Η νέα τεχνολογία αναπόσπαστο τμήμα της ιδιωτικής ασφάλισης

Η επικοινωνία αποτελεί ένα αναπόσπαστο τμήμα της δουλειάς ενός ασφαλιστή – μεσίτη ή πράκτορα – σε όλο το φάσμα των εργασιών που επιτελεί, από την πώληση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου μέχρι τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τις εταιρείες ως after sales service.

Οι εργασίες των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβούντων υποστηρίζονται καθημερινά από τις υπηρεσίες επικοινωνίας, όπως είναι η κινητή και η σταθερή τηλεφωνία και το διαδίκτυο.

Οι εταιρείες, σήμερα, παρέχουν ολοκληρωμένα πακέτα επικοινωνίας, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επαγγελματιών του χώρου. Όπως αναφέρει ο κ. Δημήτρης Αγραφιώτης, Associate Senior Media Relations Coordinator Corporate Affairs στη Vodafone – Panafone S.A.: «παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας, που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών στους οποίους συμπεριλαμβάνονται οι ασφαλιστικές και οι μεσιτικές εταιρείες. Για παράδειγμα, με τις λύσεις mobile internet που προσφέρουμε, σε συνδυασμό με τη χρήση ενός tablet, μπορεί ο πραγματογνώμονας να πάει στο σημείο του ατυχήματος και να κάνει ολόκληρη καταγραφή του περιστατικού, να συμπληρώσει όλα τα έντυπα που απαιτούνται και να κάνει ουσιαστικά τη δουλειά του χωρίς να χρειάζεται να γυρίσει στο γραφείο».

Με τη βοήθεια των παρόχων που επιλέγουν, οι εταιρείες πραγματοποιούν τόσο την ενδοεταιρική επικοινωνία όσο και την επικοινωνία με πελάτες, υποστηρίζοντας όλα τα τμήματα διοίκησης και τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Το διαδίκτυο αποτελεί ένα μέσο που ανοίγει νέους ορίζοντες στις ασφαλιστικές εργασίες, των οποίων τον χρόνο διεκπεραίωσης μπορεί να μειώσει σε μεγάλο βαθμό, σε συνδυασμό με την τεχνολογία και τα σύγχρονα προγράμματα software. Συγκεκριμένα, μέσω ενός φορητού υπολογιστή, tablet ή smartphone, μπορεί να σταλεί επιτόπου σε μια ασφαλιστική εταιρεία ένα νέο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, να τιμολογήσει ο επαγγελματίας ένα προϊόν με βάση τις ανάγκες τού εκάστοτε πελάτη του και ο πραγματογνώμονας να ενημερώσει αυτόματα την εταιρεία για μια ζημιά την οποία θα κληθεί να καταγράψει. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία Vodafone μάς απαντά για τα οφέλη των προγραμμάτων internet και τηλεφωνίας:

Vodafone-Panafone

Οι περισσότεροι επαγγελματίες και επιχειρήσεις επιλέγουν τη Vodafone

Οι υπηρεσίες της Vodafone προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών της και ο προσωπικός τους σύμβουλος βρίσκεται δίπλα τους για να τους υποστηρίξει κάθε στιγμή:

•    Mε πληθυσμιακή κάλυψη που αγγίζει το 100%, οι επιχειρήσεις είναι συνεχώς σε επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες τους
•    Με νέους τρόπους εργασίας, ώστε οι επαγγελματίες και τα στελέχη να εργάζονται με ευκολία και εκτός γραφείου
•    Με εξειδικευμένη και προσωπική ομάδα εξυπηρέτησης στη διάθεσή τους

Με τη Vodafone, οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες μπορούν να εμπιστευθούν έναν και μόνο πάροχο για όλες τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, από το σταθερό και το κινητό τηλέφωνο, έως την πρόσβαση και την παρουσία της επιχείρησης στο internet. Με απλότητα και αξιοπιστία οι πελάτες της Vodafone συνδέουν όλη την επικοινωνία της επιχείρησής τους για να απολαμβάνουν αδιάλειπτη εργασία και μείωση των λειτουργικών τους εξόδων.
Συνδυάζοντας την υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας και internet Vodafone Business Connect με τα νέα επαγγελματικά προγράμματα Μy Business, η επιχείρηση και ο επαγγελματίας απολαμβάνουν:

•    Απεριόριστο χρόνο ομιλίας μεταξύ όλων των σταθερών και κινητών της επιχείρησης
•    Πολύ χρόνο ομιλίας προς όλους, κινητά και σταθερά
•    Αδιάλειπτη πρόσβαση σε ADSL internet
•    Επιπλέον 20% έκπτωση ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ στο πάγιο της υπηρεσίας Vodafone Business Connect
•    Γρήγορο mobile internet
•    Έναν κοινό λογαριασμό
•    Περισσότερα του ενός κανάλια σταθερής τηλεφωνίας, για να καλύψουν ακόμα και τις πιο αυξημένες ανάγκες της επιχείρησης

Επιπλέον, ο καθένας μπορεί ξέγνοιαστα να επικοινωνεί με τους συνεργάτες και πελάτες του, έχοντας πάντα τον έλεγχο, καθώς:

•    Η Vodafone στέλνει αυτόματα, και δωρεάν, ενημερωτικό SMS στο 80% του χρόνου ομιλίας ή της χρήσης mobile internet του προγράμματός του και
•    Ο χρήστης έχει τον έλεγχο, κατεβάζοντας δωρεάν το My Vodafone app στο κινητό του ή στο vodafone.gr/myaccount από τον υπολογιστή του

Προσωπική εξυπηρέτηση, με βάση τις ανάγκες της επιχείρησης

Οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες έχουν στη διάθεσή τους την ολοκληρωμένη υποστήριξη της Vodafone, προκειμένου να επικεντρώνονται στο βασικό τους αντικείμενο:

•    Εξειδικευμένοι εταιρικοί πωλητές: κάθε επιχείρηση έχει συγκεκριμένο σύμβουλο,
•    Τηλεφωνική υποστήριξη: ο εταιρικός πελάτης της Vodafone μπορεί να μιλήσει οποιαδήποτε στιγμή με τον καταρτισμένο τηλεφωνικό αντιπρόσωπό του. Η ομάδα στο κέντρο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (1399) έχει βραβευθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση!
•    On-line αγορές: προσφέρονται αποκλειστικές προσφορές για επαγγελματίες και υπάρχει δυνατότητα επιλογής του σημείου παραλαβής, χωρίς χρέωση, στο γραφείο ή στο πλησιέστερο κατάστημα Vodafone.
•    Business advisors και Ομάδα Internet Specialist στα καταστήματα Vodafone