back to top
24.8 C
Athens
Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025

Response SA: Γιόρτασε 20 χρόνια επιτυχία στην Ελλάδα

Μια ομάδα ανθρώπων που αγαπoύν αυτό που κάνουν, με πάθος και επαγγελματισμό κατάφεραν ενωμένοι να φτάσουν τη Response SA εκεί όπου βρίσκεται σήμερα και να δημιουργήσουν ένα group εταιρειών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πρωτοπόρος εδώ και 20 χρόνια στην εκπαίδευση και ανάπτυξη στελεχών διακεκριμένων εταιρειών, η Response ξεκίνησε αρχικά με αντικείμενο την ευρύτερη ανάπτυξη και επιλογή στελεχών. To 2002 και το 2008, με κίνητρο την εξωστρέφεια και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της, δημιουργήθηκαν η Stantonchase Athens (εταιρεία εξεύρεσης στελεχών) και η Linkage Greece (εταιρεία ανάπτυξης ηγεσίας), μέσω spin-offs και στρατηγικών partnerships με τις μεγάλες πολυεθνικές Stanton Chase και Linkage αντίστοιχα. Σήμερα η Response ασχολείται στοχευμένα με την ενίσχυση των εμπορικών ικανοτήτων στελεχών, κυρίως στην πώληση και στην εξυπηρέτηση, καθώς και με την αποτελεσματική καθοδήγησή τους, ώστε να αποκτήσουν τις θετικές εκείνες συμπεριφορές που θα ενισχύσουν τα  αποτελέσματα για την εταιρεία τους.

- Advertisement -

Response 20 logo

Η Response εξακολουθεί, μέσα σ’ αυτό τον όμιλο, να διατηρεί με επιτυχία την κυρίαρχη θέση της στην αγορά, προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε ηγέτιδες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις βοηθώντας τα στελέχη τους να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις προκλήσεις του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

- Advertisement -

Φέτος, στο πλαίσιο των εορτασμών των δύο δεκαετιών, η εταιρεία σχεδίασε μια ξεχωριστή εκδήλωση τιμώντας τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ανώτερα και ανώτατα στελέχη (διευθύνοντες σύμβουλοι, γενικοί διευθυντές) ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στη χώρα, όπως: JOHNSON & JOHNSON, EUROBANK BUSINESS SERVICES, DIAGEO, DHL, AIG, G4S, WALT DISNEY, GENERALI, LEASEPLAN, ORACLE, ORIFLAME, PRAKTIKER HELLAS, ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ, COSTA NAVARINO, DUTY FREE SHOPS, ΟΜΙΛΟΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗ, ΜΥΘΟΣ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ, CARGLASS, καθώς και πρόεδροι Ινστιτούτων και Επιμελητηρίων (ΕΙΕΠ, ΙΠΕ, ΣΕΛΠΕ, Ελληνοαμερικάνικο Επιμελητήριο) κ.ά.

Οι ηγέτες του ελληνικού επιχειρείν συζήτησαν σε χαλαρό κλίμα, μεταξύ άλλων, θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας, καθώς και πρακτικές εξέλιξης και ανάδειξης των προσφερόμενων υπηρεσιών τους προς τους καταναλωτές και πώς αυτοί ανταποκρίνονται στο ρευστό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον.

Την εκδήλωση άνοιξε με την ομιλία του ο πρόεδρος της Response SA Δημήτρης Παπανικητόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι «αυτό που κάνει τη Response να  στέκεται γερά στα πόδια της είναι οι άνθρωποί της! Δέσμευση, διάθεση, αφοσίωση, κέφι, πάθος, επαγγελματισμός, ομαδικότητα και μάλιστα ΟΛΑ αυτά μαζί! Προσπαθούμε ΟΛΟΙ μαζί να είμαστε στις καρδιές των πελατών μας».

Τη σκυτάλη παρέλαβε η γενική διευθύντρια της Response Αγγελίνα Μιχαηλίδου, η οποία δήλωσε σχετικά: «Η Response δίνει εύστοχες απαντήσεις με συνέπεια επί 20 χρόνια στην ανάπτυξη των στελεχών. Και τώρα, στο κατώφλι της επόμενης 20ετίας, βρίσκεται στην ιδανική στιγμή, όπου η ανάγκη για talent development αναγνωρίζεται διεθνώς ως η βέλτιστη στρατηγική  για την ίδια την ανάπτυξη των επιχειρήσεων».

Ακολούθησε σύντομος χαιρετισμός από τον Χάρη Πεζούλα, ιδρυτή της Response, ο οποίος εστιάστηκε στη σημασία του ομαδικού πνεύματος και της συνεργασίας των στελεχών της ως κλειδιών για τη μακρόχρονη επιτυχία της εταιρείας.

Η Response είναι ιδρυτικό και ενεργό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και  του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας, διοργανώνοντας μάλιστα τα πρώτα Συνέδρια Πωλήσεων με καλεσμένους ομιλητές παγκοσμίου φήμης και αναγνωρισιμότητας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πέρα από την Τεχνολογία: Σύγχρονες προκλήσεις των Customer Contact Centers (CCC) managers

Οι ασφαλιστικές εταιρίες και ευρύτερα ο χρηματοοικονομικός κλάδος βασίζει όλο και περισσότερο τις υπηρεσίες του σε εκτεταμένα τηλεφωνικά κέντρα - Contact Centers

Response SA: Γιόρτασε 20 χρόνια επιτυχία στην Ελλάδα

Στην ιδανική στιγμή, όπου η ανάγκη για talent development αναγνωρίζεται διεθνώς ως η βέλτιστη στρατηγική για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, βρίσκεται η εταιρεία, σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια Α. Μιχαηλίδου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project

Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να υποστηρίζει και να αναγνωρίζει το έργο των ανθρώπων του εταιρικού της δικτύου.

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas 

Η εταιρία ενημερώνει για τις παρακάτω οργανωτικές αλλαγές σε επίπεδο Διοίκησης, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου