back to top
21.4 C
Athens
Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025

Case Study για καλές πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών η Carglass®

H Carglass® συμμετείχε στο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2022» υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η Carglass® συνέχισε να λειτουργεί αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του COVID-19 εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση παράλληλα με την ασφάλεια των πελατών, των προμηθευτών και του προσωπικού. Η εταιρεία ανήκοντας σε μια από τις κατηγορίες επιχειρήσεων που συνέχισαν τη λειτουργία τους ως «Είδος πρώτης ανάγκης», έλαβε εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, με σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οχημάτων – επαγγελματικών, κρατικών, ιδιωτικών , όπου αυτή ήταν απαραίτητη.

- Advertisement -

Αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης και το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® παρείχε πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας, ώστε οι χρήστες να κλείνουν το ραντεβού τους απομακρυσμένα, να συνομιλούν άμεσα με κάποιο εκπρόσωπο της εταιρείας και τέλος, να ενημερώνονται άμεσα για τους τρόπους μετακίνησής τους και τα νέα μέτρα που ισχύουν σε κάθε περίοδο. Παράλληλα, η Carglass®, συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έστρεψε τη στρατηγική της προς την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά, παρείχε συστηματικά μάσκες, γάντια και αντισηπτικά στις εγκαταστάσεις της για χρήση από το προσωπικό και τους πελάτες και τέλος, εφάρμοσε ενδελεχή απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία.

Ο τρόπος με τον οποίο η Carglass® διαχειρίστηκε και συνεχίζει ακόμα να ανταπεξέρχεται στις συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, αναδεικνύει την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το έργο της και πάνω την ασφάλεια των πελατών και των Ανθρώπων της. Η εταιρεία επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στις προκλήσεις χωρίς να κάνει καμία έκπτωση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το σταθερά υψηλό Net Promoter Score, το οποίο παρέμεινε πάνω από 85% καθόλη τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass® Ελλάδας: Τ-shirts από τον σχεδιαστή Γιάννη Λάσκο και τους μαθητές του Χατζηπατέρειου

Η ομάδα της Carglass® Ελλάδας φοράει τα νέα μπλουζάκια του σχεδιαστή Γιάννη Λάσκου και των μαθητών από το «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®: Το κορυφαίο δίκτυο παραμετροποίησης συστημάτων ADAS με 38 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά

Εκτός από το δίκτυο των 22 εταιρικών καταστημάτων της εταιρείας, οι αυτοκινητιστές μπορούν να εξυπηρετούνται σε επιπλέον 16 στρατηγικά σημεία επιτυγχάνοντας έτσι συνολική γεωγραφική κάλυψη 38 σημείων.

Carglass®: Ξανά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού

Η Carglass® Ελλάδας στέκεται για ακόμη μια φορά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®:Επιβεβαιώνει την συστηματική τήρηση των διαδικασιών με ανανέωση του ISO

Η Carglass® Ελλάδας ανανέωσε επιτυχώς την πιστοποίηση ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, από τον φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas Hellas A.E. Η εταιρεία λαμβάνει αδιαλείπτως πιστοποίηση ISO από το 2005. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Pricefox: Τι ισχύει για τις κάμερες της τροχαίας σήμερα στην Αττική (updated)

Ποιες κάμερες λειτουργούν κανονικά, ποιες πιλοτικά, και ποιες βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης

Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Σοβαρές κυρώσεις για άρνηση αλκοτέστ

Με αφορμή την αυστηροποίηση του ΚΟΚ, η Apeiron Insurance υπενθυμίζει στους οδηγούς τη σημασία της υπεύθυνης οδήγησης

Η Εθνική Ασφαλιστική καταργεί πρόγραμμα με χρόνιες παθογένειες, αλλάζει τα δεδομένα στο αυτοκίνητο

Η Εθνική Ασφαλιστική στοχεύει να ανταποκριθεί με ευέλικτες λύσεις στις ανάγκες της αγοράς και να σταθμίσει το ύψος των προμηθειών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ένωση Ασθενών Ελλάδας στην ηγεσία του UNCAN-Connect για την έρευνα στον καρκίνο

Το έργο μεταμορφώνει την πρόσβαση και αξιοποίηση των δεδομένων υγείας στην Ευρώπη

Επίτιμος διδάκτορας του ΔΙΠΑΕ ο Δρ. Γεώργιος Αποστολόπουλος – Τιμή στον πρόεδρο του Ιατρικού Αθηνών

Η δράση του έχει εμπνεύσει γενιές επιστημόνων και επιχειρηματιών, ενώ η φιλοσοφία του συνδυάζει την επιχειρηματικότητα με την κοινωνική προσφορά

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Διευκρινιστική εγκύκλιος ενόψει επέκτασης σε νέους κλάδους

Από 3/11 εντάσσονται χονδρεμπόριο, ενέργεια, χρηματοπιστωτικές και διοικητικές-υποστηρικτικές τουριστικές δραστηριότητες

Ο Αλ. Σαρρηγεωργίου στο 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης: Κενά στην ασφαλιστική κάλυψη και στα επενδυτικά κίνητρα

Ο ασφαλιστικός κλάδος έχει τη δυνατότητα να συμβάλει σημαντικά, αλλά απαιτούνται δομικές αλλαγές

Τιμητική βράβευση στην Κατερίνα Σακελλαροπούλου από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα», την Τρίτη 21 Οκτωβρίου στο Μουσείο της Ακρόπολης