back to top
23.9 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

ΑΧΑ: Ολοκληρωμένη προσέγγιση προστασίας και στην ασφάλιση κατοικίας

Ευελιξία και προστασία 360ο απολαμβάνουν οι πελάτες κατοικίας στην ΑΧΑ μέσα από τις νέες υπηρεσίες «Άμεση επισκευή κατοικίας» και «Άμεση αποζημίωση κατοικίας». Επιπλέον, η νέα αυτοματοποιημένη ενημέρωση των συνεργατών της εταιρείας για την πορεία κάθε ζημιάς και η προκαταβολή αποζημίωσης ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο την υπόσχεση της ΑΧΑ να βοηθά τους πελάτες της να ζουν κάθε μέρα με λιγότερες έγνοιες.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, «Μετά τη βελτίωση τιμολογίου, τον υπολογισμό του κόστους ασφάλισης σε μόλις 1΄, την αυτοματοποιημένη έκδοση συμβολαίου και την ιδιαίτερη προσοχή στην ξεκάθαρη επικοινωνία προς τους πελάτες για απλούς και κατανοητούς όρους, το ταξίδι για την ολοκληρωμένη προστασία κατοικίας στην ΑΧΑ συνεχίζεται».

- Advertisement -

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει πιλοτική εφαρμογή των δύο καινοτόμων λειτουργιών που θα προσφέρονται ως εναλλακτικές επιλογές στους πελάτες. Με την «Άμεση επισκευή κατοικίας» η ΑΧΑ θα συνεργάζεται με προσεκτικά επιλεγμένη τεχνική εταιρεία η οποία θα αναλαμβάνει την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, παρέχοντας μετά το τέλος των εργασιών εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών. Η ΑΧΑ θα επιβλέπει την εξέλιξη των εργασιών μέχρι να ολοκληρωθούν.

Οι πελάτες της ΑΧΑ στην κατοικία θα έχουν την εναλλακτική να λάβουν «Άμεση αποζημίωση κατοικίας», με την εταιρεία να καταβάλλει το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα. Η εναλλακτική αυτή θα αφορά, στο πρώτο στάδιο, ζημιές έως 1.000 €, ενώ μετά το πρώτο διάστημα πρόκειται να εξεταστεί αύξηση του ποσού.

- Advertisement -

Παράλληλα οι συνεργάτες της ΑΧΑ θα μπορούν να παρακολουθούν τη διαδικασία της αποζημίωσης (εξέλιξη «φακέλου ζημιάς», συνάντηση με πραγματογνώμονα, λήψη πραγματογνωμοσύνης, πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο εξόφλησης της αποζημίωσης) μέσα από μια νέα αυτοματοποιημένη υπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν κάθε στιγμή πλήρη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η διαδικασία.

Επίσης, όταν υπάρχει σοβαρή ζημιά στην ασφαλισμένη περιουσία, η ΑΧΑ θα προχωρά σε προκαταβολή μέρους της αποζημίωσης για να αντιμετωπίζονται τα έκτακτα έξοδα μέχρι να ολοκληρωθεί η αποζημίωση.

O Λυκούργος Πέτροβας, διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, ανέφερε: «Είναι σημαντικό να βρισκόμαστε καθημερινά πλάι στους πελάτες μας κατανοώντας τι χρειάζονται για να αισθάνονται ασφαλείς. Ιδιαίτερα όταν έρχεται η στιγμή να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη τους, η στιγμή της αποζημίωσης, θέλουμε να βρισκόμαστε δίπλα τους, άμεσα και αποτελεσματικά. Προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργούμε νέες υπηρεσίες και ενισχύουμε τις λειτουργίες μας, αναγνωρίζοντας ότι βάση για την επιτυχία μας αποτελεί η εμπιστοσύνη που κερδίζουμε μέρα με τη μέρα».

«Η ΑΧΑ εξυπηρετεί 103 εκατομμύρια πελάτες σε 64 χώρες και το γεγονός ότι αποτελεί την 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 8 συνεχή χρόνια, αποδεικνύει πως οι ασφαλισμένοι βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ενέργειας της Εταιρείας» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Μετά την ΑΧΑ ποιος έχει σειρά;

Με την ΑΧΑ, η δουλειά έγινε γρήγορα και καθαρά, η αγορά δήλωνε σίγουρη ότι η συμφωνία θα έκλεινε. Τώρα πήραν φόρα τα τηλέφωνα και τα κουτσομπολιά, ξέρετε πως θεριεύουν και φουντώνουν τα σχόλια τα αρνητικά, αν υπάρχει το ελάχιστο πάτημα και δεν υπάρχει διαφάνεια κινήσεων.

Την πώληση της μονάδας της στη Σιγκαπούρη εξετάζει η ΑΧΑ

Υπό συζήτηση και η αποεπένδυση από τη Μαλαισία, καθώς ο γαλλικός όμιλος επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ολοκληρωμένη Προστασία από Ατυχήματα με τα Νέα Προγράμματα «Personal Accident Protect» της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική μέλος του Ομίλου INTRACOM, πιστή στη δέσμευσή της για τη δημιουργία νέων, ανταγωνιστικών και ευέλικτων προγραμμάτων

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

«BUSINESS ADVANCED» & «BUSINESS PROTECT»: Νέα Προγράμματα της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος του Ομίλου INTRACOM, ανακοινώνει την αναβάθμιση των προγραμμάτων ασφάλισης επιχειρήσεων «BUSINESS ADVANCED»

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρωμένη Προστασία από Ατυχήματα με τα Νέα Προγράμματα «Personal Accident Protect» της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική μέλος του Ομίλου INTRACOM, πιστή στη δέσμευσή της για τη δημιουργία νέων, ανταγωνιστικών και ευέλικτων προγραμμάτων

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση ασφαλιστών στην Αθήνα

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση επαγγελματικών γνώσεων (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου

I. Xατζηθεοδοσίου, gcgs25: Η Εταιρική Διακυβέρνηση, θεμέλιο για τη μακροχρόνια επιτυχία

Ηχηρό “παρών” έδωσε ο κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α.) στο GCGS

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Απεργία στα ΜΜΕ

Σε απεργία στις 5 και στις 12 Ιουνίου προχωρούν οι δημοσιογράφοι μετά την πρόσκληση των ενώσεών τους.