B.S.A.: Η διαφάνεια οδηγός για την ανάπτυξη

«Καθαρότητα στις σχέσεις με τους πελάτες και τους συνεργάτες», είναι η βασική αρχή που στηρίζει την λειτουργία της, την πιστεύει και την συντηρεί χωρίς καμία υποχώρηση η μεσιτική εταιρεία “B S.A”. Στο ίδιο επίπεδο τοποθετεί και την δημιουργία μια ομάδας στελεχών που θα λειτουργούν συντονισμένα και θα αναπτύσσουν τις εργασίες κάνοντας focus στην παροχή σωστών υπηρεσιών. Αυτό είναι το συνοπτικό περίγραμμα εντός του οποίου κινείται η B S.A. φιλοδοξώντας να διανύσει μεγάλες αποστάσεις στην ασφαλιστική αγορά. 

Θυγατρική της International Life από το 2003, αλλά χωρίς δέσμευση αποκλειστικής συνεργασίας προχωρεί στην αγορά στηριζόμενη στις δυνάμεις των ανθρώπων της καθώς, όπως αναφέρει ο πρόεδρός της, κ. Άλμπερτ  Μπάρρυ η ραχοκοκαλιά των πελατών της είναι η προσωπική πελατεία. 

Σαφώς είναι μια ξεχωριστή περίπτωση μεσιτικής δραστηριότητας καθώς έχει ρίζες βαθιές στο παρελθόν αλλά ταυτόχρονα περιέχει και πολύ νέα στοιχεία. 

Το πελατολόγιό της μικτό περιλαμβάνει πάσης φύσεως πελάτες ενώ οι σχέσεις της με τους πράκτορες που δουλεύει ξεκάθαρη: προσφέρει ανεξαρτήτως παραγωγής 70% της προμήθειας σε αυτούς κρατώντας το υπόλοιπο για την ίδια.
Η ιστορία της είναι μεγάλη και έλκει την λειτουργία της από το 1938 όπου ο παππούς του σημερινού προέδρου της κ. Άλμπερτ  Μπάρρυ την ξεκίνησε αντιπροσωπεύοντας ξένες ασφαλιστικές εταιρείες. Από τότε μετεξελίχθηκε περνώντας διάφορα στάδια ώσπου το 1990 έγινε Ανώνυμος Εταιρεία παραμένοντας ως εταιρεία αντιπροσωπεύσεων μέχρι και το 1995. Δύο χρόνια νωρίτερα δηλαδή το 1993 ο κ. Άλμπερτ Μπάρρυ είχε αναλάβει ως Γενικός Διευθυντής της Sun Alliance για την Ελλάδα θέση που διατήρησε μέχρι και το 1999.

Τότε, το 1999 ο Άλμπερτ Μπάρρυ έκανε άλλο ένα βήμα ίσως καθοριστικό για την συνέχεια της B SA. Έγινε διευθύνων σύμβουλος στον κλάδο γενικών ασφαλίσεων της International Life αναλαμβάνοντας όμως τελικά από το 2007 Πρόεδρος στην B S.A.
Σήμερα η «Β S.A» βρίσκεται στην λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας απέναντι από το Hilton. Τα γραφεία της καταλαμβάνουν δύο ορόφους σε ιδιόκτητο κτίριο και είναι «ανοικτά» σε νέους συνεργάτες που θέλουν να πιστέψουν στις ίδιες απλές αξίες που έχει αναδείξει, ενστερνιστεί και ακολουθεί η υφιστάμενη ομάδα…. 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Άλμπερτ Μπάρρυ – Πρόεδρος της “B S.A.”

Τη μεσιτική εταιρεία ασφαλίσεων “B S.A.” «ακτινογραφεί» ο πρόεδρός της, κ. Άλμπερτ Μπάρρυ, που μίλησε στο iw για το όραμα, τους στόχους, το στελεχιακό δυναμικό, καθώς και τις αρχές στις οποίες στηρίζει τη λειτουργία της. «Νομίζω», αναφέρει μεταξύ άλλων, «ότι η περίοδος που διανύουμε, παρά τις δυσκολίες της, είναι μια «χρυσή εποχή» για τους μεσίτες. Και αυτό γιατί οι καταναλωτές «ψάχνονται», ερευνούν την αγορά, τα προϊόντα, τις τιμές, και ό,τι άλλο αφορά την ασφάλισή τους». Επίσης ο κ. Μπάρρυ μιλάει για τη σχέση της “B S.A.” με τη μητρική της, το μοντέλο διοίκησης που ακολουθεί η εταιρεία, αλλά και τον ανταγωνισμό στην ασφαλιστική αγορά.

iw? Ποιο είναι το σύνθημα της «Β S.A»;

Α.Μ.: Η «Β S.A» πιστεύει στην εξής αρχή που εκφράζεται με το τρίπτυχο: αλήθεια- εμπιστοσύνη και ομάδα. Αυτό είναι για εμένα η προϋπόθεση για να κερδίσεις. Πρέπει να στηρίζεσαι σε αληθινά δεδομένα, να υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ των μερών που συνεργάζονται η συναλλάσσονται και φυσικά η σωστή ομάδα που θα αξιοποιήσει τα προηγούμενα. Χωρίς ομάδα δεν κάνεις τίποτα.

iw? Η παραγωγή σας πως διαμορφώνεται;

Α.Μ.: Κάθε χρόνο ανοδικά. Φέτος εκτιμάμε ότι θα φθάσουμε στα περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ παραγωγή.

iw? Ποιο είναι το όραμά σας;

Α.Μ.: Να διατηρήσουμε την κερδοφορία μας, να μεγαλώσουμε, να αναπτυχθούμε. Έχουμε ξεφύγει από μια περίοδο του παρελθόντος όπου η εταιρεία ήταν θα έλεγα εν υπνώσει. Τώρα έχουμε περάσει σε μια περίοδο ανοδικής τάσης η οποία θα συνεχιστεί.

iw? Πόσο προσωπικό απασχολείτε στην εταιρεία;

Α.Μ.: με εξαρτημένη σχέση εργασίας 11 άτομα ενώ έχουμε και ανεξάρτητους συνεργάτες –πράκτορες- που υπερβαίνουν τους πενήντα και συνεχίζουν να αυξάνονται.

iw? Που στηρίζετε η σχέση με τους συνεργάτες σας;

Α.Μ.: Έχουμε μια σχέση συναλλαγής διαφορετική από τις συνηθισμένες στην αγορά και συγκεκριμένα : είναι καθαρή και στάνταρ. Το λέω αυτό διότι στην προμήθεια που λαμβάνουμε από την ασφαλιστική εταιρεία δίνουμε το 70% στον διαμεσολαβητή και το 30% στην «Β S.A». Μπορεί αυτό να θεωρείται άδικο για την μεγάλη παραγωγή  καθώς δίνουμε την ίδια προμήθεια που παρέχουμε και σε μικρότερες παραγωγές. Ωστόσο θεωρούμε ότι μας απαλλάσσει από άλλα προβλήματα και δεν δημιουργεί παρεξηγήσεις και προστριβές.

iw? Με την μητρική σας εταιρεία την International Life υπάρχει κάποια δέσμευση;

Α.Μ.: Όχι καμία. Κινούμαστε ελεύθερα με γνώμονα το τι συμφέρει τον πελάτη μας.

iw? Ναι αλλά ως θυγατρική, κάπου σας αξιοποιεί. Που την βοηθάτε;.

Α.Μ.: Εξυπηρετώντας το Δίκτυο Πωλήσεων της International Life σε κλάδους και εργασίες που είτε δεν διαθέτει είτε δεν επιθυμεί.

iw? Διακρίνετε κάποιο πρόβλημα σήμερα στις ασφαλιστικές εταιρείες και την συνεργασία τους με τις μεσιτικές

Α.Μ.: : Πιστεύω ότι μπορεί να αναβαθμιστεί το σέρβις τους, η εξυπηρέτηση που προσφέρουν. Βελτιώνονται μεν στην «ηλεκτρονική εξυπηρέτηση» αλλά όχι στην προσωπική εξυπηρέτηση και κατανόηση.

iw? Για την αγορά τι πιστεύετε;

Α.Μ.: Νομίζω ότι η περίοδος που διανύουμε παρά τις δυσκολίες της, είναι μια χρυσή εποχή για τους μεσίτες. Και αυτό διότι οι καταναλωτές «ψάχνονται», ερευνούν την αγορά, τα προϊόντα, τις τιμές, και ότι άλλο αφορά την ασφάλισή τους. Μπορεί να διαμορφώνεται σκληρός ανταγωνισμός αλλά εμείς ως επαγγελματίες έχουμε μπροστά μας την ευκαιρία, να παίξουμε τον ρόλο μας, να συμβουλεύσουμε σωστά να βρούμε και να υποδείξουμε την καλύτερη λύση στην κάθε περίπτωση. Με μια φράση θα έλεγα ότι οι επαγγελματίες θα επικρατήσουν.

iw? Ως εταιρεία εστιάζετε σε κάποια προϊόντα;

Α.Μ.: Όχι. Δεν κάνουμε focus  σε ειδική ομάδα πελατών ή προϊόντων. Η αγορά μας είναι μικρή και δεν έχουμε την πολυτέλεια της εξειδίκευσης, όμως, δίνουμε έμφαση στην υπάρχουσα πελατεία μας να την συντηρήσουμε, και παράλληλα αναπτύσσουμε  τις εργασίες μας, με focus στο πολύ υψηλό service.

iw? Είπατε για τον ανταγωνισμό. Ποια είναι η άποψη σας;

Α.Μ.: Η αγορά σήμερα είναι ζοφερή. Όλοι ψάχνουν για φθηνότερες λύσεις και μειώνουν τους καλυπτόμενους κινδύνους για να πληρώσουν λιγότερα ασφάλιστρα. Είτε από πραγματική ανάγκη είτε διότι βλέπουν το περιβάλλον και θεωρούν πώς έτσι πρέπει να κάνουν. Το αποτέλεσμα είναι ίδιο.

iw? Πως πιστεύετε ότι σας βλέπουν;

Α.Μ.:  Νομίζω ότι μας χαρακτηρίζει η καλή φήμη. Η αγορά μας είναι μικρή και ο ένας γνωρίζει τον άλλο. Εμείς θεωρώ ότι ως εταιρεία και έμψυχο δυναμικό έχουμε καλό όνομα. Η δε συσσωρεμένη εμπειρία των στελεχών μας προσδίδει μια σιγουριά στις όποιες συναλλαγές μας.

iw? Τι έχει παίξει ρόλο σε αυτό;

Α.Μ.:  Δεν αναπτυχθήκαμε άτακτα. Προσέξαμε και προσέχουμε πολύ τα βήματά μας. Δεν ακολουθήσαμε ευκαιριακή λογική ποτέ και ούτε θα το κάνουμε.

iw? Πιστεύετε σε κάποιο μοντέλο διοίκησης το οποίο και εφαρμόζετε;

Α.Μ.: Πιστεύω στην αποτελεσματικότητα της συνεργασίας με τα στελέχη μας. Τούτο επιτυγχάνεται με μεγάλη έμφαση στην δύναμη της ομάδας.

iw? Αναζητάτε συνεργάτες;

Α.Μ.: Ναι αλλά με κριτήρια στην επιλογή τους και πάντα σε μια βάση win-win.

iw? Βάζετε και όρους αποκλειστικής συνεργασίας;

Α.Μ.:  Όχι δεν υπάρχει από την πλευρά μας καμία δέσμευση. Θέλουμε οι συνεργάτες να είναι μαζί μας γιατί τους συμφέρει και αισθάνονται άνετα στο περιβάλλον μας.

iw? Πείτε μας, τι προσφέρετε στους πελάτες της «Β». Ποιο είναι το πλεονέκτημά σας.

Α.Μ.: Πολύ υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, άμεσο σέρβις και στήριξη σε κάθε τους αγωνία που σχετίζεται με το μέλλον τους και την ασφάλιση. Το γνωρίζουν αυτοί και εμείς το πόσο ισχυρούς δεσμούς έχουμε αναπτύξει.

iw? Το πελατολόγιό σας προέρχεται από βάθος χρόνου ή είναι από το 2007 και ύστερα που αναλάβατε ως πρόεδρος της εταιρείας;

Α.Μ.: Είναι ένα μικτό πελατολόγιο από:

α) Προσωπική παραγωγή (παραγωγή οικογενείας Μπράβου, οικογενείας Μπάρρυ, οικογενείας Χ. Νικολάου.)
β)   Συνεργαζόμενα πρακτορεία
γ)   Δίκτυο της International Life