back to top
29.9 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025

Digital Disruption Sessions II: H τεχνολογία συναντά το μάρκετινγκ & την επικοινωνία

Τα Digital Disruption Sessions II, powered by VALUECOM, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 2 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο «Αμαλία» (αίθουσα Απόλλων) στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της VOLVO.

Για 2η χρονιά, η VALUECOM προσκαλεί ομιλητές διεθνούς βεληνεκούς και προσωπικότητες από τον ελληνικό και διεθνή επιχειρηματικό κόσμο, σε 3 sessions, για να μοιραστούν insights και απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και την επίδρασή τους στο χώρο του μάρκετινγκ, των επιχειρήσεων και της επικοινωνίας. Οι φετινές ενότητες είναι οι εξής:

- Advertisement -
  • Content Frontiers: content remains king αλλά το φορμάτ, το είδος και η οπτική του εξελίσσεται δυναμικά. Ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης CEO της innoetics μας εξηγεί πως το audio γίνεται σταδιακά το κυρίαρχο interface με την τεχνολογία, ο Julien Neuville, CEO της Nouvelles Écoutes μας μιλάει για audio content και για την τάση των podcasts και η Θάλεια Μαύρος (creative director The Front) μας εξηγεί τη δύναμη και σημασία του content στη διαμόρφωση της πολιτισμικής μας συνείδησης.
  • Business Disruption: What Really Happens When you Disrupt a Business: σπάνια αναλογιζόμαστε τι συνεπάγεται το business disruption και ποια η αντίδραση των υπολοίπων stakeholders. Τρεις πρωτοπόροι του Business disruption μας δίνουν τη δική τους οπτική: Ο Bassim Haidar (founder & CEO Channel IT) μας μιλά για το microfinancing, ο Αλέξης Πανταζής (co founder & managing partner Hellas Direct) μας μιλάει για το χώρο της ασφάλισης και ο Δημήτρης Λιτσικάκης, (Country Manager της Revolut) για τον τραπεζικό χώρο.
  • Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness: Το σκάνδαλο της μη-χρηστής διαχείρισης προσωπικών δεδομένων από την Cambridge Analytica άλλαξε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το data privacy και επηρέασε τον κόσμο των επιχειρήσεων και της πολιτικής παγκοσμίως. Ο Christopher Wylie, πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica, έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο whistleblower της υπόθεσης Facebook – Cambridge Analytica. Θα συζητήσει με τον ιδρυτή και CEO της VALUECOM, κ. Αλέξανδρο Μάνο, για τη δύναμη και σημασία των προσωπικών δεδομένων, πως ανατρέπουν την παραδοσιακή σχέση του καταναλωτή με τις μάρκες, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται αλλά και τη σημασία των αλγορίθμων.

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει τις συζητήσεις, κάνοντας κράτηση εδώ: http://digitaldisruptionsessions.gr/#register.

Τα  digital disruption sessions αποτελούν project της  VALUECOM, ενός ελληνικού Full Stack Marketing Agency και πραγματοποιούνται με την υποστήριξη της VOLVO.

- Advertisement -

 

VALUECOM  FULL STACK MARKETING®

Στη νέα ψηφιακή εποχή, τεχνολογία και μάρκετινγκ συγκλίνουν και δημιουργούν ένα νέο δυναμικό τοπίο, παρέχοντας εντυπωσιακές δυνατότητες να επικοινωνήσουμε διαδραστικά, μέσα από τη χρήση ποικίλων μέσων και εργαλείων, να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα και να αξιολογήσουμε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και των επενδύσεών μας.

 

Στη VALUECOM, την ολιστική διαχείριση όλων αυτών των νέων και συναρπαστικών τεχνολογιών την αποκαλούμε FULL STACK MARKETING. Μέσα από τα Digital Disruption Sessions, επιθυμούμε να ξεκινήσουμε ένα διάλογο με δημιουργούς περιεχομένου, εκπροσώπους των ΜΜΕ, ειδήμονες της επικοινωνίας, μέλη της κοινωνίας των πολιτών και κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη για να εξηγήσουμε και να αναδείξουμε τον ρόλο των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Digital Disruption Sessions, όπως και το πλήρες πρόγραμμα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://digitaldisruptionsessions.gr/

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Greek Space Tech Forum 2025: Δυναμικό παρών δίνουν οι ελληνικές startup

Δυναμικό παρών στο Greek Space Tech Forum 2025 δίνουν ελληνικές startup που δραστηριοποιούνται στο ευρύτερο οικοσύστημα του διαστήματος

“Η νέα τεχνολογία μπορεί πραγματικά να μας λύσει τα χέρια”

Είναι αλήθεια πως η κουβέντα για την Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Αυτό είναι απολύτως λογικό, μιας και αυτή η εξέλιξη της τεχνολογίας

Τα Δεδομένα, η Απάτη και το Αυτοκίνητο

Η πρόσβαση στα δεδομένα αυτοκινήτου και η καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης για την πιο δίκαια τιμολόγηση στο αυτοκίνητο είναι δύο ζητήματα που προκαλούν πονοκέφαλο στις ασφαλιστικές.

Α. Χατζηκύρου, 7Q Investment Group: Η συμπλήρωση του 1ου πυλώνα από την επαγγελματική ασφάλιση καθίσταται αναγκαία

Η υιοθέτηση ορισμένων βασικών αρχών στο στρατηγικό σχεδιασμό των ΤΕΑ μπορεί να επιφέρει σημαντικά και βελτιωμένα αποτελέσματα.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Πιστοποίηση ΤτΕ: Η MEGA Brokers προετοιμάζει τους υποψήφιους διαμεσολαβητές

Οδηγίες για τις εξετάσεις πιστοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδος και σεμινάρια προετοιμασίας προσφέρει στους υποψηφίους η MEGA Brokers

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

Στην Απόλλων – Σαρακάκης η εταιρεία Φαραντούρης ΕΠΕ;

Στην Απόλλων - Σαρακάκης ακούει ο Ανασφάλιστος πως οδεύει η εταιρεία Φαραντούρης Ασφαλιστικός Πράκτορας ΕΠΕ

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος