back to top
13.8 C
Athens
Πέμπτη 3 Απριλίου 2025

Carglass®: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών

…κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, 7-13 Οκτωβρίου 2024. Κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής εβδομάδας, η Carglass® θα επιδείξει τις δεσμεύσεις της για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και θα αναδείξει τις πρακτικές και δράσεις που κάνουν τη διαφορά στην εμπειρία των πελατών μας.

- Advertisement -

«Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια σπουδαία περίοδος για την Carglass®. Είναι η στιγμή που μπορούμε να εφαρμόσουμε και να επιδείξουμε όλες τις προσπάθειες και τις δράσεις που έχουμε καταβάλει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για την εξυπηρέτηση των πελατών μας», δήλωσε ο Γιώργος Ψαρράς, Branch Manager της Carglass®. «Αυτή η εβδομάδα μας δίνει την ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισής μας, να εστιάσουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να δείξουμε πόσο σημαντικοί είναι για εμάς».

Μέσω του εορτασμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® αποσκοπεί να προσεγγίσει νέους πελάτες και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της. «Μέσω αυτής της εβδομάδας μπορούμε να εμβαθύνουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να ανακαλύψουμε νέους τρόπους για να τους εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι να αποκτήσουμε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες, να ενισχύσουμε τη φήμη μας και να αναδείξουμε τα σημεία που μας διαφοροποιούν στον κλάδο μας», τόνισε ο κ. Ψαρράς.

- Advertisement -

Η Carglass® θα πραγματοποιήσει μια σειρά από δράσεις για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς τους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν επιπλέον εκπτώσεις, δώρα και κεράσματα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμπειρία για τους πελάτες μας. Παράλληλα, θα διοργανωθούν εσωτερικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικά σεμινάρια για την ομάδα μας, ενισχύοντας τις δεξιότητές μας στην εξυπηρέτηση πελατών και το αίσθημα της ομαδικότητας και της αφοσίωσης στον κοινό μας στόχο.

Συνοψίζοντας, ο Γιώργος Ψαρράς δήλωσε: «Η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών είναι ο πυρήνας της επιτυχίας μας και η βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διπλή Διάκριση για την Carglass Ελλάδος στα Belron Exceptional People Awards 2024

Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η Carglass®Ελλάδοςστον παγκόσμιο διαγωνισμό Belron® Exceptional People Awards 2024

Carglass®: Εκπαιδευτική διημερίδα για την επισκευή εμπρόσθιου παρμπρίζ με την πατενταρισμένη τεχνολογία ART®

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση καμερών ADAS στην Ελλάδα

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Carglass® στηρίζει για ακόμη μία χρονιά το «Ελληνικό Παιδικό Χωριό»

Με αίσθημα ευαισθησίας και σεβασμού στις ανάγκες της κοινωνίας, η Carglass® συνεχίζει να υποστηρίζει οργανισμούς που φροντίζουν παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έρευνα: Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη στις κλοπές αυτοκινήτων

Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση.

Ασφάλιση Εκδηλώσεων από την Karavias Underwriting Agency

Η Karavias Underwriting Agency, συνεχίζοντας τη στήριξη της προς τον Πολιτισμό και τις Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες, παρουσιάζει το νέο καινοτόμο ασφαλιστικό προϊόν «Ασφάλιση Εκδηλώσεων».

Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης My Health F1rst

Η Eurolife FFH, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή για μια πιο οικονομική λύση ασφάλισης υγείας με ελεύθερη

Ενσωματώνει το gov.gr στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου η Anytime

Η Anytime ενσωματώνει την πλατφόρμα του κυβερνητικού ψηφιακού συστήματος στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ερώτηση σφήνα: Πώς περιμένουν να αυξήσουν τα μερίδια τους οι ασφαλιστικές;

Η απάντηση στην ερώτηση σφήνα του Ανασφάλιστου για πως περιμένουν να αναπτυχθούν οι ασφαλιστικές  δεν μπορεί να είναι μόνο μία, είναι πολλές

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.