back to top
33 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

- Advertisement -

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις  με ομάδα εξυπηρέτησης 24×7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.

 

- Advertisement -

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Η εταιρεία πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Alzheimer Festival 2025: Διήμερο ευαισθητοποίησης και επιστημονικής ενημέρωσης στο ΚΠΙΣΝ

Η φετινή διοργάνωση αποσκοπεί σε ένα καλύτερο μέλλον για ασθενείς και φροντιστές, μέσω πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης, νέων αιτιολογικών θεραπειών και AI

Ο ΣΕΜΑ συμμετέχει στη ΔΕΘ – Παρουσία και εξωστρέφεια στη Βόρεια Ελλάδα

Κ. Αλφιέρης: «Επιβεβαιώνουμε τον ρόλο μας ως ουσιαστικού συνδετικού κρίκου ανάμεσα στην αγορά και την κοινωνία»

Με θέμα «The new era of Leadership» το ετήσιο εκπαιδευτικό συνέδριο των ΕΣΑΠΕ και GAMA Global Hellas-Cyprus

Το 12ο  Συνέδριο των φορέων θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα της GAMA Global την 1η Οκτωβρίου 2025 στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη

Με το NP PORTAL 2.0 η NP Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία των συνεργατών της

Η νέα πλατφόρμα συνεργατών της NP Ασφαλιστικής καθιστά τη διαχείριση παραγωγής ακόμη πιο ευχάριστη και αποτελεσματική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Επέκταση του Προγράμματος Πρόληψης για τον Καρκίνο Τραχήλου της Μήτρας

Η εξέταση HPV DNA εντάσσεται στα Βιοπαθολογικά Εργαστήρια με αμοιβή 25 ευρώ για τη λήψη δείγματος

Γ. Κεφαλογιάννης: Συνεχής η μάχη με την κλιματική κρίση, τα στελέχη της Πυροσβεστικής υπερβαίνουν εαυτόν

Ο αρμόδιος υπουργός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα μέτρα ενίσχυσης των πυροσβεστών και στη συμβολή της τοπικής αυτοδιοίκησης

Alzheimer Festival 2025: Διήμερο ευαισθητοποίησης και επιστημονικής ενημέρωσης στο ΚΠΙΣΝ

Η φετινή διοργάνωση αποσκοπεί σε ένα καλύτερο μέλλον για ασθενείς και φροντιστές, μέσω πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης, νέων αιτιολογικών θεραπειών και AI

Νέες υπηρεσίες για άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας διαθέσιμες μέσω ΚΕΠ

Η δυνατότητα πρόσβασης σε 6 νέες υπηρεσίες μέσω ΚΕΠ διευρύνει σημαντικά την καθολικότητα της εξυπηρέτησης

Ο ΣΕΜΑ συμμετέχει στη ΔΕΘ – Παρουσία και εξωστρέφεια στη Βόρεια Ελλάδα

Κ. Αλφιέρης: «Επιβεβαιώνουμε τον ρόλο μας ως ουσιαστικού συνδετικού κρίκου ανάμεσα στην αγορά και την κοινωνία»