back to top
15.4 C
Athens
Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2025

Webinar: Εξελιγμένες καμπάνιες μέσω Social Media για τον ασφαλιστικό κλάδο 

Αναμφίβολα ζούμε στην εποχή όπου η τεχνολογία έχει πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μας. Ιδιαίτερα, τα Social Media διαδραματίζουν, πλέον, ένα σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Facebook, Instagram, Twitter κατασκευάστηκαν κυρίως για επικοινωνιακούς σκοπούς αλλά παράλληλα, προσφέρουν μία σειρά από σημαντικά εργαλεία, τα οποία μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το πελατολόγιό τους.

Το insurancewebinars.gr επειδή αντιλαμβάνεται τις περαιτέρω δυνατότητες των social media για τον ασφαλιστικό κλάδο, διοργανώνει τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 ένα ακόμα χρήσιμο webinar με τίτλο «Εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω social media για τον ασφαλιστικό κλάδο».

- Advertisement -

Στο συγκεκριμένο webinar με τον Άγγελο Συναδάκη, Γενικό Διευθυντή της Social Mind, θα εστιάσουμε σε μερικές εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες που μπορούμε να στήσουμε μέσα από το Facebook και το Instagram. Θα δούμε πώς μπορεί η διαφήμιση στα Social Media να συνεργαστεί ενεργά με την ιστοσελίδα της επιχείρησής μας, τι στόχους μπορούμε να πετύχουμε, ποιο είναι το ιδανικό διαφημιστικό budget, τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε για να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες, κλπ.

Στο τέλος του webinar, όσοι το παρακολουθήσουν θα είναι σε θέση να στήσουν και να τρέξουν μία ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια μέσα από τα Social Media.

- Advertisement -

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 – 19:30.   

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής: (http://insuranceinnovation.gr/seminars/social-media-campaigns/)

Πιο συγκεκριμένα, στο webinar θα δοθούν απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Τι είναι το Facebook Advertising και πώς λειτουργεί;
  • Τι είδους εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να στηθούν μέσω Facebook και Instagram;
  • Τι δυνατότητες υπάρχουν για την αποτελεσματική στόχευση του κοινού;
  • Πώς μπορεί να υπολογιστεί το ιδανικό διαφημιστικό budget;
  • Πώς μπορεί να βελτιστοποιηθεί μία διαφημιστική καμπάνια που είναι σε εξέλιξη;
  • Τι στατιστικά στοιχεία διατίθενται στις διαφημιστικές καμπάνιες και τι συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από αυτά;

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από τη θέση αυτή βοηθάει της εταιρείες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με περισσότερες από 180 εταιρείες από μία πληθώρα διαφορετικών κλάδων. Κατά τη διάρκεια των συνεργασιών αυτών, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν καινοτόμες online στρατηγικές, οι οποίες περιελάμβαναν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών εφαρμογών, ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και τη χρήση online καναλιών επικοινωνίας, διαφημιστικών μέσων κ.α. Μερικοί από τους κλάδους με τους οποίους έχει συνεργαστεί είναι το λιανικό εμπόριο, τα super market, η εστίαση, η υγεία, η ομορφιά, ο τουρισμός και άλλοι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

ΕΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το webinar για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Στο διαδικτυακό σεμινάριο παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι ρυθμίσεις που τίθενται σε ισχύ από 3/11 και δόθηκαν πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής

Ξεκινά στις 30/9 το πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Liability Risk and Insurance»

Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης και Αξιολόγησης Κινδύνων Ευθύνης, κάθε Τρίτη και Πέμπτη σε υβριδικό περιβάλλον

Webinar για την ψηφιακή κάρτα εργασίας: Ενημέρωση για τους διαμεσολαβητές από την ΕΑΔΕ

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου - Δωρεάν συμμετοχή κατόπιν προεγγραφής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης στις 7 και 9 Οκτωβρίου

ΕΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το webinar για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Στο διαδικτυακό σεμινάριο παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι ρυθμίσεις που τίθενται σε ισχύ από 3/11 και δόθηκαν πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Innovate East: Ολοκληρώθηκε ο 1ος Διαγωνισμός Πράσινης και Γαλάζιας Καινοτομίας

Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής έφερε κοντά θεσμικούς φορείς, πανεπιστήμια και επιχειρήσεις, σε μια μοναδική σύμπραξη

Σε δημόσια διαβούλευση η «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη»

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που εξαγγέλθηκαν στη ΔΕΘ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky