back to top
19.9 C
Athens
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Digital Disruption Sessions II: H τεχνολογία συναντά το μάρκετινγκ & την επικοινωνία

Τα Digital Disruption Sessions II, powered by VALUECOM, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 2 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο «Αμαλία» (αίθουσα Απόλλων) στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της VOLVO.

Για 2η χρονιά, η VALUECOM προσκαλεί ομιλητές διεθνούς βεληνεκούς και προσωπικότητες από τον ελληνικό και διεθνή επιχειρηματικό κόσμο, σε 3 sessions, για να μοιραστούν insights και απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και την επίδρασή τους στο χώρο του μάρκετινγκ, των επιχειρήσεων και της επικοινωνίας. Οι φετινές ενότητες είναι οι εξής:

- Advertisement -
  • Content Frontiers: content remains king αλλά το φορμάτ, το είδος και η οπτική του εξελίσσεται δυναμικά. Ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης CEO της innoetics μας εξηγεί πως το audio γίνεται σταδιακά το κυρίαρχο interface με την τεχνολογία, ο Julien Neuville, CEO της Nouvelles Écoutes μας μιλάει για audio content και για την τάση των podcasts και η Θάλεια Μαύρος (creative director The Front) μας εξηγεί τη δύναμη και σημασία του content στη διαμόρφωση της πολιτισμικής μας συνείδησης.
  • Business Disruption: What Really Happens When you Disrupt a Business: σπάνια αναλογιζόμαστε τι συνεπάγεται το business disruption και ποια η αντίδραση των υπολοίπων stakeholders. Τρεις πρωτοπόροι του Business disruption μας δίνουν τη δική τους οπτική: Ο Bassim Haidar (founder & CEO Channel IT) μας μιλά για το microfinancing, ο Αλέξης Πανταζής (co founder & managing partner Hellas Direct) μας μιλάει για το χώρο της ασφάλισης και ο Δημήτρης Λιτσικάκης, (Country Manager της Revolut) για τον τραπεζικό χώρο.
  • Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness: Το σκάνδαλο της μη-χρηστής διαχείρισης προσωπικών δεδομένων από την Cambridge Analytica άλλαξε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το data privacy και επηρέασε τον κόσμο των επιχειρήσεων και της πολιτικής παγκοσμίως. Ο Christopher Wylie, πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica, έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο whistleblower της υπόθεσης Facebook – Cambridge Analytica. Θα συζητήσει με τον ιδρυτή και CEO της VALUECOM, κ. Αλέξανδρο Μάνο, για τη δύναμη και σημασία των προσωπικών δεδομένων, πως ανατρέπουν την παραδοσιακή σχέση του καταναλωτή με τις μάρκες, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται αλλά και τη σημασία των αλγορίθμων.

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει τις συζητήσεις, κάνοντας κράτηση εδώ: http://digitaldisruptionsessions.gr/#register.

Τα  digital disruption sessions αποτελούν project της  VALUECOM, ενός ελληνικού Full Stack Marketing Agency και πραγματοποιούνται με την υποστήριξη της VOLVO.

- Advertisement -

 

VALUECOM  FULL STACK MARKETING®

Στη νέα ψηφιακή εποχή, τεχνολογία και μάρκετινγκ συγκλίνουν και δημιουργούν ένα νέο δυναμικό τοπίο, παρέχοντας εντυπωσιακές δυνατότητες να επικοινωνήσουμε διαδραστικά, μέσα από τη χρήση ποικίλων μέσων και εργαλείων, να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα και να αξιολογήσουμε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και των επενδύσεών μας.

 

Στη VALUECOM, την ολιστική διαχείριση όλων αυτών των νέων και συναρπαστικών τεχνολογιών την αποκαλούμε FULL STACK MARKETING. Μέσα από τα Digital Disruption Sessions, επιθυμούμε να ξεκινήσουμε ένα διάλογο με δημιουργούς περιεχομένου, εκπροσώπους των ΜΜΕ, ειδήμονες της επικοινωνίας, μέλη της κοινωνίας των πολιτών και κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη για να εξηγήσουμε και να αναδείξουμε τον ρόλο των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Digital Disruption Sessions, όπως και το πλήρες πρόγραμμα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://digitaldisruptionsessions.gr/

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα Δεδομένα, η Απάτη και το Αυτοκίνητο

Η πρόσβαση στα δεδομένα αυτοκινήτου και η καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης για την πιο δίκαια τιμολόγηση στο αυτοκίνητο είναι δύο ζητήματα που προκαλούν πονοκέφαλο στις ασφαλιστικές.

Α. Χατζηκύρου, 7Q Investment Group: Η συμπλήρωση του 1ου πυλώνα από την επαγγελματική ασφάλιση καθίσταται αναγκαία

Η υιοθέτηση ορισμένων βασικών αρχών στο στρατηγικό σχεδιασμό των ΤΕΑ μπορεί να επιφέρει σημαντικά και βελτιωμένα αποτελέσματα.

Guy Carpenter: Το μπλακ αουτ CrowdStrike αλλάζει τις διατυπώσεις συμβολαίων

Πώς οι αντισυμβαλλόμενοι εξαρτώνται από τις πολυπλοκότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ποια είναι η συγκέντρωση κινδύνου από ένα είδος τεχνολογίας. 

Aσφάλιση πιστώσεων, χρηματοδότηση, τεχνολογία: H συνταγή επιτυχίας των εξαγωγέων

Παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και την αστάθεια που προκαλούν στις διεθνείς αγορές οι επιπτώσεις από τις γεωπολιτικές συγκρούσεις, οι Έλληνες εξαγωγείς κατάφεραν να πετύχουν το 2023 μείωση του εμπορικού ελλείματος κατά €7.744,9 εκατ. Ποια είναι τα συστατικά της επιτυχίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης