Με εξελιγμένα προϊόντα, ενισχυμένη φερεγγυότητα και επένδυση στην ψηφιακή εποχή σχεδιάζει το μέλλον η Axa

Η Axa Ασφαλιστική διατηρώντας σταθερή και κερδοφόρα πορεία μέσα στην κρίση, σχεδιάζει τη στρατηγική των επόμενων 10-15 ετών, βασιζόμενη στους δύο βασικούς πυλώνες της ανάπτυξής της, τους ανθρώπους της εταιρείας και τους ασφαλισμένους της. H διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει το μέλλον της Axa, προσαρμόζοντας την στρατηγική της στα νέα δεδομένα και τις νέες ανάγκες όπως αυτές διαμορφώνονται στην παρούσα εποχή, επενδύοντας στα ψηφιακά μέσα και ενισχύοντας τα προϊόντα της.

Μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου πωλήσεων της Axa, ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε ότι στόχος της εταιρείας είναι να επεκτείνει τις εργασίες τις σε αγορές και ασφαλιστικούς τομείς που εμφανίζουν προοπτικές ανάπτυξης. Ο κ. Ε. Μοάτσος ανέφερε ότι κλειδί για την αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής είναι η επιστροφή μεγαλύτερης αξίας στον ασφαλισμένο μέσω της μείωσης των εξόδων διαχείρισης. Μεταξύ άλλων επισήμανε:

– Η στρατηγική της εταιρείας εξελίσσεται συνεχώς και διαμορφώνεται με βάση τις τάσεις που καταγράφονται. Ειδικότερα οι σημαντικότερες μεταβολές που παρατηρούνται παγκοσμίως είναι οι κλιματικές αλλαγές, οι δημογραφικές αλλαγές και η καλύτερη διαχείριση του κινδύνου με την αξιοποίηση της τεχνολογίας

– Το 2013 η εταιρεία ενίσχυσε την φερεγγυότητα της. Τα κεφάλαια που διαθέτει για να είναι φερέγγυα είναι κατά 2,4 φορές περισσότερα από αυτά που απαιτούνται και
ο δείκτης combined ratio είναι στο 90%. Επίσης διατήρησε το μερίδιο της στην αγορά και βελτίωσε την εισπραξιμότητα στα ασφάλιστρα από 100 σε 86 μέρες.

– Οι έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο πελατολόγιο και τους συνεργάτες της εταιρείας έδειξαν αύξηση της ικανοποίησης και υψηλά ποσοστά δέσμευσης των ανθρώπων της Axa. Για τρίτη φορά η Axa είχε το καλύτερο brand στην Ελλάδα και η KPMG την βράβευσε για τις πρακτικές στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και πολιτικές αμοιβής-απόδοσης. Επίσης η Axa Ελλάδος πήρε βραβείο καινοτομίας στη Μεσόγειο.

– Η εταιρεία επενδύει στη ψηφιακή εποχή και μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες θα έχει θέσει σε εφαρμογή : on line προσφορά στην υγεία και έκδοση ασφαλιστηρίου, ηλεκτρονική πληρωμή ασφαλίστρων (το σύστημα της εταιρείας είναι ήδη διαθέσιμο σε μορφή Tablet και κινητού τηλεφώνου), θα λανσάρει το πρώτο ψηφιακό συμβόλαιο στην Ελλάδα αρχικά στο αυτοκίνητο και εν συνεχεία και σε άλλους κλάδους, την ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη και όλα τα έγγραφα θα είναι διαθέσιμα ψηφιακά για τους συνεργάτες.