην καινοτομία. «Οι αλλαγές στο αυτοκίνητο επικεντρώνονται πλέον σε θέματα ασφάλειας και η Carglass πρωτοπορεί στις τεχνολογικές εξελίξεις» υπογράμμισε η ίδια.
Καθοριστική από την πλευρά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήταν η παρουσία και η εισήγηση της εκπροσώπου του ΣΕΜΑ Ευγενίας Καφφετζή, η οποία εξήρε τη σημαντική συνεισφορά του ανθρώπινου παράγοντα στη διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων και ειδικότερα του κλάδου μεσιτών στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς. Ταυτόχρονα, παρατήρησε, οι μεσίτες υποστηρίζουν όλες τις καινοτόμες προσπάθειες που βασίζονται στην ψηφιακή τεχνολογία. «Χρειαζόμαστε επενδύσεις και υποστήριξη με κουλτούρα για την οικονομία. Εμείς επενδύουμε σε εσάς» είπε απευθυνόμενη στο ακροατήριο η κ. Καφφετζή.