Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρωτότυπη δράση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και την οδική ασφάλεια. Η δράση αφορούσε την ευαισθητοποίηση του νεανικού, κυρίως, κοινού για την αποφυγή οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνευματωδών ποτών. Η πρωτοβουλία αναπτύχθηκε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε περιοχές όπου διασκεδάζουν τα βράδια οι νέοι.
Επί τρεις συνεχόμενες εβδομάδες, προωθητική ομάδα τοποθετούσε στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων (πάνω στο τζάμι, στην πλευρά του οδηγού) αλλά και στους καθρέφτες των μηχανών ένα τυπωμένο, μεγάλων διαστάσεων ποτήρι γεμάτο με ποτό, ώστε να αποσπά το ενδιαφέρον και την προσοχή των οδηγών πριν ξεκινήσουν, όπου αναγραφόταν το μήνυμα: «Ακόμα και με ένα ποτό, η όρασή σου στο δρόμο μειώνεται επικίνδυνα. Μην οδηγείς όταν πίνεις».
Συνολικά, κατά τη διάρκεια της δράσης μοιράστηκαν πάνω από 34.000 έντυπα. Πρόκειται για πρωτοβουλία που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, ωστόσο φέτος ανανεώθηκε η ιδέα προσέγγισης του κοινού, ενώ, όπως και πέρυσι, αναπτύχθηκε και εκτός Αττικής (Θεσσαλονίκη).
Την ενέργεια τη στήριξαν εταιρίες μέλη της ΕΑΕΕ. Χορηγοί ήταν η Εθνική Ασφαλιστική, η Ιnteramerican και η Υδρόγειος, ενώ υποστηρικτές οι A.G.A. International S.A., AIG, ΑΤΕ Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, ERGO, Ευρωπαϊκή Ένωσις – Ασφάλειαι Μινέττα, Ευρωπαϊκή Πίστη, Generali, Hellas Direct, NP Insurance και Συνεταιριστική.