back to top
19.7 C
Athens
Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025

Νέα καμπάνια από τη Eurolife ERB: “Τι έχει αξία για σένα;”

Ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB λανσάρει από σήμερα καμπάνια επικοινωνίας, με τίτλο «Τι έχει αξία για σένα;», έχοντας ως στόχο να υπενθυμίζει σε κάθε άνθρωπο όλες τις αξίες και τις επιδιώξεις που τον παρακινούν καθημερινά. Η νέα καμπάνια εστιάζει στην αυθεντικότητα που βρίσκεται πίσω από ό,τι μας εμπνέει και στην αισιοδοξία για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε.

Αποτελούμενη από έξι ιστορίες, η καμπάνια «Τι έχει αξία για σένα;» παρουσιάζει την ώρα που κάθε ένας από τους πρωταγωνιστές ανακαλύπτει αυτό που έχει σημασία και αξία για τη ζωή του. Μια μητέρα που απολαμβάνει τη θάλασσα και τον ήλιο με την οικογένειά της. Ένα μικρό αγόρι που παίζει αδέξια τις πρώτες του νότες σε ένα πιάνο. Ένας νέος επαγγελματίας που σχεδιάζει το επόμενο βήμα στην καριέρα του. Μια ομάδα νέων καλλιτεχνών που παρεμβαίνουν εικαστικά στην πόλη. Ένας νέος άνδρας που ανακαλύπτει τη στιγμή που γεννιέται το «θέλω» του. Μια γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας που απολαμβάνει ένα ηλιόλουστο μεσημέρι στην αυλή της. Μέσα από τις ζωές των πρωταγωνιστών της, η καμπάνια αφηγείται το σκοπό μιας ασφαλιστικής που ασφαλίζει όλα όσα έχουν αξία για τον καθένα μας ξεχωριστά, το σκοπό του ασφαλιστικού ομίλου Eurolife ERB.

- Advertisement -

Mε ειλικρινή συνεργασία, αμοιβαία εμπιστοσύνη και συνέπεια, ο Όμιλος Eurolife ERB βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, ενθαρρύνοντάς τους να πραγματοποιούν τις επιδιώξεις και τα θέλω τους. Η νέα καμπάνια έρχεται να μας μιλήσει για ό,τι έχει αξία για τη ζωή μας, με έναν τρόπο φρέσκο και διαφορετικό. Πιο αυθεντικό, πιο ανθρώπινο.

Ο Όμιλος Eurolife ERB, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και υποστηρίζει κάθε άνθρωπο που θέλει να ζει τη ζωή που επιθυμεί. Με την πολυετή εμπειρία του, το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων του και τη συνεργασία του με τη Eurobank και ένα δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη τη χώρα, είναι σε θέση να αφουγκράζεται τις ανάγκες των ανθρώπων που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες του και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του.

- Advertisement -

Η καμπάνια «Τι έχει αξία για σένα;» αφηγείται αυτήν ακριβώς την υπόσχεση. Κάθε φορά που αποδεσμευόμαστε από εκείνα που ορίζουν την καθημερινότητά μας και παίρνουμε λίγο χρόνο να σκεφτούμε όλα αυτά που μας εμπνέουν, όλα αυτά που έχουν αξία για εμάς τους ίδιους, τότε μόνο μπορούμε να αντιληφθούμε όλα εκείνα που είμαστε σε θέση να καταφέρουμε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Ημέρα Ασφάλισης 2025: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο» το μήνυμα της ΕΑΕΕ

Η Ένωση υλοποιεί μια ολοκληρωμένη καμπάνια με στόχο να αναδείξει τον ουσιαστικό ρόλο της ασφάλισης στη ζωή των πολιτών

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Αντιμετωπίζοντας την κλιματική πρόκληση με ολοκληρωμένες λύσεις

Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε στοχευμένες δράσεις, που ενισχύουν ουσιαστικά την προστασία των πολιτών και των επιχειρήσεων

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Βράβευση 18 μαθητών και φοιτητών από τον Σύλλογο Εργαζομένων ERGO

Ο Σύλλογος διεκδικεί οικονομική στήριξη των οικογενειών και παρέχει κίνητρα στα παιδιά των εργαζομένων για κατάκτηση της γνώσης

Ομαδικά ασφαλιστήρια: Επένδυση στην ασφάλεια και στην ευημερία της επιχείρησης

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ΖΩΗΣ, με ολοκληρωμένη φιλοσοφία γύρω από την «ασφάλεια της ομάδας», την καθιστά προσβάσιμη ακόμη και στις μικρότερες επιχειρήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μηνυτήρια αναφορά της ΕΙΝΑΠ για τα ράντζα στο Αττικόν: Παρέμβαση στον Άρειο Πάγο

Ο πρόεδρος του ΔΣ Γιώργος Σιδέρης περιγράφει την κατάσταση ως δυσλειτουργική και επικίνδυνη

Νέα πρόεδρος στην Ένωση Ασθενών Ελλάδας: Η Μ. Τσεκούρα αναλαμβάνει τη θεσμική εκπροσώπηση των ασθενών

H ανάληψη των καθηκόντων της σηματοδοτεί νέα εποχή ενίσχυσης της συλλογικής φωνής των ασθενών

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Broker’s Time»

Με κεντρικό αφιέρωμα στην πράσινη ασφάλιση και στην περιβαλλοντική ευθύνη - Δείτε την ηλεκτρονική έκδοση

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Enviromental Risk and Liability Insurance»

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 25/11 έως 11/12/2025, σε περιβάλλον υβριδικής παρακολούθησης