Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 7 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο:
• Tρίτη 16 Απριλίου: 14.30 – 20.30
Εισηγητές του Σεμιναρίου θα είναι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: κα Μαριλένα Δραγώνα και κ. Γιάννης Μαυρίκης.
Η αναγκαιότητα του Σεμιναρίου:
Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα κοινωνικά δίκτυα γενικότερα, αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλοεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον, γεγονός που οδηγεί στην αναγκαιότητα τόσο της κατανόησης της προστιθέμενης αξίας των νέων αυτών μέσων, όσο και της αποτελεσματικής χρήσης τους στο πλαίσιο της βελτίωσης της επικοινωνίας και της απόκτησης στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Σκοπός του Σεμιναρίου:
Το σεμινάριο αποσκοπεί στην παροχή κατάλληλων:
α) γνώσεων σχετικά με το σύγχρονο επιχειρηματικό επικοινωνιακό περιβάλλον και τον τρόπο υλοποίησης των σύγχρονων μορφών μάρκετινγκ, αξιοποιώντας τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και
β) δεξιοτήτων σχετικά με την εξοικείωση και τη χρήση των κυριότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Τα επαγγελματικά οφέλη του Σεμιναρίου:
Το Σεμινάριο παρέχει γνωριμία με τους νέους καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας, και εξοικείωση τόσο με τον τρόπο λειτουργίας των βασικότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης όσο και με τον τρόπο ένταξης τους στο πλάνο προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών μίας επιχείρησης.
Παράλληλα παρέχει τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες όσον αφορά στη βασική χρήση των κυριότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο την επιτυχημένη επικοινωνία που οδηγεί στη δυνατότητα αύξησης του εν δυνάμει πελατολογίου και των πωλήσεων, μέσα από τη δημιουργία πλεονεκτήματος, έναντι του ανταγωνισμού.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
Α΄ ΜΕΡΟΣ – Βασικές Έννοιες – Εισαγωγή στη νέα στρατηγική marketing
• Το νέο τοπίο στην Επικοινωνία και στην Αγορά.
• Οι νέες γενιές αγοραστών και τα χαρακτηριστικά τους
• Η νέα αρχιτεκτονική στη σχέση με τους πελάτες: από το να πείσουμε να αγοράσουν, στο να βρισκόμαστε εκεί την ώρα που αποφασίζουν.
• Έννοια Social Media.
• Τι προσφέρουν τα Social Media.
• Διεύρυνση του πελατολογίου και διατήρηση ήδη υπαρχόντων πελατών.
• Στρατηγική: Βήματα για να χτίσεις ενδιαφέρον γύρω από το «brand» σου στα social media (είτε πρόκειται για εταιρεία είτε για άτομο)
Β΄ ΜΕΡΟΣ – Πρακτική Εξάσκηση (Workshop) - Βήμα προς βήμα προσέγγιση
• Εισαγωγή στο Web 2.0. Αναφορά στις κατηγορίες social media sites και στις λειτουργίες που προσφέρουν. Γνωριμία με τα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
- Youtube
- LinkedIn
- Google +
• Εκτενής παρουσίαση και πρακτική εξάσκηση των βασικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης:
- Facebook
- Twitter
• Δημιουργία και διαχείριση παρουσίας της επιχείρησης στο Facebook και στο Twitter.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
Στα στελέχη και τους επαγγελματίες του ασφαλιστικού χώρου που έχουν εξοικείωση με την πληροφορική τεχνολογία (διαχείριση e-mail, περιήγηση στο web), απλή χρήση εφαρμογών γραφείου και επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media, να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν επαγγελματικά τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Απευθύνεται επίσης και σε όσους έχουν ήδη εξοικείωση με τα social media και επιθυμούν να εμπλουτίσουν περισσότερο τις γνώσεις τους, ώστε να είναι σε θέση να επιλέγουν τα κατάλληλα μέσα να σχεδιάζουν και να διαχειρίζονται προγράμματα marketing μέσω των social media.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
- Να αναγνωρίζουν και να ερμηνεύουν το γενικό περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Να διακρίνουν και να καταγράφουν τις ευκαιρίες και τα οφέλη που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις τους
- Να σχεδιάζουν, να διαχειρίζονται και να οργανώνουν την παρουσία της επιχείρησης τους στα τρία κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin)
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 10 Απριλίου 2013 .
Δικαίωμα Συμμετοχής:
• 90€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
• 140€ για τα μη μέλη.
Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• €70 (από 3 – 5 άτομα)
• €60 (άνω των 5 ατόμων)
Για τις Εταιρίες μη Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• €120 (από 3 – 5 άτομα)
• €100 (άνω των 5 ατόμων)
• Φυσικά πρόσωπα & άνεργοι: 60€
ι κ.κ. Δήμητρα Τσεκούρα, Γιάννης Τόλιζας, Βασίλης Βάκος, Κλέαρχος Πεφάνιος, Λευτέρης Γεωργίου, Γιώργος Γρατσούνας