back to top
22.2 C
Athens
Κυριακή 25 Μαΐου 2025

Οδική Βοήθεια: Πρωτοποριακή mobile εφαρμογή από την Interamerican

Μια απλή και ιδιαίτερα χρηστική mobile εφαρμογή παρέχει δωρεάν στους πελάτες της Οδικής Βοήθειας η INTERAMERICAN, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή υποστήριξη των υπηρεσιών της στον τομέα. Η εταιρεία είναι, άλλωστε, πρωτοπόρος στη χρήση της τηλεματικής για τη διαχείριση των περιστατικών στην Οδική Βοήθεια. Η νέα υπηρεσία έρχεται να προστεθεί σε σειρά επιπλέον υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN στον κλάδο αυτοκινήτου, στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για τη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας του πελάτη.

Ο ασφαλισμένος για Οδική Βοήθεια, μέσω της εφαρμογής «Drive On», μπορεί από το κινητό τηλέφωνό του:

- Advertisement -

– να καλέσει άμεσα την Οδική Βοήθεια INTERAMERICAN, εισάγοντας απλά στοιχεία -αριθμό
πινακίδας, τηλέφωνο, ονοματεπώνυμο- και εξασφαλίζοντας ταχύτητα στην επαφή του με τις
υπηρεσίες της εταιρείας

-να προσδιορίσει το πρόβλημα του οχήματός του, επιλέγοντας τον χαρακτηρισμό βλάβης στην εφαρμογή

- Advertisement -

-να δώσει ακριβές στίγμα, δεδομένου ότι η εφαρμογή εντοπίζει αυτόματα το γεωγραφικό σημείο της θέσης του οχήματος με geolocation

-να παρακολουθεί, ανά πάσα στιγμή, την εξέλιξη του αιτήματός του και την πορεία του οχήματος της Οδικής Βοήθειας προς το μέρος όπου βρίσκεται το δικό του όχημα.

Βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι ο φιλικός προς τον χρήστη σχεδιασμός, η ευκολία χρήσης και ο αυτοματισμός των διαδικασιών, η πληρότητα και σαφήνεια ενημέρωσης κατά την επικοινωνία και η εξοικονόμηση χρόνου για τον πελάτη. Μάλιστα, ο πελάτης μπορεί να βαθμολογήσει την εμπειρία του από τη χρήση.

Στην εξέλιξη της εφαρμογής, η INTERAMERICAN προβλέπει τον εμπλουτισμό της με εξατομικευμένες υπηρεσίες, πληροφορίες και άλλες παροχές.

Με το «Drive On», η INTERAMERICAN ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των πελατών της στην Οδική Βοήθεια, παρέχοντας προστιθέμενη αξία εξυπηρέτησης και αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην επικοινωνία.

Η εφαρμογή αποτελεί έκφραση της γενικότερης πελατοκεντρικής προσέγγισης των αναγκών των ασφαλισμένων από την εταιρεία, ειδικότερα στο πλαίσιο της παροχής πολλαπλών υπηρεσιών για το ασφαλισμένο αυτοκίνητο και τον οδηγό.

Επισημαίνεται ότι στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων η INTERAMERICAN έχει ηγετική και καινοτόμο παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

«Προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τον πελάτη, κτίζοντας σχέση σταθερής εμπιστοσύνης μαζί του. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τον δείκτη αφοσίωσης NPS, που είναι ιδιαίτερα υψηλός και φθάνει στο 70» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Η εταιρεία στην Οδική Βοήθεια διαθέτει 220 ιδιόκτητα οχήματα, 350 εξειδικευμένους υπαλλήλους, 111 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα και απαντά στον αριθμό κλήσης 1158. Ενδεικτικό της συχνότητας των υπηρεσιών που παρέχει, είναι το ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 222.721 περιστατικά, δηλαδή εξυπηρετούσε κατά μέσο όρο 1.220 πελάτες καθημερινά.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για Android & iPhone συσκευές. Όλες οι πληροφορίες που αφορούν στο Drive On, στον σύνδεσμο: https://www.interamerican.gr/apps/driveon

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Η Interamerican ταξιδεύει στην καρδιά της Λατινικής Αμερικής, επιβραβεύοντας τους συνεργάτες της

Η INTERAMERICAN, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με το Δίκτυο Πωλήσεών της, προσέφερε σε διακεκριμένους συνεργάτες

INTERAMERICAN: Mε σταθερό βήμα στον διάλογο για το αύριο στο Delphi Economic Forum X

Η INTERAMERICAN, κορυφαία εταιρεία στην παροχή καινοτόμων λύσεων ασφάλισης στην Ελλάδα και μέλος του διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου Achmea

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία που επιθυμεί

5 περιπτώσεις που η ασφαλιστική σου μπορεί να αρνηθεί την αποζημίωση

Υπάρχουν μερικές περιπτώσεις, που η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να αρνηθεί την καταβολή αποζημίωσης, ακόμη κι αν το συμβόλαιο είναι σε ισχύ.

Στατιστικά στοιχεία ασφάλισης Νομικής Προστασίας

Η Επιτροπή Νομικής Προστασίας της ΕΑΕΕ στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για παροχή στοιχείων, απηύθυνε ερωτηματολόγιο στις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Δεν νοείται ανάπτυξη χωρίς οικονομική δικαιοσύνη»

Διαβάστε στο "IW" όλα όσα είπε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γ. Χατζηθεοδοσίου, στο 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας

Π. Δημητρίου, Υδρα: Δεν μπορούμε να δεχτούμε πλαφόν ξανά στα ασφάλιστρα

Με μονομερείς τακτικές η κυβέρνηση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα

Πράσινο φως στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές από το gov.gr

Δύο ασφαλιστικές εταιρίες αξιοποιούν τη δυνατότητα στο GOV.gr με τη  διαδικασία συγκατάθεσης  να έχει ολοκληρωθεί 26.227 φορές.

Οι CEOs σε ένα ξεχωριστό πάνελ ηγεσίας

Mε ένα πάνελ που απαρτίζονταν από leaders της αγοράς ολοκληρώθηκαν και επίσημα οι εργασίες του 25ου  Insurance & Reinsurance Meeting της ΕΑΕΕ.

Η GROUPAMA λαμβάνει την κορυφαία πιστοποίηση Ethos Platinum για 2η συνεχόμενη χρονιά

Η Groupama Ασφαλιστική, μέλος του γαλλικού Ομίλου Groupama και με ισχυρή παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έλαβε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά