back to top
31.6 C
Athens
Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025

Ευρωπαϊκή Πίστη – Δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης και υπευθυνότητας, μέσω animated promotional videos

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αντιλαμβανόμενη την ανάγκη της συνεχούς ενημέρωσης για την αναγκαιότητα της ασφάλισης και έχοντας την πεποίθηση ότι η ασφαλιστική συνείδηση είναι αποτέλεσμα εκπαίδευσης και καλλιέργειας κουλτούρας υπευθυνότητας, δημιούργησε πρόσφατα ένα animated promotional video για την ασφάλιση της κατοικίας.
Μέσω του συγκεκριμένου video με τίτλο «Τρεις Αλήθειες, Ένας Μύθος και η Λύση», η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει ως στόχο όχι μόνο να αναδείξει στην Ελληνική κοινωνία την αξία της ασφάλισης περιουσίας, αλλά και να καταστήσει σαφές ότι χωρίς ασφάλιση, το σπίτι μας δεν μας ανήκει.
Στο διάρκειας 2,5 λεπτών animated video, επικοινωνείται στον καταναλωτή η σημασία της προστασίας του σπιτιού του, το οποίο περικλείει όχι μόνο τις αναμνήσεις του παρελθόντος αλλά και τα όνειρα για τη ζωή που θέλει να χτίσει. Ταυτόχρονα επισημαίνεται η αλήθεια, ότι όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα σπίτι κατανοούν πλήρως την ανάγκη της απόκτησής του καταβάλλοντας για την αγορά του ένα μεγάλο ποσό, αλλά δεν κατανοούν την ανάγκη της ασφάλισής του, ιδιαίτερα όταν αυτή κοστίζει πιο φθηνά από όσο κανείς θα μπορούσε να φανταστεί. Και η αλήθεια αυτή, ενέχει τον κίνδυνο να χαθούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα όσα χτίζονται για μια ζωή.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής για το 2018, σχεδιάζει σειρά ενημερωτικών ενεργειών με τη μορφή animated promotional videos που έχουν ως στόχο, τόσο να αφυπνίσουν τον καταναλωτή όσο και να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο για το Δίκτυο Πωλήσεών της.
Με την ενέργεια αυτή, η Ευρωπαϊκή Πίστη δημιουργεί νέους διαύλους επικοινωνίας με την κοινωνία αξιοποιώντας τα σύγχρονα μέσα της διαδικτυακής εποχής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αναμένονται εκπλήξεις από τέσσερις μεγάλες ασφαλιστικές

Οσο για τον ανταγωνισμό αυτός θα είναι μεγάλος, και περιμένουμε να δούμε, και όλες τις άλλες θέσεις των υπολοίπων ασφαλιστικών που κρατάνε μισόκλειστα τα χαρτιά τους. 

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού και η Ευρωπαϊκή Πίστη στην Global Money Week 2022

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού σε αρμονική συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Πίστη συμβάλλουν στην διάχυση της χρηματοοικονομικής γνώσης

Ευρωπαϊκή Πίστη: Ημερίδα για την Ιδιωτική Σύνταξη

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πραγματοποίηση της διαδικτυακής Ημερίδας με θέμα: «Ιδιωτική Σύνταξη - Η ανάγκη, οι προκλήσεις, τα εργαλεία και οι ευκαιρίες»

Γ. Γκοτζαγεώργης: Ιδανικές συνθήκες εκπαίδευσης για τους Συνεργάτες με το Executive Sales Insurance Program

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ανακοινώνει την έναρξη του 3ου Κύκλου Σπουδών του “Executive Sales Insurance Program”, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σε διάρκεια προγράμματα ασφαλιστικών σπουδών στην Ελλάδα.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project

Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να υποστηρίζει και να αναγνωρίζει το έργο των ανθρώπων του εταιρικού της δικτύου.

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas 

Η εταιρία ενημερώνει για τις παρακάτω οργανωτικές αλλαγές σε επίπεδο Διοίκησης, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project