back to top
13.4 C
Athens
Τετάρτη 2 Απριλίου 2025

7+1 Digital marketing tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον βασικό πυλώνα της οικονομίας μας. Συχνά, όμως, αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες προκλήσεις στον χώρο του digital marketing λόγω του περιορισμένου budget τους και των λιγοστών διαθέσιμων πόρων. (Το ξέρω, βαριαστέναξες!)

Υπάρχουν κάποια tips που επιλέξαμε ειδικά για σένα, που τρέχεις νυχθημερόν για όλα στη μικρομεσαία σου επιχείρηση και θέλεις να τη δεις να μεγαλώνει. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

- Advertisement -

Tip#1: Βρες ποιο είναι το κοινό σου

Θες να στήσεις μια digital καμπάνια μάρκετινγκ; Πρώτο βήμα: Βρες το κοινό σου!

- Advertisement -

Σαν να ετοιμάζεσαι για το πρώτο ραντεβού με τον παιδικό σου έρωτα. Σχολαστικά και με όρεξη. (Ναι, μπορεί να πάρει και πάνω από μια ώρα!)

Χρησιμοποίησε τα Google Analytics, Google Trends και Facebook Insights, σαν να είσαι μυστικός πράκτορας. Ανακάλυψε όλα τα μυστικά του κοινού-στόχος σου: ενδιαφέροντα, ηλικία, τοποθεσία – όλα είναι εκεί! Και μην ξεχνάς τις έρευνες στη συμπεριφορά των πελατών. Είναι σαν την πυξίδα στα «άγνωστα νερά» του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όταν ξέρεις ποιος είναι ο στόχος σου, θα βρεις εύκολα τον θησαυρό σου!

Δες πώς να προστατεύσεις την επιχείρησή σου εδώ

Tip#2: Βελτιστοποίησε το site σου για mobile συσκευές

Έλα, παραδέξου το. Δε θα περίμενες ποτέ πάνω από 2-3 δευτερόλεπτα να φορτώσει ένα site στο κινητό σου. Μπορείς να περιμένεις υπομονετικά για άλλα πράγματα, όπως για παράδειγμα μια ταινία για την οποία ανυπομονείς ή το νέο επεισόδιο του αγαπημένου σου YouTuber. Αλλά όταν το site σου δε φορτώνει, δε χρειάζεται να περιμένεις. Μπορείς να κάνεις πολλά για να το βελτιώσεις.

Το πρώτο και καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις ένα responsive design για το site σου, ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε διάφορα μεγέθη οθονών. Γενικά πάντως προσπάθησε να ελέγχεις την mobile ευχρηστία του site σου τακτικά. Έτσι, θα εξασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες σου θα έχουν μια πιο άνετη εμπειρία και δε θα το εγκαταλείπουν στην πρώτη προσπάθεια!

Tip#3: Αξιοποίησε το Google my Business

Το Google My Business είναι κάτι σαν το GPS για την επιχείρησή σου στον ψηφιακό χάρτη που όλοι χρησιμοποιούμε. Σύμφωνα με το Think with Google, 76% των χρηστών επισκέπτονται μια επιχείρηση που βρήκαν μέσω του smartphone τους εντός της ίδια μέρας που έκαναν την αναζήτηση. Δεν μπορείς να αγνοήσεις αυτή την ευκαιρία!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης My Health F1rst

Η Eurolife FFH, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή για μια πιο οικονομική λύση ασφάλισης υγείας με ελεύθερη

Κορυφαία διάκριση με Platinum βραβείο στον πυλώνα του Digital Insurance και 6 βραβεία συνολικά για την Eurolife FFH

Με την κορυφαία διάκριση του Platinum βραβείου στο πυλώνα του Digital Insurance και 6 συνολικά βραβεία διακρίθηκε η Eurolife FFH

Eurolife FFH: Απόδοση 3.18% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου

Και το 2024, η Eurolife FFH πρόσφερε σημαντικές αποδόσεις στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου στους ασφαλισμένους της

Η Eurolife FFH δίπλα στο «Μαζί για το Παιδί» και το “SolidarityNow”,

Η εταιρεία στήριξε τον διάλογο για τις εξελίξεις στην επιστήμη της υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευρώπη Holdings: Εγκρίθηκε η απόκτηση άνω του 50% της Ευρώπη Ασφαλιστική

H Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, κατά τη Συνεδρίαση 530/28.03.2025, ενέκρινε, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 43

HDI Global: Τα ετήσια αποτελέσματα υπογραμμίζουν, διαχρονικά, την αξιοπιστία της

Η HDI Global SE, ανακοίνωσε θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2024, με ανάπτυξη τόσο στα έσοδα όσο και στα κέρδη. Κύριοι παράγοντες

Interlife: Focus μετά το deal Πειραιώς- Εθνική Ασφαλιστική

Στα 96,1 εκατ.€ η χρηματιστηριακή αξία μετά και τη νέα άνοδο, με +6,37% στα 5,18 ευρώ, την Δευτέρα, η μετοχή της Interlife Ασφαλιστική

Από τον Ιούνιο η δυνατότητα online αλλαγής προμηθευτή ρεύματος – Πότε αναμένεται πτώση τιμών

Ο Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, καθηγητής Αθανάσιος Δαγούμας, ενημέρωσε μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τη σημασία της σωστής ασφαλιστικής κάλυψης αναδεικνύει η νέα μελέτη της Compare the Market AUS για τις κλοπές αυτοκινήτων 

Στην 3η θέση στην Ευρώπη, με 148,25 κλοπές αυτοκινήτων ανά 100.000 κατοίκους, κατατάσσει την Ελλάδα η νέα μελέτη της  Compare the Market

Στην τελική ευθεία το deal της “Ευρώπη Ασφαλιστική”

Το πράσινο φως έδωσε η ΤτΕ για το deal μεταξύ δύο ηγετικών φυσιογνωμιών του επιχειρείν.

Παρουσίαση των 2 Κλάδων Ασφαλιστικών Παροχών του Τ.Ε.Α.-ΥΠ.ΟΙΚ.

Στο πλαίσιο της ημερίδας αυτής, ο Πρόεδρος του Ταμείου, Δρ. Χρήστος Νούνης, και ο Αντιπρόεδρος του Ταμείου, κ. Άγγελος Τζανετάτος, παρουσίασαν αναλυτικά

Έρευνα: Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη στις κλοπές αυτοκινήτων

Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση.

Δ. Γαβαλάκης: Προχωρά περαιτέρω η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Ε.Ε.Α. για τους διαμεσολαβούντες

Προχωρά περαιτέρω η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών προς τους ασφαλιστικούς και αντασφαλιστικούς διαμεσολαβητές