back to top
25.3 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Νέα δωρεάν εξ΄αποστάσεως σεμινάρια Risk και Crisis Management από την TÜV HELLAS

Νέο κύκλο δωρεάν σεμιναρίων στις εξαιρετικά επίκαιρες θεματολογίες του Risk και Crisis Management πραγματοποιεί η TÜV HELLAS (TÜV NORD) στις 6 και 8 Απριλίου. 

Η τεράστια ζήτηση του πρώτου κύκλου σεμιναρίων, που πραγματοποιήθηκε στις 30 και 31 Μαρτίου οδήγησε την εταιρεία να τα επαναλάβει την προσεχή εβδομάδα, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα σε όσους περισσότερους εργαζόμενους και επιχειρηματίες να τα παρακολουθήσουν.

- Advertisement -

Σημειώνεται ότι οι εν λόγω δίωρες, ανοικτές και εξ αποστάσεως ενημερώσεις σεμιναριακού χαρακτήρα πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, καθώς η TÜV HELLAS (TÜV NORD) στέκεται από την αρχή της κρίσης του κορονοϊού στο πλευρό των εργαζομένων και των επιχειρήσεων. 

Ο κ. Νέστορας Παπαρούπας, Risk & Crisis Product Manager της TÜV HELLAS (TÜV NORD) και εισηγητής των σεμιναρίων τόνισε πως «η αθρόα συμμετοχή και το μεγάλο ενδιαφέρον όσων παρακολούθησαν τα σεμινάρια είναι αξιέπαινη και επιβεβαιώνει τον κεφαλαιώδη ρόλο των εκπαιδεύσεων στη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε όλοι μας. Από την πλευρά μας, ως  TÜV HELLAS (TÜV NORD) θα συνεχίσουμε να πραγματοποιούμε αντίστοιχες δράσεις, προσφέροντας την τεχνογνωσία μας στους συνεργάτες μας, ώστε να τους διευκολύνουμε προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις πρωτόγνωρες σημερινές προκλήσεις».

- Advertisement -

Αναλυτικά, οι νέοι κύκλοι των δύο σεμιναρίων θα διεξαχθούν ως εξής: 

RISK MANAGEMENT

Hμερομηνία Διεξαγωγής: 6/4/2020

Ώρες Διεξαγωγής: 11:00-13:00

Θέματα που θα συζητηθούν: 

  • Οι νέες προσεγγίσεις του Enterprise Risk Management λόγω του COVID-19
  • Είδη επιχειρησιακών ρίσκων που επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα από τον COVID-19
  • Τα νέα κριτήρια αξιολόγησης του επιχειρησιακού ρίσκου που επιβάλλει η πανδημία
  • Ποιοτική ή ποσοτική αξιολόγηση των ρίσκων; Συζήτηση για την αποτελεσματικότητα των μεθόδων

CRISIS MANAGEMENT 

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 8/4/2020

Ώρες Διεξαγωγής: 11:00-13:00

Θέματα που θα συζητηθούν: 

  • Οι νέες προσεγγίσεις του Crisis Management Framework λόγω του COVID-19
  • Τα είδη των κρίσεων που επιφέρει ο COVID-19 στις επιχειρήσεις
  • Δυνατότητες επικοινωνιακής αντίδρασης. Για ποια θέματα ενημερώνω τους stakeholders;
  • Καλές πρακτικές που ακολουθήθηκαν από Ελληνικές επιχειρήσεις

Σημειώνεται επίσης ότι, πέραν των παραπάνω η TÜV HELLAS (TÜV NORD) πραγματοποιεί διήμερα σεμινάρια στα ανωτέρω θέματα, ως εξής:

  •  Risk Management στις 23 και 24 Απριλίου (16h),  για δηλώσεις συμμετοχής, ακολουθήστε τον σύνδεσμο: https://bit.ly/3aBPM25

 

  • Crisis Management στις 29-30 Απριλίου (16h),  για δηλώσεις συμμετοχής, ακολουθήστε τον σύνδεσμο: https://bit.ly/3dQHKnK

Όλα τα σεμινάρια που πραγματοποιεί ο Φορέας υλοποιούνται και εξ αποστάσεως, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (E-learning). 

Περισσότερες πληροφορίες για την εξ αποστάσεως πραγματοποίηση των σεμιναρίων είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/2WqA9pQ

Σχετικές δημοσιεύσεις

TÜV HELLAS: Διαδικτυακή συζήτηση για την Πιστοποίηση ως αρωγό της Βιώσιμης Ανάπτυξης

Ανοικτή διαδικτυακή συζήτηση με θέμα  «Η Πιστοποίηση αρωγός της Βιώσιμης Ανάπτυξης» διοργανώνει την Πέμπτη, 18 Μαρτίου στις  14:00 η TÜV HELLAS (TÜV NORD)

TÜV HELLAS: Σεμινάριο Crisis Management στην Covid-19 εποχή

Ένα εξαιρετικά επίκαιρο σεμινάριο, με θέμα το Crisis Management και την επιχειρηματικότητα στην Covid-19 εποχή πραγματοποιούν από κοινού η TÜV HELLAS (TÜV NORD) και το Ελληνογερμανικό

Με καινοτόμα και επίκαιρα σεμινάρια «απαντά» στις προκλήσεις για το κορονοϊό η TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Μια σειρά από εξαιρετικά επίκαιρα αλλά και καινοτόμα σεμινάρια, προσαρμοσμένα στις νέες ανάγκες των στελεχών αλλά και των επιχειρήσεων προσφέρει η TÜV HELLAS (TÜV NORD) για το τρίτο τετράμηνο του 2020.

Safe shopping για την ασφαλή λειτουργία των καταστημάτων από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου και τους δίνει τη δυνατότητα αξιολογήσουν το επίπεδο εφαρμογής των απαιτούμενων ελέγχων και μέτρων που λαμβάνονται για την πρόληψη μετάδοσης μεταδοτικών ασθενειών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Αυξημένες κατά 16 εκατ. ευρώ οι καταθέσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων

Μείωση κατά 1.145 εκατ. ευρώ παρουσίασαν, τον Απρίλιο του 2025, οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, έναντι αύξησης κατά 2.563 εκατ. ευρώ

Ασφαλιστικές: Mειωμένες κατά 244 εκατ. ευρώ οι τεχνικές προβλέψεις, στα 21 εκατ. το ενεργητικό

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μειώθηκε κατά 164 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο

H Αγγ. Μουρατίδου της Euroins για την Τεχνολογία και την Ενημέρωση των Πολιτών σχετικά με τις Φυσικές Καταστροφές

Η Ασφαλιστική Euroins Ελλάδος συμμετέχει ως Ασημένιος Χορηγός στο συνέδριο για τις Φυσικές Καταστροφές, NatCat Summit “Mitigating the Risk

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE