AIG Ελλάς: Επιχειρηματικό πλάνο με στόχο την ανάπτυξη

Τη νέα της στρατηγική με στόχο την εξασφάλιση ανοδικού ρυθμού ανάπτυξης, όπως προβλέπει και το πενταετές επιχειρηματικό της πλάνο παρουσίασε σήμερα η AIG Ελλάς.

Η περσινή χρονιά έκλεισε με την εταιρεία να έχει αυξημένα κέρδη 9,8 εκατ. ευρώ (από 9 εκατ. ευρώ το 2011) και με μειωμένη παραγωγή κατά 7% στα 99 εκατ. ευρώ, σε μία αγορά η οποία παρουσίασε πέρυσι μείωση 12%.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα η AIG  δραστηριοποιείται πλέον στην Ελλάδα ως υποκατάστημα της AIG Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ συνεχίζει να εποπτεύεται από την ΤτΕ και τις ευρωπαϊκές εποπτικές αρχές. Σημειώνεται πως το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας μεταφέρθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στόχος για το 2013 είναι η εταιρεία να εμφανίσει έστω και μικρή ανάπτυξη σε μία αγορά που θα συνεχίσει να κινείται αρνητικά διατηρώντας ή και αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιο της, που ανέρχεται σε περίπου 270.000 ασφαλισμένους. Το 2012 η εταιρεία κατέβαλε αποζημιώσεις 34 εκατ. ευρω και στόχος είναι κατά τη διάρκεια του πενταετούς πλάνου να διατηρήσει τη σύνθεση του χαρτοφυλακίου της 70/30 μεταξύ των προσωπικών και επιχειρηματικών κινδύνων.

Τα ανωτέρω δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Giuseppe Zorgno, ο οποίος σχολιάζοντας την πορεία της αγοράς εκτίμησε ότι ο κλάδος πρέπει να επανέλθει σε ρυθμούς συγκέντρωσης, οι οποίοι φρενάρουν λόγω μετάθεσης της Solvency II στο 2016 ή το 2017. Αναφερόμενος στα τιμολόγια είπε ότι η AIG θα επιδιώξει μικρές διορθώσεις (μειώσεις) όπου αυτό είναι δυνατό και προέβλεψε ότι η αγορά θα πιέσει περαιτέρω τα τιμολόγια της λόγω της ύφεσης. Όσον αφορά τα on line προιόντα είπε πως η AIG θα συνεχίσει να τα διαθέτει, όχι όμως με επιθετικό τρόπο διατηρώντας έτσι σε ισορροπία τις σχέσεις συνεργασίας που έχει με το δίκτυο της.

Η νέα στρατηγική της εταιρίας σηματοδοτεί και το νέο κεφάλαιο που έχει ξεκινήσει με την αλλαγή της ονομασίας της σε AIG. Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία αυτή ολοκληρώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο στο τέλος του 2012 και στην Ελλάδα στις 5 Δεκεμβρίου 2012. Η μετονομασία αλλά και η νέα εταιρική ταυτότητα της AIG συμβολίζουν την πλήρη ανάκαμψη του Ομίλου και την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του. Ο κ. Giuseppe Zorgno  σχολίασε σχετικά ότι «το όνομα της AIG επέστρεψε τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην ελληνική αγορά. Ο όμιλός μας έχει επιτύχει μια μοναδική ανάκαμψη την οποία γιορτάζουμε παγκοσμίως. Ξεκινάμε το νέο έτος με το νέο μας όνομα και μια στρατηγική που θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας στην ελληνική αγορά, με φερεγγυότητα, καινοτομία, ισχυρές συνεργασίες και υψηλή κερδοφορία».

 Η στρατηγική της AIG για το 2013 βασίζεται σε πέντε πυλώνες:

·         Πελατοκεντρική Προσέγγιση: με νέα προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες ιδιωτών κι επιχειρήσεων, η εταιρία θα βρίσκεται ακόμη πιο κοντά σε συνεργάτες και ασφαλισμένους.

·         Βιώσιμη Κερδοφορία: επένδυση σε ποιοτικές και αποδοτικές σχέσεις συνεργασίας, ώστε να παρέχει ακόμη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική αγορά.

·         Ανθρώπινο Δυναμικό: επένδυση στην επιλογή των καταλληλότερων στελεχών, τον εντοπισμό και την ανάπτυξη των ταλέντων, τη διαρκή εκπαίδευση και τις ευκαιρίες εξέλιξης στην καριέρα τους.

·         Εταιρική Διακυβέρνηση: με αυστηρή εποπτεία σε Ευρώπη και Ελλάδα, η εταιρία θα εξακολουθήσει να εφαρμόζει τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης κινδύνων για να προσφέρει αξιοπιστία και φερεγγυότητα.

·         Λειτουργική Απόδοση: με διαρκή βελτίωση των διαδικασιών και σημαντική επένδυση στην τεχνολογία, η AIG φιλοδοξεί να εξυπηρετεί ακόμη πιο αποδοτικά τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της.