Predicta: «Δεν είναι θέμα τύχης, είναι θέμα πρόβλεψης!»

Με αυτό το σύνθημα υποδέχθηκε το 2013 η PREDICTA – Analytics for Decision Making,  η οποία πραγματοποίησε την ετήσια εορταστική της εκδήλωση την Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.

Σε πείσμα των καιρών, η εταιρία έκλεισε άλλη μία χρονιά σημειώνοντας περαιτέρω ανάπτυξη, καθώς αύξησε τον κύκλο εργασιών της, διατηρώντας παράλληλα την κερδοφορία της, χωρίς δανειακές υποχρεώσεις· καταδεικνύοντας έτσι, γιατί παραμένει η πιο αξιόπιστη επιλογή για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να υιοθετήσουν εξελιγμένες τεχνολογίες Analytics. 

Σύμφωνα με την κ. Ιωάννα Κουτρουβή, Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρίας: “Σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε, θεωρούμε πως η λύση για τις επιχειρήσεις δεν κρύβεται πίσω από περικοπές σε μισθούς ή προσωπικό, αλλά σε επένδυση σε αυτό και εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας. Η PREDICTA A.E. διαθέτει μία έμπειρη και βαθύτατα καταρτισμένη ομάδα συμβούλων, το expertise των οποίων έχει πλέον αναγνωριστεί από την πλειοψηφία των συνεργατών μας. Τα στελέχη μας ελκύουν την εμπιστοσύνη των πελατών μας και σε συνδυασμό με έναν προσεχτικό στρατηγικό σχεδιασμό απολαμβάνουμε μια υγιέστατη ανάπτυξη ακόμα και σε περιόδους κρίσης.”

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ομιλητές από διάφορα industries φάνηκαν –μέσω των success stories που παρουσίασαν–  να συμμερίζονται την άποψη αυτή.  Συγκεκριμένα, ο κ. Γιώργος Κουριδάκης, Customer Satisfaction Research Manager της Global Link μίλησε για την εμπιστοσύνη της εταιρίας στην ολοκληρωμένη λύση IBM SPSS Data Collection και στα πλεονεκτήματα αυτής. 

Εξήγησε γιατί η Global Link προχώρησε σε μία τέτοια επένδυση, αλλά και τι έχει αποδώσει η έως τώρα άψογη συνεργασία με την PREDICTA. Στη συνέχεια το λόγο πήρε, η κ. Χριστίνα Σιλβέστρου, Sector Manager στο Credit Risk της Εμπορικής Τράπεζας, η οποία  περιέγραψε το μεγάλο έργο που έχει αναλάβει η PREDICTA σε συνεργασία με την ICAP, και “τρέχει” πάνω από ένα χρόνο τώρα, καθώς και τα πλεονεκτήματα της Data Mining πλατφόρμας IBM SPSS Modeler. Τέλος, ο κ. Σπύρος Δούκας, Head of Commercial CRM του group Forthent-Nova, ανέλυσε πώς αξιοποιούνται τα Customer Analytics από τον όμιλο και ποιο το όφελος από την έως τώρα εξαιρετική συνεργασία με την PREDICTA.