back to top
18.2 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Η MetLife Ελλάδας συνεχίζει να επενδύει στη νέα γενιά

Η MetLife, για μια ακόμη χρονιά, υποστηρίζει ως Χορηγός το πρόγραμμα Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης 2021, που υλοποιεί το Junior Achievement Greece υπό την αιγίδα της Προεδρίας της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Το πρώτο ορόσημο του προγράμματος για τη φετινή χρονιά ήταν ο Διαγωνισμός για το Καλύτερο Promo Video των Μαθητικών Εικονικών Επιχειρήσεων 2021, που διοργανώθηκε διαδικτυακά το Σάββατο 17 Απριλίου, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από Γυμνάσια και Λύκεια όλης της Ελλάδας.

- Advertisement -

Στη διάρκεια της εκδήλωσης, τα παιδιά κλήθηκαν να παρουσιάσουν δημιουργικά τις επιχειρηματικές ιδέες με τις οποίες συμμετέχουν στο φετινό Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό. Τα διαφημιστικά βίντεο αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή και τα μέλη των υπολοίπων ομάδων, αλλά και από το κοινό, που είχε για πρώτη φορά την ευκαιρία να ψηφίσει στην ειδική ιστοσελίδα του προγράμματος.  Η ομάδα που κέρδισε το βραβείο του Καλύτερου Promo Video Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης είναι η FlowOn, από το Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Η MetLife υποστηρίζει συστηματικά τα τελευταία οχτώ χρόνια τη διοργάνωση των φοιτητικών και μαθητικών διαγωνισμών του Junior Achievement Greece, τόσο μέσω χορηγιών όσο και με τη συμμετοχή εθελοντών στελεχών της, οι οποίοι παρέχουν στις ομάδες καθοδήγηση και mentoring. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει εθελοντικά περισσότερα από 430 στελέχη και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές της MetLife, οι οποίοι έχουν εκπαιδεύσει και καθοδηγήσει περισσότερους από 4.500 μαθητές και φοιτητές.

- Advertisement -

«Ακόμα και στις πιο δύσκολες εποχές, η δημιουργικότητα και το ταλέντο των παιδιών δεν παύει ποτέ να μας εντυπωσιάζει και να μας γεμίζει αισιοδοξία. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτήρισαν τη φετινή σχολική χρονιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα βρήκαν τις ιδέες, την ενέργεια και τον ενθουσιασμό για να ιδρύσουν τις επιχειρήσεις τους και να μας δώσουν μια πρώτη γεύση, από τη δουλειά τους.

Η ποιότητα των συμμετοχών δικαιώνει απόλυτα την επιλογή μας να στηρίζουμε σταθερά και πολύπλευρα το θεσμό. Δικαιώνει κυρίως την πίστη μας στη δύναμη των νέων ανθρώπων να αλλάζουν τον κόσμο προς το καλύτερο.» τόνισε η κ. Θάλεια Αγγελίδη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της MetLife Ελλάδος.

Οι δράσεις της MetLife για την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Life Changer, που υλοποιεί η εταιρία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική,  με την υποστήριξη του MetLife Foundation και σε συνεργασία με τον οργανισμό Junior Achievement Worldwide.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εγκαινιάστηκε το «Bloomberg Lab powered by Piraeus» στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Το πρώτο σύγχρονο εργαστήριο Bloomberg σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο υποστηρίζει τις δραστηριότητες του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης

Εκδήλωση ενδυνάμωσης της νέας γενιάς από το Leadership Forum και την ΕΑΣΕ

Στην εκδήλωση συμμετείχαν μεταξύ άλλων η Α. Τρύφων, ΕΑΣΕ και Designia Insurance Broker, και ο Α. Σαρακάκης, του ομώνυμου ομίλου επιχειρήσεων

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

SENATUS: Η ανανέωση Franchise με τον κ. Πρωτογεράκη σηματοδοτεί 30 χρόνια συνεργασίας

Για τη SENATUS, η ανανέωση της σύμβασης αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξιοπιστίας του επιχειρηματικού μοντέλου της

Η AGORA Insurance εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

H νέα εταιρεία διαμεσολάβησης του Ardonagh Group έκανε επίσημο ντεμπούτο σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Της Έλενας Ερμείδου   Περίπου 1.500 με 1.800 θέσεις εργασίας σχεδιάζει...