back to top
20 C
Athens
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Webinar: Εξελιγμένες καμπάνιες μέσω Social Media για τον ασφαλιστικό κλάδο 

Αναμφίβολα ζούμε στην εποχή όπου η τεχνολογία έχει πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μας. Ιδιαίτερα, τα Social Media διαδραματίζουν, πλέον, ένα σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Facebook, Instagram, Twitter κατασκευάστηκαν κυρίως για επικοινωνιακούς σκοπούς αλλά παράλληλα, προσφέρουν μία σειρά από σημαντικά εργαλεία, τα οποία μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το πελατολόγιό τους.

Το insurancewebinars.gr επειδή αντιλαμβάνεται τις περαιτέρω δυνατότητες των social media για τον ασφαλιστικό κλάδο, διοργανώνει τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 ένα ακόμα χρήσιμο webinar με τίτλο «Εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω social media για τον ασφαλιστικό κλάδο».

- Advertisement -

Στο συγκεκριμένο webinar με τον Άγγελο Συναδάκη, Γενικό Διευθυντή της Social Mind, θα εστιάσουμε σε μερικές εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες που μπορούμε να στήσουμε μέσα από το Facebook και το Instagram. Θα δούμε πώς μπορεί η διαφήμιση στα Social Media να συνεργαστεί ενεργά με την ιστοσελίδα της επιχείρησής μας, τι στόχους μπορούμε να πετύχουμε, ποιο είναι το ιδανικό διαφημιστικό budget, τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε για να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες, κλπ.

Στο τέλος του webinar, όσοι το παρακολουθήσουν θα είναι σε θέση να στήσουν και να τρέξουν μία ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια μέσα από τα Social Media.

- Advertisement -

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 – 19:30.   

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής: (http://insuranceinnovation.gr/seminars/social-media-campaigns/)

Πιο συγκεκριμένα, στο webinar θα δοθούν απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Τι είναι το Facebook Advertising και πώς λειτουργεί;
  • Τι είδους εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να στηθούν μέσω Facebook και Instagram;
  • Τι δυνατότητες υπάρχουν για την αποτελεσματική στόχευση του κοινού;
  • Πώς μπορεί να υπολογιστεί το ιδανικό διαφημιστικό budget;
  • Πώς μπορεί να βελτιστοποιηθεί μία διαφημιστική καμπάνια που είναι σε εξέλιξη;
  • Τι στατιστικά στοιχεία διατίθενται στις διαφημιστικές καμπάνιες και τι συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από αυτά;

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από τη θέση αυτή βοηθάει της εταιρείες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με περισσότερες από 180 εταιρείες από μία πληθώρα διαφορετικών κλάδων. Κατά τη διάρκεια των συνεργασιών αυτών, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν καινοτόμες online στρατηγικές, οι οποίες περιελάμβαναν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών εφαρμογών, ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και τη χρήση online καναλιών επικοινωνίας, διαφημιστικών μέσων κ.α. Μερικοί από τους κλάδους με τους οποίους έχει συνεργαστεί είναι το λιανικό εμπόριο, τα super market, η εστίαση, η υγεία, η ομορφιά, ο τουρισμός και άλλοι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Περίπου 5-10% από τα οργανικά κέρδη των 4 τραπεζών προέρχονται από ασφαλιστικές εργασίες

Στο 5-10% των συνολικών οργανικών κερδών του 9μηνου διαμορφώνονται τα κέρδη των τραπεζών από τις τραπεζο-ασφαλιστικές εργασίες (bancassurance)

H επικράτηση Τραμπ , ευνοεί τις ασφαλιστικές που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ

H επικράτηση του Ντόναλντ Τραμπ στις προεδρικές εκλογές ικανοποιεί ιδιαίτερα τις ασφαλιστικες στις ΗΠΑ

Πόσο κόστισαν στις ασφαλιστικές οι ζημιές από τις φωτιές στην Αττική

Στο πλαίσιο της διερεύνησης των οικονομικών συνεπειών από τις δασικές πυρκαγιές που ξέσπασαν στην Αττική (Βαρνάβας, Β/Α Αττική) την περίοδο 11 - 13 Αυγούστου 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης