back to top
7.2 C
Athens
Πέμπτη 10 Απριλίου 2025

Webinar: Εξελιγμένες καμπάνιες μέσω Social Media για τον ασφαλιστικό κλάδο 

Αναμφίβολα ζούμε στην εποχή όπου η τεχνολογία έχει πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μας. Ιδιαίτερα, τα Social Media διαδραματίζουν, πλέον, ένα σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Facebook, Instagram, Twitter κατασκευάστηκαν κυρίως για επικοινωνιακούς σκοπούς αλλά παράλληλα, προσφέρουν μία σειρά από σημαντικά εργαλεία, τα οποία μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το πελατολόγιό τους.

Το insurancewebinars.gr επειδή αντιλαμβάνεται τις περαιτέρω δυνατότητες των social media για τον ασφαλιστικό κλάδο, διοργανώνει τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 ένα ακόμα χρήσιμο webinar με τίτλο «Εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω social media για τον ασφαλιστικό κλάδο».

- Advertisement -

Στο συγκεκριμένο webinar με τον Άγγελο Συναδάκη, Γενικό Διευθυντή της Social Mind, θα εστιάσουμε σε μερικές εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες που μπορούμε να στήσουμε μέσα από το Facebook και το Instagram. Θα δούμε πώς μπορεί η διαφήμιση στα Social Media να συνεργαστεί ενεργά με την ιστοσελίδα της επιχείρησής μας, τι στόχους μπορούμε να πετύχουμε, ποιο είναι το ιδανικό διαφημιστικό budget, τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε για να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες, κλπ.

Στο τέλος του webinar, όσοι το παρακολουθήσουν θα είναι σε θέση να στήσουν και να τρέξουν μία ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια μέσα από τα Social Media.

- Advertisement -

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 – 19:30.   

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής: (http://insuranceinnovation.gr/seminars/social-media-campaigns/)

Πιο συγκεκριμένα, στο webinar θα δοθούν απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Τι είναι το Facebook Advertising και πώς λειτουργεί;
  • Τι είδους εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να στηθούν μέσω Facebook και Instagram;
  • Τι δυνατότητες υπάρχουν για την αποτελεσματική στόχευση του κοινού;
  • Πώς μπορεί να υπολογιστεί το ιδανικό διαφημιστικό budget;
  • Πώς μπορεί να βελτιστοποιηθεί μία διαφημιστική καμπάνια που είναι σε εξέλιξη;
  • Τι στατιστικά στοιχεία διατίθενται στις διαφημιστικές καμπάνιες και τι συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από αυτά;

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από τη θέση αυτή βοηθάει της εταιρείες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με περισσότερες από 180 εταιρείες από μία πληθώρα διαφορετικών κλάδων. Κατά τη διάρκεια των συνεργασιών αυτών, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν καινοτόμες online στρατηγικές, οι οποίες περιελάμβαναν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών εφαρμογών, ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και τη χρήση online καναλιών επικοινωνίας, διαφημιστικών μέσων κ.α. Μερικοί από τους κλάδους με τους οποίους έχει συνεργαστεί είναι το λιανικό εμπόριο, τα super market, η εστίαση, η υγεία, η ομορφιά, ο τουρισμός και άλλοι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών, ο δείκτης ζημιών της αγοράς στις 30.9.2024 ανήλθε σε 52% των αντίστοιχων δεδουλευμένων ασφαλίστρων

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους

Οσα ειπώθηκαν για πρώτη φορά για τις ασφάλειες υγείας και άκουσε ο Ανασφάλιστος

Εντυπωσιάστηκε ο Ανασφάλιστος όταν άκουσε να λέγεται ότι οι ασφαλιστικές υγείας θα τα μαζέψουν από την Ελλάδα και θα φύγουν,...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κοντά στο 1 δις η παραγωγή για την NN Hellas το 2024

Eντυπωσιακές επιδόσεις για ακόμη μια χρονιά κατέγραψε το 2024 η NN Hellas.  Σύμφωνα με την Έκθεση Φερεγγυότητας και Χρηματοοικονομικής

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών, ο δείκτης ζημιών της αγοράς στις 30.9.2024 ανήλθε σε 52% των αντίστοιχων δεδουλευμένων ασφαλίστρων

Ο Αλέξανδρος Μπόζας νέος Γενικός και Εμπορικός Διευθυντής της Infotrust

O κ. Αλέξανδρος Μπόζας αναλαμβάνει τον ρόλο του Γενικού & Εμπορικού Διευθυντή και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας Infotrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κοντά στο 1 δις η παραγωγή για την NN Hellas το 2024

Eντυπωσιακές επιδόσεις για ακόμη μια χρονιά κατέγραψε το 2024 η NN Hellas.  Σύμφωνα με την Έκθεση Φερεγγυότητας και Χρηματοοικονομικής

Τα ηνία της ΕΙΝΑΠ αναλαμβάνει ο Γιώργος Σιδέρης

Το «τιμόνι» της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά αναλαμβάνει ο Γιώργος Σιδέρης, μετά την ομόφωνη εκλογή του.

Greek Exports Forum & Awards 2025: Ξεκίνησε η ψηφοφορία κοινού και κριτικής επιτροπής!

Τα Greek Exports Awards 2025, που διοργανώνονται από την ethosEVENTS, σε συνεργασία με την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Ένα βήμα πιο κοντά στο καλοκαίρι = Ώρα για δίαιτα

Αυτήν την εποχή, περισσότερο από ποτέ, αυξάνεται το άγχος της απώλειας σωματικού βάρους και, επομένως, της έναρξης δίαιτας.