Πιέσεις για μειώσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στον κλάδο αυτοκινήτου με τα στελέχη ορισμένων εξ αυτών να προβλέπουν και κάποια να προσβλέπουν σε νέες μειώσεις ασφαλίστρων στον κλάδο Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων.

Έχοντας η αγορά ήδη προβεί σε συρρίκνωση των τιμολογίων της κατά 15% – σε μέσα επίπεδα έναντι του 2012, αλλά και υποστεί πραγματική καθίζηση στα έσοδά της λόγω και της οικονομικής δυσπραγίας των νοικοκυριών, εκτιμάται ότι μια νέα – γενναία μείωση στα ασφάλιστρα θα οδηγήσει σε αδιέξοδο ορισμένους από τους παίκτες της. Πηγές του IW επισημαίνουν ότι ο νέος κύκλος «διόρθωσης» στις τιμές θα αρχίσει το Φθινόπωρο.

Κι όλα αυτά ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι μια ακόμη ασφαλιστική εταιρεία του εξωτερικού ετοιμάζεται να εισέλθει στον κλάδο υπό το καθεστώς της Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών. Πρόκειται για εξέλιξη που εφόσον επιβεβαιωθεί θα δυναμιτίσει περαιτέρω τον ανταγωνισμό στη σχετική αγορά, υποχρεώνοντας σε μειώσεις ασφαλίστρων και εταιρείες οι οποίες μέχρι και σήμερα αντιστέκονται σθεναρά στην πολιτική των πτωχευτικών τιμολογίων.

Φέτος, στην Αττική οι μειώσεις στα ασφάλιστρα, πάντα σε μέσα επίπεδα, υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το 15% έναντι του μέσου ασφαλίστρου του 2012, ενώ στην περιφέρεια όπου τα τιμολόγια είναι σαφώς χαμηλότερα, οι μειώσεις σε ποσοστιαία βάση είναι ελαφρώς πιο περιορισμένη.

Σε ότι αφορά, τέλος, το χαρτοφυλάκιο της ανακληθείσας Διεθνούς Ένωσης, η μάχη που δίνεται στην αγορά είναι αδυσώπητη, με τους περισσότερους του κλάδου να προσβλέπουν στο «φιλέτο» της εταιρείας, που δεν είναι άλλο από τα συμβόλαια ασφάλισης οχημάτων προς ενοικίαση. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τον κύριο όγκο αυτών εξασφάλισε ισχυρότατος παίκτης του κλάδου, ενώ άγνωστο παραμένει το ποιος δέχθηκε να ασφαλίσει και υπό ποιες προϋποθέσεις το στόλο των επαγγελματικών οχημάτων της ασφαλιστικής, ο οποίος κοστίζει σημαντικά σε αποζημιώσεις.