Χρεωστικές – CO Branded«καταργούν» την ανάληψη από καταστήματα και ATM

Οι χρεωστικές κάρτες που εκδίδουν πλέον όλες οι εγχώριες τράπεζες είναι οι πιο δημοφιλείς κάρτες και είναι σχεδόν βέβαιο ότι περίπου όλοι οι καταναλωτές έχουν μια τέτοια κάρτα στο πορτοφόλι τους.

Η χρεωστική κάρτα συνδέεται απευθείας με τον τραπεζικό λογαριασμό και κάθε φορά που κάνετε τις αγορές σας χρησιμοποιείτε τα χρήματα που ήδη έχετε συγκεντρώσει στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Πρακτικά, το υπόλοιπο του τραπεζικού λογαριασμού μειώνεται κατά το ποσό που αντιστοιχεί στην κάθε αγορά, είτε άμεσα είτε σε διάστημα λίγων ημερών. 

Επειδή λοιπόν «ο χρόνος είναι χρήμα», αντί να τον σπαταλάτε μπροστά στο ΑΤΜ, έχετε τη δυνατότητα με τη χρεωστική σας κάρτα να μην κουβαλάτε συνέχεια μετρητά, καθώς αυτή γίνεται αποδεκτή σε χιλιάδες σημεία και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα. 

Είναι εξαιρετικά ασφαλής, καθώς μόνον ο χρήστης μπορεί να επιβεβαιώσει οποιαδήποτε συναλλαγή, είτε υπογράφοντας είτε εισάγοντας τον προσωπικό του κωδικό ασφαλείας PIN (τον ίδιον ακριβώς που εισάγει και στο ΑΤΜ), ενώ είναι απόλυτα αξιόπιστη, καθώς πληρώνει ακριβώς το ποσό που οφείλεται απευθείας από τον τραπεζικό λογαριασμό.

CO Branded Cards

Οι τράπεζες, στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τον έντονο ανταγωνισμό της αγοράς, στηρίζονται όλο και περισσότερο τόσο σε καινοτόμες και προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες όσο και σε νέους τρόπους προώθησης, για να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. 

Οι co-branded πιστωτικές κάρτες, που εκδίδονται σε συνεργασία με οργανισμούς, ομάδες ή επιχειρήσεις, παρέχουν στις τράπεζες τόσο τη δυνατότητα διαφοροποίησης του προϊόντος τους όσο και τη δυνατότητα δημιουργίας εμποδίων προσέλκυσης του πελατολογίου τους από τους ανταγωνιστές, με τους εξής τρόπους: 

Πρώτον, οι τράπεζες έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν μαζί με την κάρτα μοναδικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, καθώς προσφέρουν τη δυνατότητα στους κατόχους της κάρτας να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια που σχετίζονται με τον οργανισμό, την ομάδα ή την επιχείρηση που υποστηρίζουν. Η παροχή των εν λόγω προνομίων δημιουργεί έναν επιπλέον δεσμό των κατόχων τόσο με την τράπεζα όσο και με την κάρτα, καθώς τα προνόμια αυτά θα παρέχονται αποκλειστικά και μόνο στους κατόχους της συγκεκριμένης co-branded πιστωτικής. 

Δεύτερον, οι τράπεζες έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν στον συναισθηματικό δέσιμο των κατόχων με τον οργανισμό, την ομάδα ή την επιχείρηση που έχουν συνάψει το co-branding, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την πιστότητα των κατόχων απέναντι στην κάρτα. Η εμφάνιση του συμβόλου ή του ονόματος του οργανισμού/ομάδας/επιχείρησης που υποστηρίζουν οι κάτοχοι επάνω στην πιστωτική τους κάρτα, τους δημιουργεί ένα αίσθημα υπερηφάνειας και τους δίνει τη δυνατότητα να εκφράσουν εμφανώς την υποστήριξή τους στον εν λόγω οργανισμό/ομάδα. Για τις τράπεζες, η εμφάνιση του λογοτύπου της ομάδας/οργανισμού επάνω στην πιστωτική κάρτα αποτελεί ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ψυχολογικό εμπόδιο προσέλκυσης πελατών από τον ανταγωνισμό.

ΟΙ CO BRANDED CARDS ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τις περισσότερες Co Branded κάρτες στην ελληνική αγορά έχουν η Citi Bank και η Eurobank, αλλά υπάρχουν βέβαια αρκετές και της Εθνικής Τράπεζας, της Alpha Bank και της Πειραιώς. Συγκεκριμένα, οι κάρτες ανά τράπεζα είναι οι:
CITI BANK
Shell Citibank Mastercard, Citibank Visa, Vodafone Classic-Student-Gold, Ολυμπιακός Student Visa Classic- Student- Gold, ΠΑΟΚ Mastercard, Affinity Card Visa, Alico Citibank Visa Silver- Gold
ΕΘΝΙΚΗ
AB Visa, My club card, Easy Buy, Electronet Deal, Be expert, ΑΚΗΣ Extra
ΑLPHA
Wind Bonus American Express, WIND Bonus Visa, Aegean Bonus Visa
EMPORIKΙ BANK
Emporiki Bank Visa Electron, Emporiki Bank Visa, Emporiki Bank Mastercard, Ant1 Visa, Visa Audi-VW, Emporiki Visa Gold
ΕUROBANK
Ηλεκτρονική Αθηνών Visa, EXPERT Visa, ΣΥΚΑΡΗΣ Visa, PAO BC Visa, WWF Eurobank Visa, Εθνική Ελλάδος Μπάσκετ Visa, DAMA Visa, Allianz Visa, MUST Mastercard, Ευρωπαϊκή Πίστη Mastercard, Cosmote Visa, ΕΛΠΑ Visa, SIDER Visa, SMART Mastercard, Electronet Family, Longchamp Card, Le Club Danos, Magna Gold Γερμανός, Pontos Visa

Κάρτες ανέπαφων συναλλαγών
Η Eurobank, σε συνεργασία με τη Mastercard, δημιούργησαν την κάρτα που ενσωματώνει την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών.
Σημειώνεται ότι από την έναρξη της υιοθέτησης της νέας τεχνολογίας στα προϊόντα της, η Eurobank έχει προχωρήσει στην έκδοση 60.000 καρτών που υποστηρίζουν τις ανέπαφες συναλλαγές, ενώ υπάρχουν ήδη στην αγορά και 1.400 ειδικά τερματικά αποδοχής καρτών ανέπαφων συναλλαγών. 

Οι κάτοχοι των καρτών με τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών MasterCard PayPass μπορούν πλέον να πραγματοποιούν τις καθημερινές τους αγορές με μεγαλύτερη ευκολία, ταχύτητα και ασφάλεια, χωρίς το άγχος των κερμάτων, ακόμα και σε μέρη που μέχρι σήμερα κυριαρχεί η χρήση των μετρητών. 

Πιο συγκεκριμένα, για την ολοκλήρωση μιας ανέπαφης συναλλαγής, αρκεί ο κάτοχος να πλησιάσει την κάρτα στο ειδικό τερματικό για λίγα μόνο δευτερόλεπτα, ενώ ειδικά για αγορές έως 25 ευρώ δεν απαιτείται καν η πληκτρολόγηση του κωδικού ΡΙΝ ή η υπογραφή του πελάτη. Επίσης, το αίσθημα ασφάλειας ενισχύεται, καθώς κατά την πληρωμή η κάρτα δεν φεύγει από τα χέρια του κατόχου. 

Οι κάρτες που φέρουν τη νέα τεχνολογία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ανέπαφες συναλλαγές σε επιλεγμένα καταστήματα μεγάλων επιχειρήσεων, όπως Cosmote, Γερμανός, ΕΚΟ, Βερόπουλος, Hondos Center, Zara, Η&Μ, Jumbo, Bershka, Nespresso, Intimissimi, Calzedonia, Starbucks, Coffee Time, Ster Cinemas, Pharma Plus, Olympus Plaza, Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα των εμπορικών κέντρων The Mall Athens, Golden Hall, Mediterranean Cosmos, River West, Metro Mall, Avenue, Athens Heart, McArthur Glen. 

Η λίστα με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εμπλουτίζεται διαρκώς και οι κάτοχοι των καρτών μπορούν να ενημερώνονται στο www.eurobank.gr.

Σημειώνεται ότι οι κάρτες ανέπαφων συναλλαγών Eurobank λειτουργούν όπως όλες οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες και γίνονται αποδεκτές σε εκατομμύρια σημεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ συμμετέχουν και στα προγράμματα επιβράβευσης της τράπεζας ανταμείβοντας καθημερινά τους κατόχους για τις αγορές τους στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.