Προϊόντα πρωτοβάθμιας περίθαλψης με προσιτό κόστος

Του Garret Jean Pascal, Αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου CNP Laiki Insurance Holdings στην Ελλάδα

Οι σημερινές συνθήκες μακράς ύφεσης που βιώνει η Ελλάδα κάνουν πιο έντονη την ανάγκη ασφάλισης, ιδιαίτερα στον ευαίσθητο τομέα της υγείας. 

Η παρατεταμένη περίοδος αρνητικού οικονομικού κλίματος στη χώρα έχει επηρεάσει και την ασφαλιστική αγορά στις πωλήσεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων, στην τιμολόγηση και στα χαρακτηριστικά τους. Η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών έχει επιφέρει αλλαγή στη συμπεριφορά τους, καθώς φαίνεται να έχουν πλέον ιδιαίτερη ευαισθησία στο κόστος των προϊόντων, αλλά ταυτόχρονα να επιζητούν την καλύτερη δυνατή λύση για την κάλυψη των αναγκών τους.

Η δημιουργία και η προώθηση προϊόντων πρωτοβάθμιας περίθαλψης τα τελευταία χρόνια από τις ασφαλιστικές εταιρείες, προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα, μέσω χαμηλού ετήσιου κόστους, να αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες και παροχές πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε συμβεβλημένα δίκτυα γιατρών, διαγνωστικά κέντρα και νοσηλευτικά ιδρύματα για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των αναγκών τους. Ταυτόχρονα, οι ασφαλιστικές εταιρείες με τα συγκεκριμένα προγράμματα ενδυναμώνουν τη σχέση τους με τους πελάτες, επιτυγχάνουν την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και συντελούν στην αύξηση της ασφαλιστικής τους συνείδησης, στις συνθήκες μακράς ύφεσης που βιώνει η Ελλάδα και που κάνουν πιο επιτακτική την ανάγκη ασφάλισης, ιδιαίτερα στον ευαίσθητο τομέα της υγείας.

Η εταιρεία μας έχει δημιουργήσει και προσφέρει στους πελάτες της τέτοιας φύσης προϊόντα, τα οποία διατίθενται μέσω των δύο βασικών καναλιών διανομής, των καταστημάτων της Marfin Egnatia Bank – μέλος του Ομίλου της Λαϊκής Τράπεζας – και του δικτύου ανεξάρτητων ασφαλιστικών συμβούλων που συνεργάζονται με την εταιρεία.

Πρόσφατα, η CNP Marfin Ζωής παρουσίασε για το δίκτυο ανεξάρτητων ασφαλιστικών συμβούλων το πρόγραμμα Bonjour Primary, παρέχοντας πανελλαδική πρόσβαση σε παροχές πρωτοβάθμιας περίθαλψης με ανταγωνιστικό κόστος. Συνοπτικά, το προϊόν προσφέρει:
- Διαγνωστικές εξετάσεις έως του ποσού των 1.500 ευρώ ετησίως, με έκπτωση 80% ή 85%, σε συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρα και νοσοκομεία (18 στην Αττική/70 στην υπόλοιπη Ελλάδα)
- Απεριόριστες προγραμματισμένες ιατρικές επισκέψεις σε ειδικότητες των εξωτερικών ιατρείων συγκεκριμένων νοσοκομείων, είτε δωρεάν είτε με συμμετοχή μόλις 10 ευρώ
- Απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις σε γιατρούς συμβεβλημένου δικτύου (850 στην Αττική/1.150 στην υπόλοιπη Ελλάδα), με συμμετοχή μόλις 20 ευρώ
- Οδοντιατρικές πράξεις με έκπτωση 50% σε συμβεβλημένο δίκτυο οδοντιάτρων
- Φυσικοθεραπείες με συμμετοχή 25 ευρώ/συνεδρία σε συμβεβλημένο δίκτυο φυσικοθεραπευτών
- Δωρεάν check up ετησίως

Η τιμολόγηση του συγκεκριμένου προϊόντος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με μόλις 9 ευρώ το μήνα και απευθύνεται σε πελάτες κάθε ηλικίας.

Από το δίκτυο καταστημάτων της Marfin Egnatia Bank, μέλος του Ομίλου της Λαϊκής Τράπεζας, οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν, μέσω του προγράμματος Marfin Ταμιευτήριο & Υγεία, μοναδικά προνόμια υγείας όπως:

- Δωρεάν απεριόριστες επισκέψεις σε εφημερεύοντες γιατρούς για έκτακτα περιστατικά όλο το 24ωρο
- Δωρεάν απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων κατόπιν ραντεβού
- Σημαντικές εκπτώσεις σε διαγνωστικές και επεμβατικές εξετάσεις
- Δωρεάν προληπτικούς ελέγχους ετησίως
- Έκπτωση 20% για ιατρικές επισκέψεις στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία της Παιδιατρικής Κλινικής ΠΑΙΔΩΝ ΜΗΤΕΡΑ, κατόπιν ραντεβού, σε συγκεκριμένες ειδικότητες
- Δωρεάν διακομιδή με ασθενοφόρο σε περίπτωση έκτακτης εισαγωγής στα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα, για τις περιοχές Αττικής και Θεσσαλονίκης

Το κόστος του προγράμματος είναι ιδιαίτερα προσιτό, καθώς με μόλις 5 ευρώ το μήνα οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν το συγκεκριμένο προϊόν.

Τα παραπάνω προϊόντα μπορούν να προσφερθούν στους πελάτες με οποιοδήποτε άλλο προϊόν (τραπεζικό ή ασφαλιστικό ανάλογα με το δίκτυο προώθησής τους), ως «πρόταση προστιθέμενης αξίας», λόγω των υψηλών υπηρεσιών που προσφέρουν σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό κόστος απόκτησής τους.

Παρόμοια προϊόντα, που αυτήν τη στιγμή προωθούνται, γενικότερα, από ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, σημειώνουν σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων, επιτρέποντας στους διαμεσολαβητές τη διατήρηση του χαρτοφυλακίου των πελατών τους, τη διατήρηση ή και την αύξηση των εσόδων τους και, τέλος, μια πολύ καλή ευκαιρία αύξησης των πωλήσεών τους σε ολοκληρωμένα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας.