back to top
21.3 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Ο όμιλος Generali στα smartphones 10 εκατ. καταναλωτών

Μεγάλο άνοιγμα στην αγορά των smartphones πραγματοποιεί ο όμιλος Generali έχοντας ως στόχο να διευρύνει την πελατειακή του βάση και να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της τεχνολογίας και των έξυπνων κινητών στην ιδιωτική ασφάλιση. Πρόσφατα η διοίκηση του ομίλου υπέγραψε διεθνή συμφωνία με την Obi Worldphones™,  μέσω της οποίας η Generali θα επεκταθεί  σε 20 αγορές και 10 εκατ. καταναλωτές.

Η συμφωνία αφορά την από  κοινού ανάπτυξη πλατφόρμας ασφάλισης για κινητά τηλέφωνα, η οποία  θα είναι ενσωματωμένη στη συσκευή και θα μπορούν οι χρήστες να τη δουν στην κεντρική οθόνη του κινητού τους. “Πρόκειται για μία σημαντική συμφωνία που θα δώσει τη δυνατότητα στον όμιλο να προσφέρει χρήσιμες υπηρεσίες σε ένα ευρύτατο καταναλωτικό κοινό μέσω των έξυπνων κινητών” δήλωσε ο Giovanni Giuliani, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης και στρατηγικής του ομίλου Generali.

- Advertisement -

Η Obi είναι μία start up εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, που συν-ιδρύθηκε από τον John Sculley, πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Apple. Στόχος της είναι να επεκταθεί στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των κινητών τηλεφώνων σε πολλές χώρες και κυρίως σε νεανικό κοινό.

Οι εφαρμογές θα αναπτυχθούν με βάση την κάθε χώρα, ξεκινώντας με την Τουρκία, την Ινδία, την Ινδονησία, το Βιετνάμ, τις Φιλιππίνες και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μέσα στο 2015. Οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να καλύψουν υπηρεσίες για 20 χώρες μέχρι το 2017.

- Advertisement -

 

 

Πηγή: Insurance Journal

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης