Χάνουν πελάτες οι ασφαλιστικές λόγω αναξιοποίητων πληροφοριών

Η διαχείριση των δεδομένων παίζει σήμερα καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις, τη στρατηγική και τις πωλήσεις των εταιρειών,  δεδομένου του όγκου των πληροφοριών που διαχειρίζονται αλλά και των στοιχείων που καλούνται να αναλύσουν από τα social media και τις τεχνολογίες των κινητών τηλεφώνων και των tablets. 

Έρευνα της EDM που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει πως μόνο το 1 % των ανώτατων στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών πιστεύουν ότι η εταιρεία τους διαχειρίζεται άριστα τη βάση δεδομένων της και περισσότεροι από 4 στους πέντε εκτιμούν ότι η ασφαλιστική βιομηχανία έχει χάσει πελάτες από την αδυναμία πρόσβασης σε πληροφορίες. 

Το 81% των ασφαλιστών και μεσιτών που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσαν ότι τα κενά στη διαχείριση πληροφοριών προέρχονται από συστήματα που οι εταιρείες βρήκαν έτοιμα από τη μητρική τους και τμήματα IT που δεν έχουν σωστές υποδομές.  Μόνο το 1 % δήλωσε ότι η ποιότητα των δεδομένων και των πληροφοριών ήταν «εξαιρετική» , με το ένα πέμπτο πιστεύοντας ότι είναι «καλή».

Ο Craig Campbell, επικεφαλής της ασφάλισης διαχείρισης πληροφοριών στην EDM, δήλωσε ότι η διαχείριση δεδομένων για πολλές ασφαλιστικές παραμένει σημαντική πρόκληση. Η πραγματική ανησυχία είναι ότι πάρα πολλοί δεν έχουν ακόμη ασχοληθεί με την καθημερινή διαχείριση στοιχείων, καθώς και με την τήρηση των νέων κανονιστικών απαιτήσεων και προτύπων. Τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια θα είναι κρίσιμης σημασίας για την εξέλιξη του κλάδου των ασφαλίσεων , και όχι μόνο όσον αφορά την κανονιστική επιβάρυνση , αλλά και το πώς οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται την ποιότητα των δεδομένων τους για να τη μετατρέψουν σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».