Σε λάθος χέρια δεδομένα 12 εκατ. πελατών εταιρείας τηλεφωνίας στη Ν. Κορέα

Η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών και οι επιπτώσεις των κυβερνοεπιθέσεων  αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα από τους βασικότερους κινδύνους με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις που χειρίζονται μεγάλες βάζεις δεδομένων. 

Η έκταση του φαινομένου απεικονίζεται και στην απάτη 10,8 εκατ. δολαρίων, που έστησαν χάκερς στη Νότια Κορέα εις βάρος εκατομμυρίων πελατών και κολοσσιαίας εταιρείας τηλεπικοινωνιών. 

Σύμφωνα με πληροφορίες διεθνών ειδησεογραφικών δικτύων, η υπόθεση αφορά την εταιρεία KT Corp, της οποίας τα ¾ των δεδομένων των πελατών της, δηλαδή τα 12 από τα 16 εκατ. των καταναλωτών της, διέρρευσαν με σκοπό να πουληθούν σε εταιρεία τηλεοπτικών πωλήσεων. 

Η αστυνομία έχει ήδη συλλάβει ένα 29χρονο χάκερ, ο οποίος πούλησε στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης τηλεμάρκετινγκ  δεδομένα που αφορούσαν τραπεζικές πληροφορίες, διευθύνσεις και στοιχεία για την επαγγελματική ιδιότητα των πελατών της KT Corp. Οι δύο άντρες, που φέρονται μέχρι στιγμής ότι συμμετείχαν στην απάτη, χρησιμοποίησαν τα  στοιχεία για την πώληση κινητών τηλεφώνων αποκομίζοντας οφέλη άνω των 10 εκατ. ευρώ, ενώ οι αρχές ερευνούν και την πιθανότητα να υπήρχαν και άλλοι συνεργάτες. 

Παρόμοια υπόθεση είχε συμβεί και τον Ιανουάριο και μάλιστα αφορούσε εταιρεία διαχείρισης κινδύνου και υπηρεσιών καταπολέμησης της απάτης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάλληλος της Corea Credit Bureau, που είχε πρόσβαση σε πολλές βάσεις δεδομένων της εταιρείας «έκλεψε» προσωπικά στοιχεία 20 εκατ. πελατών.