back to top
21.3 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

«Πωλητές για μία ώρα» του περιοδικού «σχεδία» οι εργαζόμενοι της INTERAMERICAN

Στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό της Αθήνας βρέθηκαν για μία ώρα 6 εθελοντές εργαζόμενοι της INTERAMERICAN, με το κόκκινο γιλέκο του πωλητή του περιοδικού «σχεδία», για την πώληση του νέου τεύχους.

Η εν λόγω δράση αναπτύσσεται κάθε χρόνο, κατά την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου, σε όλες τις χώρες του κόσμου στις οποίες κυκλοφορούν περιοδικά δρόμου για την κοινωνική ένταξη και τον βιοπορισμό αστέγων και απόρων. Η ιδέα «Πωλητές για μία ώρα» στηρίζεται στην πρωτοβουλία διάθεσης του περιοδικού από αναγνωρίσιμους ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών, δημοσιογράφους, αθλητές και άλλα πρόσωπα που προσελκύουν διαδικτυακά και δικό τους κοινό, καθώς και στελέχη οργανισμών που θέλουν να ζήσουν την εμπειρία του πωλητή δρόμου, συνεισφέροντας ταυτόχρονα.

- Advertisement -

Με ιδιαίτερα αναπτυγμένο τον εθελοντισμό στην εταιρική κοινωνία των εργαζομένων και συνεργατών της, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η INTERAMERICAN έφτιαξε τη δική της ομάδα εθελοντών, που διέθεσε στους διερχόμενους αρκετά αντίτυπα του περιοδικού. Με το χαρακτηριστικό γιλέκο του πωλητή, στην έξοδο του σταθμού με τη «σχεδία» στο χέρι ήταν ο Γιάννης Ρούντος και η Χρύσα Ελευθερίου της Διεύθυνσης Εταιρικών Σχέσεων & Υπευθυνότητας, μαζί με τα στελέχη της εταιρείας Φιλίππα Σκαμάγκου, Αγγελική Αμερικάνου, Νικήτα Πέπη και Έλενα Άνθη.

Η INTERAMERICAN συνδέεται με το περιοδικό δρόμου «σχεδία» από το 2014 ως χορηγός, καθώς και με τακτική διάθεση πόστου πώλησης για κάθε τεύχος στα κεντρικά και περιφερειακά γραφεία της, όπου έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα περισσότερα από 2.000 αντίτυπα σε εργαζόμενους και επισκέπτες των γραφείων. Οι πωλητές του περιοδικού κερδίζουν 1,5 ευρώ από την πώληση κάθε αντιτύπου και κεφαλαιοποιούν το υπόλοιπο του τιμήματος για την αγορά νέας ποσότητας αντιτύπων, δημιουργώντας έτσι ένα απλό μοντέλο προσωπικής, κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Οι ίδιοι επιτυγχάνουν με αυτό τον τρόπο να εξασφαλίζουν ένα στοιχειώδες εισόδημα και να λειτουργούν μέσα στην κοινωνία, προστατεύοντας την αξιοπρέπειά τους και αντιμετωπίζοντας τη φτώχεια.

- Advertisement -

Η «σχεδία» έχει διαδρομή 5 ετών και 56 τευχών έως σήμερα, με ποικίλη, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θεματική ύλη. Οι πωλητές της προσεγγίζουν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου πωλήσεων και 1 στους 10 είναι ηλικίας άνω των 65 ετών, ενώ 9 στους 10 πωλητές αναγνωρίζουν πως κερδίζουν μέσα από τη δραστηριότητα αυτή «περισσότερη κατανόηση και αγάπη από τους συνανθρώπους».

Ο «Διογένης», η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που είναι πίσω από τη «σχεδία», όπως και από την καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια», υποστηρίζεται και για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου Αστέγων και Απόρων από την INTERAMERICAN από το 2007. Η εταιρεία παρέχει δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση για τη συμμετοχή της ομάδας στο ετήσιο παγκόσμιο τουρνουά street soccer, που οργανώνεται σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη κάθε χρόνο με συμμετοχή αντιπροσωπευτικών ομάδων από πλήθος χωρών, περισσοτέρων από  50.

Η ΜΚΟ «Διογένης» αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10) με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης, δεν χρηματοδοτείται από το κράτος, ενώ για κάθε 1 ευρώ που δαπανά δημιουργείται αξία από τις δραστηριότητές της για την ελληνική οικονομία της τάξεως των 5,3 ευρώ (στοιχεία δημοσιευμένα στο τεύχος του περιοδικού «σχεδία» – Φεβρουάριος 2018).

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όμιλος Interamerican: Διακρίσεις που υπογραμμίζουν τη δέσμευση στην ενίσχυση και εξέλιξη των ανθρώπων του

Ο Όμιλος Interamerican τιμήθηκε με τρεις σημαντικές διακρίσεις στα φετινά HR Awards 2024

Interamerican: «Η στιγμή που δεν θα ξεχάσω» (video)

Ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχεις την αυτονομία που χρειάζεσαι και τη διαρκή υποστήριξη της Interamerican σε κάθε σου βήμα, αναπτύσσοντας περαιτέρω τις δεξιότητές σου

Open Day από τον Όμιλο Interamerican για νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

Ο Όμιλος Interamerican, με βαθιά δέσμευση στην εξέλιξη και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών του, προσκαλεί όλους όσοι ονειρεύονται μια δυναμική καριέρα

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

H EAEE χορηγός στην εκδήλωση του ΟΠΑ για τη βράβευση του εθελοντισμού

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) επιβράβευσε 115 εθελοντές φοιτητές και φοιτήτριες του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 για την προσφορά τους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης