back to top
11.3 C
Athens
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Βραδιά πρεμιέρας για τους συνεργάτες της Generali

Μια κινηματογραφική βραδιά – έκπληξη επεφύλαξε η Generali στους συνεργάτες της. Περισσότεροι από 60 καλεσμένοι ανταποκρίθηκαν με  ικανοποίηση στην πρόσκληση της εταιρίας και συγκεντρώθηκαν την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου στις κινηματογραφικές αίθουσες Village Gold, προκειμένου να παρακολουθήσουν, σε αποκλειστική προβολή την ταινία «Καζαντζάκης», του Νίκου Σμαραγδή.
Με αφορμή την ξεχωριστή πρωτοβουλία της «πολιτιστικής βραδιάς», στελέχη της εταιρίας είχαν την ευκαιρία να συνευρεθούν με τους συνεργάτες του Δικτύου Διαμεσολαβητών, να συνομιλήσουν αλλά και να στοχαστούν επάνω στα πάντα επίκαιρα μηνύματα του μεγάλου δημιουργού.
Άνθρωπος ανήσυχος και ανατρεπτικός, ο ασυμβίβαστος Νίκος Καζαντζάκης, ίσως ο πιο πολυδιαβασμένος Έλληνας συγγραφέας, θα αποτελεί πάντα, με το έργο του, σημείο αναφοράς, αλλά και το πιο λαμπρό παράδειγμα της προσπάθειας του ανθρώπου για το καλύτερο. Δεν είναι, λοιπόν, τυχαία η επιλογή της συγκεκριμένης ταινίας, ως αφορμή για το κάλεσμά της Generali. Με αυτόν τον τρόπο θέλησε να ευχαριστήσει τους συνεργάτες της για το πολύτιμο έργο τους, αλλά και να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, μαχητικότητας και δύναμης.
«Το μήνυμα του Καζαντζάκη είναι ένα μήνυμα συνεχούς προσπάθειας. Μια προτροπή για αγώνα, κινητοποίηση, μάχη, αναγέννηση, δημιουργικότητα αλλά και ανατροπή. Είναι επίσης ένα σημείο συνάντησης της Generali με τους συνεργάτες της, που κινητοποιούνται καθημερινά για να προσφέρουν στον συνάνθρωπο τους την πραγματική αξία της ασφάλισης», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κ. Πάνος Δημητρίου, στην σύντομη ομιλία του.
Είναι μια εποχή που καλούμαστε να μιλήσουμε και να επικοινωνήσουμε διαφορετικά με τους πελάτες μας, επισήμανε, μετά από την προβολή και των διαφημιστικών ταινιών της εταιρίας, που αυτή την περίοδο προβάλλονται στις κινηματογραφικές αίθουσες. Οι πελάτες μας ζητούν κάτι διαφορετικό από την αγορά μας. Θέλουν να νιώσουν το πραγματικό μας ενδιαφέρον. Δεν ενδιαφέρονται για δηλώσεις κύρους, αλλά αποζητούν μια ειλικρινή, ανθρώπινη επικοινωνία. Αυτή την επικοινωνία μπορούν να την προσφέρουν μόνο τα ανθρωποκεντρικά δίκτυα. Σε αυτά επενδύει διαχρονικά και στηρίζει την ανάπτυξή της η Generali.
Όπως εξήγησε, η εταιρία και οι συνεργάτες της αποτελούν μια δεμένη ομάδα που θα συνεχίζει να συναντιέται, να συνομιλεί και να συνυπάρχει δημιουργικά σε πολλά γεγονότα της κοινωνικής και επαγγελματικής τους ζωής, δίνοντας τις μικρές και μεγάλες μάχες για τον κλάδο τους. Στο πλαίσιο αυτό, η Generali θα επεκτείνει το επόμενο διάστημα την πρωτοβουλία της διοργάνωσης ξεχωριστών πολιτιστικών βραδιών, που θα αποτελέσουν και πολύτιμες ευκαιρίες συνάντησης με το δίκτυό της.
«Να πεθαίνεις κάθε μέρα. Να γεννιέσαι κάθε μέρα. Ν’ αρνιέσαι ό,τι έχεις κάθε μέρα. Η ανώτατη αρετή δεν είναι να ‘σαι ελεύθερος, παρά να μάχεσαι για ελευθερία», ένα απόσπασμα από το βιβλίο «Ασκητική» που προσφέρθηκε στους καλεσμένους από την εταιρία ως αναμνηστικό δώρο της βραδιάς.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εurobank: To πλάνο για τη Β. Ελλάδα και τα 1,2 δισ. ευρώ

Εκταμιεύσεις ύψους περίπου 1,2 δισ. ευρώ σχεδιάζει στο διάστημα 2024 – 2026 για τη Βόρεια Ελλάδα η Eurobank, ενώ την τελευταία τετραετία

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.

Δ. Πέτρουλα: Οι απειλές είναι σύνθετες και προκαλούν μεγάλες ζημιές – Ο ρόλος της ΑΙ

Ο τομέας της κυβερνοασφάλειας βρίσκεται σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών, καθώς οι κυβερνοαπειλές γίνονται ολοένα και πιο συχνές και σύνθετες

ΕΥ: Συγκρατημένοι οι Έλληνες καταναλωτές για τις εορταστικές αγορές

Συγκρατημένοι εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές όσον αφορά τις αγορές κατά τη φετινή εορταστική περίοδο

H “Ασφαλιστική Συνεργασία” ολοκλήρωσε το ταξίδι της

Με ένα κείμενο που υπογράφει ο κ. Κλήμης Δημαρχιάδης, επικεφαλής του Επιμελητηριακού Συνδυασμού “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”