Ακολουθώντας το πλάνο της στρατηγικής της ανάπτυξης, η Daedalus, πέρα από τα καινοτόμα προϊόντα που κατ’ αποκλειστικότητα προωθεί στην αγορά, προχώρησε και στη δημιουργία μιας νέας διαδικτυακής πλατφόρμας, ειδικά διαμορφωμένης για τους συνεργάτες της.
Έτσι, μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας και τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες, αυξάνεται ο χρόνος που αυτοί διαθέτουν για προσωπική βελτίωση, αύξηση των πωλήσεων και κατ’ επέκταση του εισοδήματός τους. Εξού και η Daedalus επενδύει σταθερά στην ασφαλιστική εκπαίδευση-τεχνογνωσία και σε υλικοτεχνολογικές υποδομές αιχμής, που σήμερα «αποτελούν τη λεωφόρο της διαχείρισης της πληροφορίας για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στην αγορά».
Αιχμή του δόρατος για την πρωτοποριακή πλατφόρμα της εταιρείας, η δυναμική εφαρμογή της συγκριτικής τιμολόγησης αλλά και αυτοματισμών που βοηθούν τους συνεργάτες να έχουν προσαρμοσμένα όλα τα προαπαιτούμενα από την εποπτική αρχή έντυπα για τη διαδικασία της πώλησης, όπως π.χ. έντυπο αναγκών, αιτιολογημένη συμβουλή κλπ.
Αναλυτικότερα, η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με στόχο να παρέχει εύκολα και γρήγορα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον συνεργάτη, εξασφαλίζοντάς του:
- απλή και ξεκάθαρη ενημέρωση μέσα από πολύ εύκολη πλοήγηση
- δυνατότητα πρόσβασης απ’ όλες τις συσκευές (desktop, laptop, tablet, smartphone)
- εύκολη και άμεση τιμολόγηση προϊόντων
- άμεση ενημέρωση και παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου
- διαφάνεια στις συναλλαγές
- δυνατότητα δημιουργίας στατιστικών αναφορών
- άμεση πληροφόρηση για τα συμβόλαια και τους πελάτες
- παρακολούθηση εισπράξεων και προμηθειών
- online ενημέρωση για προϊόντα ανταγωνισμού
Όλα αυτά παρέχονται 24 ώρες, 365 ημέρες τον χρόνο − και σύμφωνα με την Daedalus είναι μόνο η αρχή. Τους επόμενους δυο μήνες η εταιρεία ετοιμάζει νέες εκπλήξεις για τους συνεργάτες της, με άξονα τη μείωση του λειτουργικού κόστους, όπως π.χ. η καινοτόμα κάρτα κλήσεων εξωτερικού VOIP.
Η πρόσβαση στη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα γίνεται από τον ιστότοπο της Daedalus και την επιλογή «Είσοδος Συνεργατών».