H MetLife Alico τιμά τους κορυφαίους

Με κεντρικό μήνυμα «Με αίσθημα ευθύνης προχωράμε με σιγουριά στο δρόμο της ανάπτυξης» πραγματοποιήθηκε στις αρχές Απριλίου η Ετήσια Εκδήλωση Απονομής Βραβείων της MetLife Alico, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο κ. Μ. Χατζηδημητρίου, Επικεφαλής της Περιφέρειας Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης της MetLife και ο κ. Δ. Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MetLife Alico στην Ελλάδα, οι οποίοι μαζί με τον Agency Director κ. Γ. Ζερβουδάκη υποδέχθηκαν  στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας από ολόκληρη την Ελλάδα.

Την ξεχωριστή αυτή βραδιά τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κ. Α. Σκορδάς, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό στους παρισταμένους, καθώς και οι εκπρόσωποι του ασφαλιστικού Τύπου, που έδωσαν το παρόν τιμώντας τους βραβευόμενους. 

Οι οικοδεσπότες στις ομιλίες τους αποτύπωσαν το κλίμα της σύγχρονης ασφαλιστικής αγοράς, εντοπίζοντας στην σταθερή δυναμική ανάπτυξης της εταιρίας, η οποία γεννά ελπίδες για το αύριο. Στα μηνύματά τους υπογράμμισαν τη σημασία της υπευθυνότητας που διέπει διοίκηση και εργαζομένους και τη σιγουριά που αυτό συνεπάγεται τόσο για την MetLife Alico όσο και για τους ασφαλισμένους που την εμπιστεύονται. 

Η εκδήλωση ξεκίνησε με συναυλία του Μουσικού Σχολείου Βόλου, που με την μελωδική του  παρουσία συγκίνησε το ακροατήριο, το οποίο χειροκρότησε θερμά τα παιδιά, ενώ με το τέλος της συναυλίας ο κ. Δ. Μαζαράκης απένειμε τιμητική πλακέτα στην Διευθύντρια του Σχολείου, κα Α. Τζανετοπούλου, τιμώντας στο πρόσωπό της τους μαθητές και τους καθηγητές του Σχολείου για την προσφορά τους.

Η κορυφαία επιλογή

Στην ομιλία του ο κ. Μ. Χατζηδημητρίου καλωσόρισε τους προσκεκλημένους ενώ συνεχάρη ιδιαίτερα τους συνεργάτες του Παραγωγικού Συστήματος που διακρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε.  Στην συνέχεια ανέφερε ότι το 2012 και  το 2013, αποτελούν δύο ακόμη έτη στην συνεχόμενη αλυσίδα των δομικών αλλαγών, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και ευρύτερα. Ο κ. Γ. Ζερβουδάκης, Agency Director

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Δεν είναι η στιγμή να εντρυφήσουμε στους λόγους που οδήγησαν στην ακαριαία αλλαγή παραδοσιακών παραδοχών και παραδοσιακών πυλώνων της ζωής μας.

Ούτε θα θυμηθούμε τις αλλαγές στα οικονομικά μοντέλα ή το πώς αισθανόταν και πώς αισθάνεται κάποιος που έχει σπίτι ή καταθέσεις ή εάν υπολόγιζε στην Κοινωνική Ασφάλιση  για την υγεία και τα γηρατειά του. 

Υπάρχουν όμως και οι θετικές πλευρές!  

Όπως είναι το αναμφισβήτητο γεγονός ότι στην κοινωνία μας, αργά, αλλά σίγουρα και σταθερά, τα ήθη μας βελτιώνονται, οι αξίες μας αναβαθμίζονται όσον αφορά στην εργασία και στην  κοινωνική αλληλεγγύη. 

Αλλά και οι ανάγκες μας προσανατολίζονται στα «ουσιαστικά», απομακρυνόμενες από τον  «καταναλωτισμό».  Το «φαίνεσθαι» ξεθωριάζει δίνοντας χώρο στο «πρέπει». 

Επίσης, έννοιες όπως «αξιοπιστία», «τεκμηριωμένη φερεγγυότητα», «επαγγελματισμός», «σεβασμός», ανεβαίνουν ταχύτατα στην σκάλα αξιών του καθενός και αποτελούν πια απαραίτητες   προϋποθέσεις για μια  έστω και βραχυχρόνια – πόσο μάλλον για μια μακροχρόνιαΟ κ. Μ. Χατζηδημητρίου, Head of Eastern & Southern Europe – MetLife, συνεργασία. 

Αυτές οι δύο αλλαγές, δηλαδή η ουσιαστική ανάγκη για ασφάλιση  και οι απαραίτητες προϋποθέσεις για συνεργασία, αποτελούν τη χρυσή ευκαιρία για εμάς στη MetLife. 

Η πορεία της εταιρείας από το 1868 οπότε και ιδρύθηκε, μέχρι σήμερα που έχει 90 εκατομμύρια  ασφαλισμένους και 4,1 τρισεκατομμύρια δολάρια ασφαλισμένα κεφάλαια, γαλβάνισαν το DNA  της εταιρείας και παγίωσαν τις αξίες της, το ήθος,  τη φερεγγυότητα, αλλά και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της. 

Το 2012, χωρίς να υπάρχει  κανένας χρονικός περιορισμός,  η MetLife, θωράκισε την Εταιρία μας στην Ελλάδα.  Δεν το ζητούσε κανένας νόμος, καμία εγκύκλιος. Το ζητούσε όμως το DNA μας: να είμαστε πάντοτε τεκμηριωμένα φερέγγυοι. 

Και η εταιρεία  άρχισε να ανταποδίδει από το δεύτερο εξάμηνο του 2012 με επιδόσεις καθόλου τυχαίες, καθόλου συμπτωματικές. 

Επιδόσεις που κρύβουν μια σωστή στρατηγική,  εφαρμοσμένη από ένα ιδιαίτερα καλό ανθρώπινο δυναμικό. Ούτε είναι τυχαία τα επαναλαμβανόμενα συγχαρητήρια και ο εκφρασμένος θαυμασμός των κορυφαίων  στελεχών της Διοίκησης για εσάς,  τους Έλληνες της MetLife! 
O κ. Δ. Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MetLIfe Alico
Όταν κάποιος μπαίνει στο site της MetLife, βλέπει στοιχεία για την  περιουσία της εταιρείας που ανέρχεται σε 836 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά και την θέση που κατέχει στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά. Αυτό που δεν θα δει, είναι η άλλη πλευρά της. Το ενδιαφέρον για τους ανθρώπους της. 

Θα σας αναφέρω χαρακτηριστικά ότι στην πρόσφατη κρίση της Κύπρου, οι συνάδελφοί μας δοκιμάστηκαν με την έλλειψη ρευστότητας.  Θέλω να γνωρίζετε, όμως,  ότι μέσα σε δύο εργάσιμες ημέρες  ολόκληρος ο μηχανισμός της MetLife κινητοποιήθηκε και ήμασταν έτοιμοι να στείλουμε μετρητά για να καλυφθεί η μισθοδοσία και οι προμήθειες. 

Όλοι σκεφτόντουσαν πώς θα βγάλουν λεφτά από την Κύπρο,  εμείς  πώς θα βάλουμε λεφτά στο νησί. Γιατί η MetLife στηρίζεται και στηρίζει τους ανθρώπους της.  

H MetLife Alico τιμά τους κορυφαίους Οσον αφορά γενικότερα στη στρατηγική μας, η MetLife είναι αποφασισμένη να γίνει η Ασφαλιστική Εταιρεία πρώτης επιλογής παγκοσμίως.  Τα μέσα για να το επιτύχουμε είναι πολλά, αλλά θα αρκεστώ στο μέγεθος, την παγκοσμιότητα και την κορυφαίου επιπέδου ποιότητα που χαρακτηρίζουν την Εταιρεία μας.

Στην Ελλάδα, συνεχίζουμε να εξασφαλίζουμε με τον καλύτερο τρόπο τους ασφαλισμένους  μας  Πέρυσι, στην αντίστοιχη εκδήλωση, αναφέρθηκα εμφατικά στην προετοιμασία της Εταιρείας ώστε να αξιοποιήσει  πλήρως τις  ευκαιρίες  που ήδη  έχει η αγορά.
- Ενδυναμώσαμε ακόμη περισσότερο  την φερεγγυότητά μας. 

- Αυξάνουμε την παραγωγικότητά μας και έτσι γινόμαστε πιο ανταγωνιστικοί. 

- Ξεκινήσαμε να υλοποιούμε και να μετράμε επιστημονικά την πελατοκεντρικότητα, έναν παράγοντα που ήδη παίζει, αλλά θα παίξει ακόμα πιο σημαντικό ρόλο στο να γίνουμε η Εταιρεία Επιλογής.
- Οι αυξήσεις στις πωλήσεις είναι ορατές.
- Αλλάζουμε το μοντέλο της λειτουργίας μας σε ένα πιο διαφανές συμμετοχικό με αλληλοσεβασμό μεταξύ των μελών μας.    
    
Αναφερόμενος στις ευκαιρίες που παρουσιάζει η αγορά, δεν διατείνομαι με κανένα τρόπο ότι είμαστε η μόνη εταιρίαΕ.Χ. Σουιδάς που το βλέπει αυτό. Αντίθετα, κάθε λογικός άνθρωπος μπορεί να τις δει.  

Όμως δεν φτάνει μόνο να δεις την ευκαιρία, πρέπει και να μπορείς να την αξιοποιήσεις  . Και εδώ υποστηρίζω ότι πολλοί δεν μπορούν, ενώ  κάποιοι δεν προλαβαίνουν. 

Σημαντικές ασφαλιστικές εταιρείες σήμερα, ακολουθούν μεθόδους γνωστές, μεθόδους ευχάριστες και εύκολες,   που όμως δεν  οδηγούν κατ’ανάγκη στην εξασφάλιση των παροχών προς τους ασφαλισμένους. Ακολουθούν πολιτικές που ακολούθησαν μέχρι πολύ πρόσφατα Τράπεζες που έδιναν επιτόκια σε ευρώ 5-6% και ακολουθούν μεθόδους που οδήγησαν ασφαλιστικές Εταιρείες πριν 2-3 χρόνια να κλείσουν. Ακολουθούν προσεγγίσεις υψηλών επιτοκίων και αδικαιολόγητα χαμηλών ασφαλίστρων. Και αυτό ξέρουμε   πού θα οδηγήσει. Εδώ όμως, προστίθεται ένας ακόμη παράγοντας. Ότι οι συγκεκριμένες Εταιρείες χρηματοδοτούνται – μέσω των μητρικών τους Τραπεζών – από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, δηλαδή από το χρέος του Ελληνικού κράτους, από εμάς.  Έχουμε ήδη απευθυνθεί στην προϊσταμένη αρχή και ζητούμε την προληπτική της επέμβαση ώστε να αποφευχθεί η κατασταλτική. 

Εμείς προχωρούμε με απόλυτη εμπιστοσύνη στην εταιρεία μας και στον συνάδελφό μας. Είμαστε οι πιο αξιόπιστοι. Εχουμε τΑ. Μορντόεκμηριωμένη φερεγγυότητα. Εχουμε παγκόσμια φυσιογνωμία!  Αλλά έχουμε και απεριόριστη διάθεση να κατακτήσουμε και άλλες κορυφές!

Πολλές φορές σας είπα για την απόλυτη βεβαιότητά μου ότι το Agency της Ελλάδος είναι ίσως ένα από τα καλύτερα που έχω δει παγκόσμια! Και σας διαβεβαιώνω ότι έχω δει πολλά. Και αυτό είναι κάτι πρέπει να το επιβεβαιώνουμε καθημερινά με την συμπεριφορά μας και τα αποτελέσματά μας. Προχωράμε με εμπιστοσύνη στον εαυτό μας!  Είμαι υπερήφανος που δουλεύω μαζί σας. Και σας ευχαριστώ πολύ!»

Νέοι ορίζοντες

Στην ομιλία του, ο κ. Δ. Μαζαράκης, αφού καλωσόρισε και εκείνος με τη σειρά του τους παρευρισκομένους, τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Το 2012 ήταν μία ιδιαίτερα κρίσιμη χρονιά για την χώρα μας. Οι διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις, η σεναριολογία για έξοδο της χώρας από το ευρώ, και οι πολλές συζητήσεις για το μνημόνιο και τα νέα μέτρα επέτειναν το κλίμα αβεβαιότητας και ανασφάλειας.
Παρά τα όποια θετικά σημάδια και την σταδιακή άρση της αβεβαιότητας λόγω της εκταμίευσης της τελευταίας δόσης, της σημαντικής μείωσης του χρέους από την επαναγορά των ομολόγων,  την αναβάθμιση από την Standard & Poor’s, κΜ. Πιατόπουλοςαι την επανένταξη των Ελληνικών τραπεζών στο σύστημα της ΕΚΤ, το 2013 εξελίσσεται σε μία δύσκολη και ταυτόχρονα καθοριστική χρονιά για την χώρα μας. Τα όποια σημάδια ανάπτυξης μετατίθενται για αργότερα, τέλος του 2013 αρχές του 2014.
Την ίδια στιγμή οι ασφαλιστικές εταιρίες, άμεσα συνδεδεμένες με την πραγματική οικονομία, επηρεάστηκαν από τις ευρύτερες οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις και δοκιμάζονται πολλαπλά.

Η παρατεταμένη ύφεση, η υψηλή ανεργία, ο περιορισμός του διαθέσιμου εισοδήματος, αλλά και το γενικότερο κλίμα αβεβαιότητας, επηρέασε αρνητικά τόσο τις νέες πωλήσεις όσο και την ανανέωση των συμβολαίων, με αποτέλεσμα ο κύκλος εργασιών της αγοράς για το 2012 να συρρικνωθεί κατά 10% σε σχέση με το 2011.

Πέρα όμως από τις γενικότερες προκλήσεις, και τη μείωση του κύκλου εργασιών οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν ταυτόχρονα να αντιμετωπίσουν:

• Το περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων,

Β. Σμυρνιός• Τις επιπτώσεις του PSI,

• Και τέλος τις επιπτώσεις του Solvency II.

Αυτές οι ιδιαίτερες για την ασφαλιστική αγορά συνθήκες, σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις από την οικονομική κρίση απαιτούν άντληση νέων κεφαλαίων και άμεσες προσαρμογές. Προσαρμογές στη στρατηγική  και το μοντέλο λειτουργίας των εταιριών ώστε να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις. Οργανισμοί που δεν εξελίσσονται και δεν προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα συνήθως εξαφανίζονται.

Oσοι καταφέρουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, είτε  ασφαλιστικές εταιρίες, είτε ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που η δημιουργεί η κρίση , ενώ οι υπόλοιποι θα αναγκαστούν σε εξαφάνιση από την αγορά.
Τα επόμενα χρόνια λοιπόν, λιγότεροι αλλά καλύτεροι παίκτες θα αξιοποιήσουν  την αναμενόμενη ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης.

Εμείς θα είμαστε εκεί. Η σημερινή συγκυρία βρίσκει την MetLife Alico σε πλεονεκτική θέση. Έχουμε καλύψει πλήρως τις ζημιές από το PSI, ενώ το Δεκέμβριο του 2012 ανταποκριθήκαμε θετικά στο κάλεσμα της Ελληνικής Κυβέρνησης για την επαναγορά των ομολόγων υποστηρίζοντας έμπρακτα με αυτόν τον τρόπο την μείωση του Ελληνικού χρέους.Λ. Δουλγεράκης
Το κόστος του PSI έχει καλυφθεί πλήρως, τόσο μέσα από τα συσσωρευμένα κέρδη των προηγούμενων ετών, όσο και με την ενίσχυση της εταιρείας από τον μέτοχό μας. 

Σήμερα, η MetLife Alico είναι μία από τις καλύτερα κεφαλαιοποιημένες εταιρείες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, καλύπτοντας 2,5 φορές τον δείκτη φερεγγυότητας, και μάλιστα χωρίς την ανάγκη να γίνει χρήση της ευνοϊκής ρύθμισης της Τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με την αποτίμηση των Ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου.
Το επενδυτικό μας χαρτοφυλάκιο μέσα σε ένα πλαίσιο σύγχρονου risk management και αυστηρών κριτηρίων επιλογής επενδυτικών εργαλείων υψηλής πιστοληπτικής αξιολόγησης, έχει αναδιαρθρωθεί πλήρως.
Την ίδια στιγμή, 

• Βελτιώνουμε την λειτουργική μας δομή, αξιοποιώντας την τεχνολογία και την καινοτομία, με στόχο την επίτευξη υψηλότερης παραγωγικότητας, 

Κ.  Ξυδιά Διασφαλίζουμε τις δεσμεύσεις μας απέναντι στους ασφαλισμένους και τους ανθρώπους μας,

• Ανασχεδιάζουμε τα προϊόντα μας, ώστε με βάση τις απαιτήσεις του οικονομικού και εποπτικού περιβάλλοντος να προστατεύσουμε και να επεκτείνουμε την υπόσχεσή  μας για αποτελεσματική ασφαλιστική προστασία και στο μέλλον.

• Δεσμευόμαστε να γίνουμε ακόμη πιο πελατοκεντρικοί, να έχουμε δηλαδή τους ασφαλισμένους μας  στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε. Αυτή η πρωτοβουλία, η οποία δεν έχει ημερομηνία λήξεως, ούτε αποτελεί αποκλειστική ευθύνη ενός μόνο τμήματος, βρίσκεται πλέον στον πυρήνα της εταιρικής μας φιλοσοφίας. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνουμε μια πελατοκεντρική Εταιρία είναι όλοι οι συνεργάτες μας,  σε όλον τον κόσμο, να σκέπτονται και να πράττουν με βάση αυτήν ακριβώς την φιλοσοφία. 

Πρέπει να κατανοήσουμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των ασφαλισμένων και των υποψηφίων προς ασφάλιση, να εστιάσουμε στην εξεύρεση λύσεων που καλύπτουν τις ανάγκες  αυτές, να παρέχουμε υπηρεσίες που υπερβαίνουν τις προσδοκίες τους και να κάνουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολη τη συνεργασία τους μαζί μας. Η υλοποίηση της  στρατηγική μας σε αυΖ. Σούσηςτό τον τομέα βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη ενώ πρόσφατα τρέξαμε και τις πρώτες έρευνες ικανοποίησης ασφαλισμένων.

• Επίσης, σε αντίθεση με το παρελθόν, έχουμε αποφασίσει να ακολουθήσουμε μια πιο εξωστρεφή επικοινωνιακή πολιτική και πολιτική μάρκετινγκ ώστε να αυξήσουμε το Brand Awareness, δηλαδή τον βαθμό γνώσης του ονόματος  της εταιρίας μας και να υποστηρίξουμε έτσι τις προσπάθειες των συνεργατών μας στο παραγωγικό δίκτυο.

• Ταυτόχρονα αντιλαμβανόμενοι τις ιδιαίτερες συνθήκες που ζούμε σήμερα, σημαντικό μέρος (40% – 50%) τον διαθέσιμων πόρων μας για προβολή και διαφήμιση θα κατευθυνθεί σε ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και υποστήριξης των πιο αδύνατων. 

Με την δύναμη που πηγάζει από το παρελθόν μας ανοίγουμε νέους ορίζοντες, ξεχωρίζουμε, δημιουργούμε το δικό μας ασφαλές μονοπάτι, ενώνουμε τις δυνάμεις μας και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους μας, τους ασφαλισμένους μας, την αγH MetLife Alico τιμά τους κορυφαίους ορά και την ελληνική κοινωνία προχωρούμε στις απαραίτητες προσαρμογές που με σιγουριά και ασφάλεια μας οδηγούν στο δρόμο της ανάπτυξης, σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας».
Σημείο αναφοράς

Στην ομιλία του ο κ. Ζερβουδάκης ανέφερε ότι η εποχή που ζούμε απαιτεί ρεαλισμό και εγρήγορση, τονίζοντας χαρακτηριστικά : «Εμείς είμαστε που καθορίζουμε την πορεία μας και όχι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα και πίστη στην ασφαλιστική ιδέα, καθώς και με επαγγελματικό πάθος που αρμόζει στην Εταιρεία μας.  Δεν ξεχνάμε ποιοι είμαστε.  

Είμαστε οι ασφαλιστές Ζωής της MetLife Alico.  Είμαστε το σημείο αναφοράς εδώ και 50 χρόνια.  Χτίσαμε το όνομά μας κόντρα στο ρεύμα.  Φοράμε τη φανέλα μιας παγκόσμιας δύναμης που ξεχωρίζει για τη  φερεγγυότητά της.  Δεν έχουμε κρίση ταυτότητας.  

Συνεχίζουμε περήφανα να υπηρετούμε την ανθρώπινη ευπρέπεια και ευημερία».

Στο ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων, που πραγματοποιήθηκε στον ίδιο χώρο την επόμενη ημέρα, οι επίλεκτοι Συνεργάτες της MetLife Alico επικεντρώθηκαν περαιτέρω στην ανάπτυξη των δυνατοτήτων που ανοίγονται μπροστά τους, δίνοντας  έμφαση στην ακόμη πιο ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών  των ασφαλισμένων.