back to top
14.2 C
Athens
Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025

Η Carglass® Ελλάδος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021

Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, που πραγματοποιήθηκε 4-8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.  Με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», η Carglass® γιόρτασε με δώρα και δράσεις, τόσο για τους πελάτες, όσο και για τους Ανθρώπους της, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης. 

Με αφορμή τον εορτασμό, η Carglass® προσέφερε αναμνηστικά δώρα σε όλους τους πελάτες, που επισκέφτηκαν τα εταιρικά καταστήματα εκείνη την εβδομάδα, όπως επίσης και σε όλους τους εργαζομένους. Παράλληλα, για τους Ανθρώπους της, η εταιρεία φέτος προχώρησε στην τιμητική διάκριση των τεσσάρων εταιρικών καταστημάτων με το μεγαλύτερο Net Promoter Score για το πρώτο ενιάμηνο του 2021, ενώ επιβραβεύτηκαν και οι δύο καλύτεροι Agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών με βάση την αξιολόγησή τους σε ποσοτικά και ποιοτικά KPIs.

- Advertisement -

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 αποτελεί έναν παγκόσμιο θεσμό, που γιορτάζεται ταυτόχρονα σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως. Για την Carglass®, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μια ακόμα ευκαιρία να ευχαριστήσει πελάτες της που την εμπιστεύονται εδώ και 20 χρόνια, αλλά και να αναδείξει τους Ανθρώπους της που εργάζονται καθημερινά με στόχο να διατηρούν την εξυπηρέτηση σε  υψηλό επίπεδο. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η κλιματική κρίση συντελεί στην αύξηση της συχνότητας των φυσικών καταστροφών, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση και ουσιαστική προστασία

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη «In Motion for Everyone»: Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας, ο Ευ. Αυγουλάς και η Ι.Μ. Γκέρτσου πρόσφεραν μια βιωματική εμπειρία εξοικείωσης με την αναπηρία

Δωρεάν επαναπιστοποιήσεις για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές από το ΕΕΑ

Η Eurolife FFH προσφέρει εθελοντικά τη συνδρομή της για την κάλυψη των 15 ωρών εκπαίδευσης που προβλέπονται για το 2025

ΠΣΑΣ: Ανοιχτό κάλεσμα για νέες εγγραφές

Σε μια συγκυρία μετασχηματισμού, με νέα δεδομένα σε επίπεδο νομοθεσίας, ψηφιακής μετάβασης και σχέσεων ανάμεσα σε ασφαλιστικές εταιρείες και διαμεσολαβητές

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης