Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου
“Ψηφιακές” ευκαιρίες στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά αναζητά η ERGO, ο ασφαλιστικός βραχίονας του γερμανικού αντασφαλιστικού κολοσσού Munich Re. Ο υπεύθυνος ψηφιακής πολιτικής της ERGO, Mark Klein, επισκέφθηκε πρόσφατα για την Κίνα για να διερευνήσει με ποιον τρόπο μπορεί η ασφαλιστική εταιρεία να δημιουργήσει συμπράξεις για συλλογή δεδομένων με κινεζικούς ομίλους, όπως τον τηλεπικοινωνιακό κολοσσό China Unicom και την πλατφόρμα ψηφιακού εμπορίου JD.com.
Η ERGO σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα για να αναπτύξει τις ασφαλιστικές της δραστηριότητες. Ο κ. Klein αποκάλυψε λεπτομέρειες για το ταξίδι του στην Κίνα σε blog που ανάρτησε στον δικτυακό τόπο της ERGO. Ο μητρικός όμιλος Munich Re έχει θέσει την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών ως μια από τις προτεραιότητές της και αποκάλυψε το blog στο Twitter.
Σημειώνεται ότι κατά την ετήσια ΓΣ της Munich Re την περασμένη εβδομάδα, μερίδα επενδυτών διατύπωσε ανησυχία ότι οι ψηφιακές πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο όμιλος δεν έχουν μέχρι τώρα μετρήσιμα οφέλη για τους ρυθμούς ανάπτυξης και την κερδοφορία.
“Επίσημος χώρος συνάντησης, πολλοί μεταφραστές, ένα μεγάλο τραπέζι”, περιέγραψε ο κ. Klein την συνάντησή του με τα διοικητικά στελέχη της China Unicom. “Η China Unicom θέλει να αναπτύξει τις δραστηριότητές της στη συλλογή δεδομένων και εμείς θέλουμε να γίνουμε ένας από τους πρώτους πελάτες της”, συνέχισε.
“Μόλις συνάψαμε στρατηγική συμμαχία με στόχο να συνδυάσουμε τις εφαρμογές ανάλυσης δεδομένων με την τεχνογνωσία της ασφαλιστικής μας εταιρείας”. Ο κ. Klein αποκάλυψε ακόμα ότι συναντήθηκε με στελέχη της Talking Data, την οποία περιέγραψε ως την “Google Analytics” της Κίνας.
Η εταιρεία συλλέγει τα δεδομένα από πάνω από μισό δισεκατομμύριο συσκευές και γνωρίζει τον αριθμό χρηστών όλων των κινεζικών εφαρμογών! “Και εδώ διερευνούμε τις προοπτικές συνεργασίες, με στόχο να μπορέσει η ERGO China Life να εντοπίσει δυνητικούς νέους πελάτες και να βελτιώσει την διαχείριση του δικτύου μεσιτών της”, κατέληξε.