του Βάιου Κρόκου
«Focus and Transform» είναι το γνώριμο μότο της AXA για την επόμενη μέρα στον ασφαλιστικό κλάδο και οι προσπάθειες που συντελούνται για τον όμιλο παγκοσμίως βρίσκονται εν εξελίξει με γοργούς ρυθμούς. Όπως εξήγησε από το βήμα του συνεδρίου 4th Digital Digital Finance Forum, ο κ. Βασίλης Τουλιάς, Operational Excellence & Customer Service Director, Head of Transformation, AXA αυτό που απαιτείται από μια εταιρεία είναι να διαλέξει το κατάλληλο “μονοπάτι” για τον ορθό ψηφιακό μετασχηματισμό της τόσο ως προς τις υπηρεσίες της προς τους πελάτες όσο και ως προς το εσωτερική εύρυθμη λειτουργία της.
Είναι γεγονός, όπως σημείωσε, πως οι πολυεθνικές έχουν ένα αβαντάζ υπό το πρίσμα ότι διαθέτουν περισσότερα κεφάλαια ή μεγαλύτερη δυνατότητα άντλησης αυτών ενώ παράλληλα η παρουσία τους σε πολλές αγορές/χώρες προκρίνει την δημιουργία υπεραξιών μέσω συνεργασιών.
Όπως τόνισε ο κ. Τουλιάς στην ασφαλιστική αγορά είναι αναγκαία η καινοτομία όμως απαιτούνται συγκεκριμένοι χειρισμοί καθώς η διαδικασία είναι χρονοβόρα, υπάρχει σεβαστό επενδυτικό κόστος ενώ οι σχέσεις με τα δίκτυα διανομής δεν πρέπει να διαταραχθούν, στο πλαίσιο της αρμονικής συνεργασίας.
Σημαντικό στοιχείο επίσης αποτελεί το γεγονός ότι οι ασφαλιστικές πρέπει να δημιουργήσουν υπηρεσίες τις οποίες ο πελάτης θα χρησιμοποιεί συχνά, ώστε να είναι επιτυχημένα (όπως π.χ συμβαίνει με το e-banking των τραπεζών).
Παράλληλα, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των ασφαλιστικών εταιρειών, αξίζει να σημειωθεί πως οι προκλήσεις παραμένουν σημαντικές: Blockchain, Peer to Peer Insurance, Insurtech start ups ακόμα και η ίδια η Google.
Τέλος, όσον αφορά τα “ελληνικά δρώμενα”, η AXA Ασφαλιστική συνεχίζει με επιτυχία την εν λόγω μετάβαση, μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τα τελευταία 8 χρόνια. Χαρακτηριστική είναι η τελευταία υπηρεσία της εταιρείας στην αγορά «Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη»
Διαβάστε αναλυτικά: Η ΑΧΑ αξιολογεί την ζημιά του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο…από απόσταση