Όπως αναφέρει ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος, εκτός από την αύξηση της ορατότητας του brand της ΑΧΑ διεθνώς και της ενίσχυσης του προφίλ της στην κοινότητα των ποδοσφαιρόφιλων ανά τον κόσμο, η πολυετής συνεργασία αποτελεί καλά νέα για τους φίλους της «στρογγυλής θεάς» στην Ασία, καθώς περιλαμβάνει έναν μεγάλο αριθμό αποκλειστικών εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα στις βασικές αγορές της ΑΧΑ στην περιοχή. Θα διοργανωθούν events μαζικής συμμετοχής, ενώ θα υπάρξουν και μοναδικές ευκαιρίες για τους οπαδούς της Λίβερπουλ στις χώρες της Ασίας να έρθουν πιο κοντά στην αγαπημένη τους ομάδα.
Η ΑΧΑ και η Λίβερπουλ θα δημιουργήσουν καινοτόμες εμπειρίες για τους πελάτες, τους συνεργάτες (της ΑΧΑ) και τους οπαδούς (της Λίβερπουλ) στην Ασία, έχοντας παράλληλα ουσιαστική συνεισφορά στις τοπικές κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούνται αμφότερες.
Σε στενή συνεργασία με τους παίκτες, τον προπονητή και την ιατρική ομάδα της Λίβερπουλ, η ΑΧΑ θα δημιουργήσει επίσης πρωτότυπο περιεχόμενο που θα συμβάλει στη στήριξη του κοινού στόχου για προώθηση ενός υγιούς τρόπου ζωής, κάτι που συνάδει με την κεντρική αποστολή της ΑΧΑ που είναι να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ζουν μια καλύτερη ζωή.
«Η Λίβερπουλ είναι ένα από τα διασημότερα ονόματα στον κόσμο του αθλητισμού, με πολυπληθείς και φανατικά πιστούς οπαδούς στην Ασία», σχολίασε ο Gordon Watson, διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ Asia. «Η συνεργασία αυτή δεν θα δημιουργήσει μόνο νέες ευκαιρίες για τους πελάτες, τους μεσίτες, τους εργαζόμενους και τα μέλη των τοπικών κοινοτήτων ώστε να έρθουν σε επαφή με τις παίκτες της Λίβερπουλ, αλλά και θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία των κορυφαίων επαγγελματιών υγείας της ομάδας ώστε να παρέχουμε μοναδικές εμπειρίες που δεν αγοράζονται με χρήματα».
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε ένα brand με το κύρος και την φιλοδοξία της ΑΧΑ στην ποδοσφαιρική μας οικογένεια ως διεθνή ασφαλιστικό μας εταίρο», ανέφερε από την πλευρά του ο Billy Hogan, εκτελεστικός διευθυντής της Λίβερπουλ. «Θα θέλαμε να συγχαρούμε την ΑΧΑ για την ανάδειξή ως νούμερο 1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για δέκατη συνεχόμενη χρονιά», πρόσθεσε.