Maxima Insurance: Με στόχο τη διάκριση στον ασφαλιστικό πρωταθλητισμό

Με απόλυτη βεβαιότητα, ο Γιάννης Αργυρόπουλος και ο Γρηγόρης Τούντας υποστηρίζουν ότι στη δουλειά τους, τις ασφάλειες, κάνουν πρωταθλητισμό!

Και το επιβεβαιώνουν καθημερινά, καθώς, ακόμα και εν μέσω των προβλημάτων της ελληνικής αγοράς, έχουν κατορθώσει, μέσα από συστηματική, τεχνοκρατική, αλλά και συναισθηματική εργασία, να κάνουν την πρακτορειακή τους εταιρεία Maxima Insurance να αναπτύσσεται, αυξάνοντας την παραγωγή της με ποσοστά που υπερβαίνουν το 20%.

Δείχνουν, μάλιστα, έμπρακτα ότι τιμούν τις επιδόσεις και το καθαρό αθλητικό πνεύμα, καθώς χορηγούν στοχευμένα εκδηλώσεις από όλο το φάσμα του αθλητισμού. Υλοποιούν στην πράξη τις έννοιες «ασφάλεια» και «κάλυψη», που αποτελούν τον πυρήνα μιας σύγχρονης εταιρείας ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, θεωρώντας ότι οι έννοιες αυτές αποκτούν νόημα και βρίσκουν την εφαρμογή τους ιδιαίτερα σε αγώνες όπου οι αθλητές δοκιμάζονται στα όρια των αντοχών και των ικανοτήτων τους.

Αγωνίζονται για τη διάκριση, πιστεύουν στην εκπαίδευση, συμμετέχουν ανελλιπώς στο Παγκόσμιο Συνέδριο του MDRT, Γιάννης Αργυρόπουλος και Γρηγόρης Τούντας, ιδιοκτήτες της Maxima Insuranceενημερώνονται διαρκώς και μετουσιώνουν την πρόοδο της ασφαλιστικής επιστήμης στην πράξη.

Και όλα αυτά για να γίνουν καλύτεροι και για να είναι πάντα κοντά στον πελάτη. Ασφαλιστές και οι δύο, έχουν δουλέψει χρόνια στο agency δίπλα στον πολύπειρο Ιωάννη Ζερβό στην Interamerican, και μέσα από ώριμη σκέψη αποφάσισαν να κάνουν το παραπάνω βήμα. Έτσι αποφάσισαν να αυτονομηθούν.

Στην αρχή ο καθένας μόνος του και, εν συνεχεία, το 2009, έσμιξαν τις απόψεις τους, δημιούργησαν πλατφόρμα ανάπτυξης, βρήκαν κοινές συνισταμένες και αποφάσισαν να συνλειτουργήσουν, δημιουργώντας την ARG Insurance, η οποία, στην πορεία, με άλλο σχήμα, εξελίχθηκε στη Maxima Insurance. Δεν έχασαν ποτέ το μεράκι τους για τη δουλειά, δεν θέλησαν ποτέ να αποκτήσουν το προφίλ του επιχειρηματία. Παρέμειναν σεμνοί, πιστοί στο επάγγελμα, και καθώς είναι ασφαλιστές, ανέθεσαν τη γραφειοκρατική διαδικασία σε επαγγελματία γενικό διευθυντή.

Με αυτό, λοιπόν, το σκεπτικό λειτουργεί η Μaxima Insurance, η οποία αριθμεί 17 συνεργάτες και συνεχίζει να δίνει τη δική της «μάχη» στην αγορά, πιστεύοντας ακράδαντα ότι κάθε χρόνο θα πηγαίνει και καλύτερα.

Η εταιρεία δίνει έμφαση στις ομαδικές ασφάλειες επιχειρήσεων, καθώς πιστεύει σε αυτές, αλλά ταυτόχρονα ασχολείται και με τους άλλους κλάδους, ενώ καινοτομεί στη δημιουργία νέων, εξειδικευμένων ασφαλιστικών προϊόντων. Και σε αυτόν τον τομέα θέλει να πρωταγωνιστήσει.

Ήδη έχει δημιουργήσει και πουλά με επιτυχία ένα ασφαλιστικό προϊόν «εξασφάλισης διδάκτρων», το οποίο διασφαλίζει πως αν κάτι απρόοπτο συμβεί στον γονέα, το παιδί θα καλυφθεί στα δίδακτρα μέχρι να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του. Τώρα, ο Γρηγόρης και ο Γιάννης δημιουργούν ένα ακόμα ειδικό καινοτόμο πρόγραμμα για αθλητές και θα το βγάλουν στην αγορά. Υπάρχουν και άλλα, τα οποία θα ακολουθήσουν.

Ανθρώπινο δυναμικό

Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι
Κική Αντωνοπούλου
Παναγιώτου Νίκος
Θερμογιάννης Παναγιώτης

Γραμματεία
Γιάννα Κανακάρη
Νίκη Σταυρουλάκη

Στοιχεία Επικοινωνίας
Λ. Κηφισίας 360 Α & Μαραθώνος, 152 33 Χαλάνδρι
Τηλ.: 210 68 35 300
Fax: 210 68 35 310
E-mail:
info@maximainsurance.gr
URL: www.maximainsurance.gr

 

Γιάννης Αργυρόπουλος και Γρηγόρης Τούντας, ιδιοκτήτες της Maxima Insurance

«Το μέλλον της αγοράς βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης»

Με στόχο να πετύχουν ακόμα καλύτερες επιδόσεις και να δώσουν σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους την ευκαιρία να ασφαλιστούν σωστά, έχοντας στο πλευρό τους δύο ασφαλιστές και μια εταιρεία (Μaxima Insurance), ο Γιάννης Αργυρόπουλος και ο Γρηγόρης Τούντας πιστεύουν ότι η δουλειά τους θα αναπτύσσεται αδιάκοπα. Το ίδιο πιστεύουν και για την ασφαλιστική αγορά, δηλαδή ότι έχει μπροστά της προοπτικές ανάπτυξης, αρκεί να δουλέψουν σωστά οι επαγγελματίες του κλάδου. Και το αιτιολογούν λέγοντας ότι κάθε διαμεσολαβών ασφαλιστής μπορεί να πετύχει στη δουλειά του αρκεί να ακολουθήσει τον σωστό τρόπο προσέγγισης, να εκπαιδεύεται, να ενημερώνεται, να εξειδικεύεται, να βρίσκεται σε 24ωρη βάση κοντά στον πελάτη του και να Γιάννης Αργυρόπουλοςγνωρίζει ότι για να αναπτυχθεί, πρέπει να κάνει «πρωταθλητισμό». Ας δούμε τις κοινές απόψεις που οι πρωτεργάτες της Μaxima Insurance μάς εκθέτουν για: την αγορά, τις direct πωλήσεις, την ανάπτυξη των εργασιών, το μέλλον της ασφάλισης, τα καινοτόμα προϊόντα που δημιουργούν, την πρόσκτηση πελατών και τη διαμεσολάβηση.

iw? Πώς βρίσκετε πελάτες και αναπτύσσετε τις εργασίες σας;

Μaxima Insurance: Μέσα από συστάσεις πελατών μας. Μας συστήνουν, προβάλλουν τη δουλειά μας, υποστηρίζουν αυτό που τους προσφέρουμε και μας προτείνουν ως ασφαλιστές.

iw? Η αγορά είναι πρόσφορη, θετική, δεκτική στην ασφάλιση;

Μaxima Insurance: Ναι σαφώς. Ένας λόγος είναι πως οι επιχειρήσεις έχουν χάσει την ευχέρεια του παρελθόντος να βρίσκουν πρόσβαση σε τραπεζικά κεφάλαια. Συνεπώς, ό,τι έχουν προσπαθούν, πολύ περισσότερο από το παρελθόν, να το προστατεύσουν. Και αυτό επιτυγχάνεται μέσω της σωστής ασφάλισης. Άλλος λόγος που αιτιολογεί και την ανάπτυξή μας είναι πως στο παρελθόν οι επιχειρήσεις δεν έψαχναν πολύ την ασφάλισή τους και τα συμβόλαιά τους. Γι’ αυτό και ήταν διασπασμένες, ασφαλιστικά, με διάφορα συμβόλαια σε διάφορες επιχειρήσεις. Σήμερα, όταν ο σωστός επαγγελματίας απευθυνθεί σε μια τέτοια περίπτωση, και κάνει μια ολοκληρωμένη και συμφέρουσα πρόταση, τότε σίγουρα θα την κερδίσει.

iw? Δηλαδή προσφέρετε χαμηλότερες τιμές.

Μaxima Insurance: Όχι. Ο ανταγωνισμός δεν γίνεται απλώς και μόνο στη μείωση του κόστους. Γίνεται όμως στο πραγματικό ασφάλιστρο, για να καλύπτει απολύτως τους επιχειρηματίες στους κινδύνους που ελλοχεύουν από τη δραστηριότητα της επιχείρησής τους.

iw? Πιστεύετε ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις προσφέρουν στην ασφάλιση και στην ανάπτυξη των εργασιών;

Μaxima Insurance: Είναι η αρχή και το τέλος της ασφάλισης. Χωρίς αυτές δεν μπορεί να σταθεί κανείς στην αγορά. Γρηγόρης Τούντας

iw? Γι’ αυτό εγκαταλείψατε το agency και μπήκατε σε έναν άλλο επαγγελματικό στίβο;

Μaxima Insurance: Ωφεληθήκαμε πολύ από το agency, πήραμε πράγματα, θα ήταν άδικο να μην το τονίσουμε. Όμως τώρα μπορούμε να δίνουμε άλλες λύσεις στους πελάτες μας. Και εμείς επιλέγουμε και αυτοί.

iw? Το μέλλον της αγοράς πώς το βλέπετε;

Μaxima Insurance: Σε τροχιά ανάπτυξης. Είναι πολλοί οι κλάδοι και πολλές οι επιχειρήσεις που δεν μπορούν να δουλέψουν χωρίς να έχουν μεριμνήσει να ασφαλιστούν και μάλιστα σωστά: Η αστική ευθύνη διοικητικών συμβουλίων, γιατρών, λογιστών, τα ομαδικά συμβόλαια επιχειρήσεων, οι μεταφορές και πολλοί άλλοι.

iw? Εσείς αυτήν την αναμενόμενη ανάπτυξη πώς την επιδιώκετε;

Μaxima Insurance: Βλέποντας ανθρώπους, επιχειρηματίες, επαγγελματίες. Ενημερώνουμε, εξηγούμε και κάνουμε κατανοητό πως χωρίς ασφάλιση ακροβατούν, ρισκάρουν και δεν έχουν λόγο να το κάνουν, δεδομένου του ότι οι ασφάλειες είναι προσιτές οικονομικά. Και αυτό δεν το γνωρίζει ο πολύς κόσμος. Υπάρχει λανθασμένη εντύπωση.

iw? Τι διεκδικεί η Μaxima Insurance από το μέλλον; Έχετε κάποιο όραμα, στόχο, προσδοκία;

Μaxima Insurance: Στόχος μας είναι να επιτύχουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό στις ασφάλειες επιχειρήσεων. Θέλουμε να μεγαλώσουμε. Είμαστε βέβαιοι ότι σε οτιδήποτε και να καταπιαστούμε θα κάνουμε πρωταθλητισμό. Αυτήν τη στιγμή, τρέχουμε στον συγκεκριμένο «στίβο», καθώς και στα νέα προϊόντα που δημιουργούμε εμείς ως εταιρεία. Και τα δημιουργούμε για να μεγαλώσουμε την «πίτα» και να διαφοροποιηθούμε.

iw? Ποια είναι τα δικά σας προϊόντα;

Μaxima Insurance: Έχουμε ήδη αναπτύξει ένα σημαντικό προϊόν, που αφορά την προστασία των διδάκτρων στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Πρόκειται για ένα μοναδικό προϊόν, με το οποίο και οι γονείς και το εκπαιδευτήριο είναι σίγουροι ότι το παιδί θα ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του και θα πληρώνονται τα δίδακτρα ό,τι και να συμβεί στον γονέα, είτε θάνατος είτε ανικανότητα προς εργασία είτε ανεργία. Διασφαλίζεται, δηλαδή, και για τις δύο πλευρές το επιδιωκόμενο. Έχουμε στα σκαριά άλλο ένα μοναδικό προϊόν για αθλητές, επαγγελματίες και ερασιτέχνες. Υπάρχουν και άλλα προϊόντα που θα βγάζουμε σταδιακά στην αγορά. Τα υποστηρίζουμε με μεγάλους ασφαλιστικούς ομίλους και είμαστε απόλυτα βέβαιοι γι’ αυτά.

iw? Πιστεύετε ότι η αγορά της διαμεσολάβησης λειτουργεί ομαλά ή υπάρχουν προβλήματα, μικρά ή μεγάλα;

Μaxima Insurance: Τα προβλήματα υπάρχουν πάντα. Εμείς είμαστε εδώ για να τα ξεπερνάμε. Σε μια ζωντανή αγορά είναι αναμενόμενο ότι θα υπάρχουν προβλήματα, γνωστά και άγνωστα.

iw? Για την ηλεκτρονικοποίση των συναλλαγών, το on-line, τι πιστεύετε;

Μaxima Insurance: Κερδίζει το κοινό του. Μπορείς να αγοράζεις ό,τι θέλεις. Σε κάποιες χώρες, όπως η Αμερική, το direct είναι ανεπτυγμένο και έχει πάρει μερίδιο μεγάλο. Αλλά θεωρούμε ότι αυτό που μένει είναι το σημαντικό για εμάς. Το on-line δεν μας απασχολεί καθόλου ως ανταγωνιστής. Έχει τον δικό του ρόλο και το δικό του κοινό. Δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.

iw? Ποιος είναι σήμερα ο προβληματισμός σας για την αγορά και για την εταιρεία σας;

Μaxima Insurance: Να συνεχίσουμε την πορεία μας κάνοντας επαγγελματικά τη δουλειά μας.

iw? Πού αποδίδετε την αύξηση που παρουσιάζετε στην παραγωγή σας, τη στιγμή που η πλειονότητα της αγοράς βρίσκεται σε κάμψη;

Μaxima Insurance: Στον τρόπο προσέγγισης και συνεργασίας με τις επιχειρήσεις και τους μεγάλους πελάτες.

iw? Ποιος είναι ο τρόπος; Υπάρχει τεχνική;

Μaxima Insurance: Ναι, υπάρχει για εμάς, και είναι η έμφαση στα ομαδικά συμβόλαια, που δίνει η εταιρεία μας και εμείς, και επίσης η προσοχή που δίνουμε στον κάθε πελάτη, καθώς είμαστε πάντα κοντά του.

iw? Αυτό το λένε όλοι οι συνάδελφοί σας.

Μaxima Insurance: Πιθανόν, αλλά για εμάς αυτό επιβεβαιώνεται από το αποτέλεσμα της αύξησης της παραγωγής.

iw? Πού βλέπετε το μέλλον των ασφαλιστικών προϊόντων;

Μaxima Insurance: Εκεί που το κράτος θα δώσει τον «βηματισμό». Για παράδειγμα, στην Αμερική μπορείς να επιλέξεις το πού θα ασφαλιστείς (σε ιδιώτη ή στο δημόσιο) για να πάρεις σύνταξη. Εμείς, σήμερα, μέσα από τις ομαδικές, γνωρίζουμε ότι προσεγγίζοντας την επιχείρηση, ουσιαστικά αποκτούμε δυνητικούς πελάτες όλους τους εργαζομένους. Όταν δηλαδή ασφαλίζεις μια επιχείρηση 120 ατόμων, απευθύνεσαι σε αυτόν τον πληθυσμό και για άλλα συμβόλαια. Είναι σαν να παίρνεις 120 ατομικά συμβόλαια και όχι ένα, όπως θεωρείται το ομαδικό.

iw? Το δικό σας μέλλον πού το βλέπετε;

Μaxima Insurance: Εκεί που δουλεύουμε σήμερα, στις ομαδικές ασφαλίσεις επιχειρήσεων. Και από την πλευρά των πελατών, των καταναλωτών, το μέλλον βρίσκεται στα συνταξιοδοτικά και τα προγράμματα υγείας. Το συνταξιοδοτικό «καίει». Παλιά δεν ήταν έτσι. Σήμερα αγοράζουν προγράμματα που θα τους διασφαλίζουν μηνιαίως ποσό της τάξης των 500 ευρώ και είναι ευχαριστημένοι. Στο παρελθόν αυτό φαινόταν ασήμαντο.

iw? Πώς σκέπτεστε ότι θα κλείσει το 2013 για την Μaxima Insurance;

Μaxima Insurance: Με ποσοστό αύξησης που θα υπερβαίνει το περσινό, το οποίο διαμορφώθηκε στο 21,18%.

iw? Οι σχέσεις σας με τις εταιρείες πώς είναι;

Μaxima Insurance: Πολύ καλές. Συνεργαζόμαστε με όλες τις πολυεθνικές και με τις ελληνικές Αγροτική, Ατλαντική Ένωση, Εθνική και Eurolife.