back to top
15.8 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Μάθημα ζωής για πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενους της ΑΧΑ

Σύμφωνα με τους δείκτες βιωσιμότητας Dow Jones η ΑΧΑ Ελλάδας έχει εισέλθει από το 2014 στο επίπεδο στρατηγικής προσέγγισης της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Η σημαντική αυτή επιτυχία είναι αποτέλεσμα της βαθιάς δέσμευσης όλων των ανθρώπων της Εταιρείας σε μία μακροπρόθεσμη αποστολή, εκείνη της πρόληψης κινδύνων μέσω της σωστής και δομημένης εκπαίδευσης.

Ένας από τους κύριους κινδύνους που στοχεύει να ελαχιστοποιήσει η ΑΧΑ είναι εκείνος των τροχαίων συμβάντων. Κατανοώντας πλήρως την ανάγκη ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας, σχεδίασε, σε συνεργασία με το Driving Academy, μία ειδικά διαμορφωμένη εκπαίδευση για ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση. Πρόκειται για ένα ολοήμερο πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει η Εταιρεία ως επιβράβευση σε 80 πιστούς πελάτες της από όλη την Ελλάδα, στους 20 συνεργάτες αυτών των πελατών, οι οποίοι έχουν ξεχωρίσει για την παραγωγική τους δραστηριότητα και σε 20 μέλη του προσωπικού, εκ των οποίων τους πιο πιστούς εθελοντές της και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής.

- Advertisement -

Οι πελάτες και οι συνεργάτες προέρχονται από τα τρία δίκτυα διανομής της Εταιρείας: το αποκλειστικό δίκτυο Αθήνας και επαρχίας, το δίκτυο Πρακτόρων και Μεσιτών και την Alpha Bank, με την οποία η ΑΧΑ έχει αποκλειστική στρατηγική συνεργασία.

lean_0005

- Advertisement -

Στη διάρκεια της ημερίδας εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες, υπό την καθοδήγηση πιστοποιημένων και έμπειρων εκπαιδευτών του Driving Academy, ενισχύουν την οδηγική τους αντίληψη και τον τρόπο διαχείρισης του αυτοκινήτου τους σε κανονικές ή δύσκολες συνθήκες, όπως έντονη υπερστροφή και υποστροφή, στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και κλειστές επαναλαμβανόμενες στροφές. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν
πώς μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την κατανάλωση καυσίμων και την εκπομπή ρύπων στο περιβάλλον.

lean_0024

Καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες της πρώτης ημέρας ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, ανέφερε: «Αποστολή μας στην ΑΧΑ είναι να βοηθάμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται να ζουν με μεγαλύτερη ηρεμία σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Συνολικά, εστιάζουμε σε 3 κύρια επίπεδα: την πρόληψη εμφάνισης ενός κινδύνου στη ζωή μας, τη θωράκισή μας μέσω της σωστής ασφάλισης έναντι κινδύνων που μπορεί να κληθούμε να αντιμετωπίσουμε και την παροχή ουσιαστικής εξυπηρέτησης όσων αντιμετωπίζουν κάποιο κίνδυνο. Και τα τρία επίπεδα είναι απαραίτητα για μία ολοκληρωμένη προστασία. Η πρόληψη όμως αποτελεί την αφετηρία και δεν θα μπορούσαμε όλοι εμείς στην ΑΧΑ, μέλη της 1ης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως, να μην στηρίζουμε τον ευγενή αυτόν σκοπό καθημερινά».

lean_0017

Στη συνέχεια, ο κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketing, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει η Εταιρεία τον σχεδιασμό της ασφάλισης των αναγκών των πελατών και των υπηρεσιών υποστήριξής τους, κατά τη σημαντική στιγμή όπου ένας ασφαλισμένος αντιμετωπίζει ένα ατύχημα. Συγκεκριμένα είπε: «Με στόχο τη σωστή και ολοκληρωμένη προστασία των ασφαλισμένων μας, αναλύουμε και κατανοούμε σε βάθος τις πραγματικές τους ανάγκες και με βάση αυτές σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νέα υπηρεσία που έχουμε αναπτύξει στην ασφάλιση του αυτοκινήτου, το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο». Επιπλέον, στην ΑΧΑ αναγνωρίζουμε τη στιγμή της αποζημίωσης ως τη βασικότερη στιγμή στη σχέση με τον ασφαλισμένο μας και γι’ αυτό αναπτύσσουμε υπηρεσίες ολοκληρωμένης και άμεσης εξυπηρέτησης.

lean_0012

Κλείνοντας, η κ. Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ στοχεύουμε σε μία ολιστική προσέγγισης προστασίας των συνανθρώπων μας. Αφετηρία αυτής της διαδρομής είναι η πρόληψη κινδύνων με τη βοήθεια της σωστής εκπαίδευσης. Ένας από τους κύριους άξονες της δραστηριότητάς μας είναι η οδική ασφάλεια για τη μείωση των τροχαίων. Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε μία μακρόχρονη συμμαχία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”, με το οποίο έχουμε εκπαιδεύσει 20.000 μαθητές σε 4 χρόνια και συνεχίζουμε. Σήμερα, εγκαινιάζουμε τη συνεργασία μας με το Driving Academy για την εκπαίδευση πελατών, συνεργατών και ανθρώπων του προσωπικού μας, με στόχο την σωστή, υπεύθυνη και

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη γνώση και στο περιβάλλον

Η συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή θα έχει έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Η ERGO παρούσα στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, δίπλα στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία

Πιστή στις αξίες της, η ERGO ενδυναμώνει τη σχέση της με την κοινωνία επενδύοντας σε δράσεις με θετικό πρόσημο για τον αθλητισμό, τον άνθρωπο και το μέλλον

Ασφάλεια για όλη την πολυκατοικία: Το νέο πρόγραμμα της ΜΙΝΕΤΤΑ

Τα καινούρια προγράμματα ασφάλισης κοινόχρηστων χώρων στοχεύουν στην ουσιαστική προστασία των πολυκατοικιών και των ενοίκων τους

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη γνώση και στο περιβάλλον

Η συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή θα έχει έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου