ΕΙΑΣ: Tools & EQ Social Compass

Το Σεμινάριο “Tools and EQ Social Compass” πραγματοποιείται από το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την Εταιρία Pathway Management. To σεμινάριο θα είναι διάρκειας έξι (6) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ  (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 9 Απριλίου 2014, 15:00 – 20:00

Εισηγητής του Προγράμματος θα είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Managing Partner της Pathway Management.. Ενδεικτικά τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του προγράμματος είναι:

• Ανάλυση των ψυχομετρικών τεστ και σύνδεσή τους με την επικοινωνία σε προσωπικό επίπεδο
• Ανάπτυξη της τεχνικής πωλήσεων GRID
• Σύνδεση των μοντέλων με αποτελεσματικές παρουσιάσεις
• Πρακτικοί τρόποι αναγνώρισης συμπεριφορών και τύπων συμπεριφοράς από τους συνομιλητές μας.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014.

Σκοπός του Σεμιναρίου:
Υπάρχουν ψυχομετρικά τεστ, τα οποία αποτυπώνουν με μέγιστη ακρίβεια το βαθύτερο ψυχισμό μας;
Ποιά είναι η εικόνα που έχει ο συνομιλητής μας για εμάς και την οποία δεν ελέγχουμε συνειδητά;
Πως μπορούμε να ελέγξουμε στοιχεία της «γλώσσας του σώματός μας» και παράλληλα να «διαβάσουμε» τη «γλώσσα σώματος» στη συμπεριφορά του συνομιλητή μας; 
Πως συνδέονται όλα αυτά με την τεχνική πωλήσεων GRID για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στο κλείσιμο της πώλησης;

Τα δυο αυτά εργαστηριακά ψυχομετρικά τεστ θα μας δείξουν με μέγιστη ακρίβεια όλα τα παραπάνω, όπως επίσης και τον τρόπο να τα εντάξουμε σε μια μεθοδολογία επικοινωνίας, ιδιαίτερα αποτελεσματική τόσο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, όσο και στις πωλήσεις.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
Σε στελέχη ασφαλιστικών εταιριών και σε  ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων) και γενικότερα σε όλους όσους συναλλάσσονται και έρχονται σε επαφή  με το κοινό. 

Οφέλη Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
•  αναγνωρίζουν την κύρια, τη συμπληρωματική και την παραπληρωματική τους συμπεριφορά, όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από το συνομιλητή τους.

•  γνωρίζουν ποιά στοιχεία θα πρέπει να προσέξουν στη συμπεριφορά τους, για να μεταφέρουν πάντα την εικόνα ενός επιτυχημένου επαγγελματία με αυτοπεποίθηση και κύρος.

•  αναγνωρίζουν στη συμπεριφορά του συνομιλητή τους τα «σημάδια» που υποδηλώνουν τον πελατειακό του τύπο, αλλά και «σημάδια» που αποκαλύπτουν τις πραγματικές του προθέσεις.

• επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους με το συνομιλητή τους και να επιλέξουν τους κατάλληλους ελιγμούς.
Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 80€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 90€ για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες-Μέλη που θα έχουν πολλαπλή   συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• 70€  (από 3 – 5 άτομα)
• 60€  (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες-μη Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• 80€  (από 3 – 5 άτομα)
• 70€  (άνω των 5 ατόμων)

Ειδική εκπτωτική κατηγορία:
50€ (από 80€) θα καταβάλουν όσοι συμμετείχαν στο σεμινάριο που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 20/3/2014, με θέμα «Τεχνικές αποτελεσματικής εξυπηρέτησης και διατήρησης του πελάτη».

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία του ΕΙΑΣ στα τηλέφωνα: 210 9219 660 & 684 και στα e-mails:                   eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr