Insurance Manager: Συμβουλές για διαμεσολαβητές

Δυστυχώς στη χώρα μας παραμένουν ελάχιστοι οι ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που διατηρούν πραγματά σωστά «στημένες» ιστοσελίδες. Τις περισσότερες φορές και κυρίως για λόγους κόστους τα sites στερούνται αισθητικής και λειτουργικότητας, λειτουργώντας έτσι μόνο ως «πίνακες ανακοινώσεων» και όχι ως εργαλεία προσέλκυσεις πελατών και αποτελεσματικής online παρουσίας.

Ας δούμε όμως σε ποια λογική θα πρέπει να βασίζεται μια σύγχρονη ιστοσελίδα ενός ασφαλιστικού συμβούλου που πραγματικά ξέρει τι «να περιμένει από αυτή».

1.     Ξεκαθαρίστε το σκοπό για τον οποίο δημιουργείτε την ιστοσελίδα
Με την πρόταση αυτή περιγράφουμε το βασικό πρόβλημα στην online παρουσία πολλών ελεύθερων επαγγελματιών σήμερα στην Ελλάδα.
Γενικά, θα μπορούσαμε να διαχωρίσουμε τους λόγους ύπαρξης μιας ιστοσελίδας για ασφαλιστικούς συμβούλους σε δύο κατηγορίες:
-         Η ιστοσελίδα «φυλλάδιο». Αυτή η σελίδα υπάρχει…απλά για να υπάρχει αποτελώντας ένα απλό και βασικό σημείο αναφοράς για τον επαγγελματία. Επί της ουσίας δεν προσφέρει τίποτα απολύτως και είναι «χαμένη» κάπου στο Internet (απλά πεταμένα χρήματα). Συνήθως έχει μια περιγραφή (ίσως και βιογραφικό του συμβούλου, μερικές εικόνες, τηλέφωνο, διεύθυνση κλπ.).
-         Η ενεργή ιστοσελίδα που δημιουργεί πελατεία. Πραγματικά επαγγελματική σελίδα που διαθέτει ενημερωτικό περιεχόμενο για τον επισκέπτη, χρήσιμα στοιχεία, φόρμα επικοινωνίας, οδηγούς ασφάλισης κλπ. Σπάνια διαθέτει και blog αν και στην εποχή του Google αυτό είναι το ίδιο απαραίτητο με τα social media.

Είναι προφανές ότι αυτό που χρειάζεται oμοντέρνος ασφαλιστικός σύμβουλος είναι η πραγματική ενεργή ιστοσελίδα και το blog με περιεχόμενο χρήσιμο για τον αναγνώστη. Δηλαδή μια σελίδα που φτιάχτηκε για τον επισκέπτη και όχι για τον ίδιο τον ασφαλιστικό σύμβουλο.

2.     Κατευθύνετε έξυπνα τον επισκέπτη
Αφού αποφασίσετε ότι χρειάζεστε μια σελίδα με πλούσιο υλικό, τότε σχεδιάστε στο μυαλό σας τα δυνατά σας σημεία ώστε να κατευθύνετε έμμεσα τον επισκέπτη ακριβώς εκεί.
Για παράδειγμα, αν δημιουργήσετε μια εσωτερική σελίδα με χρήσιμες συμβουλές για έξυπνη ασφάλιση, βάλτε ένα σύνδεσμο αυτής σε πολύ εμφανές σημείο της homepage. Tαυτόχρονα, στο τέλος των συμβουλών βάλτε μια μικρή φόρμα επικοινωνίας για όποιον θέλει επιπλέον στοιχεία και ενημέρωση.
Ως ένα παράδειγμα ακόμα, αν πιστεύετε ότι το δυνατό σας σημείο είναι οι καλές τιμές σε συγκεκριμένα ασφαλιστικά προϊοντα, σχεδιάστε έτσι τη σελίδα ώστε ο επισκέπτης να κατευθύνεται ακριβώς εκεί.

3.     Δημιουργήστε ενότητα «Ερωτήσεις & Απαντήσεις»
Κάντε μια λίστα με τις σημαντικότερες, πιο συχνές και πιο ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που σας κάνουν οι πελάτες σας. Γράψτε απλά τις απαντήσεις και ανεβάστε τη λίστα στο site σας. Στη συνέχεια μπορείτε να την εμπλουτίζετε.

4.     Επενδύστε σε μια «επαγγελματικά απλή» σελίδα!
Με τον όρο «επαγγελματικά απλή» εννοούμε πως χρειάζεται να έχει business προφίλ δίχως όμως να είναι «βαριά». Πρέπει να είναι απλή σε χρώματα και πάντα εύκολη στην πλοήγηση. Τα στοιχεία εντυπωσιασμού μόνο αρνητικά αποτελέσματα φέρνουν.

Ο δημοφιλής στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στον κόσμο του internet όρος KISS («Keep it simple, stupid») δεν εχει δημιουργηθεί τυχαία για αυτές τις περιπτώσεις!

Πηγή: blog.insurancemanager.gr – www.insurancemanager.gr