Προσαρμόζει τους στόχους της στο περιβάλλον ύφεσης η Metlife Alico

Τους στόχους πωλήσεων για το 2013 μεταβάλλει η Metlife Alico ως «απάντηση» στο περιβάλλον ύφεσης που επικρατεί στην εγχώρια αγορά και τη δυστοκία γενικότερα των εταιρειών να εξασφαλίσουν ανάπτυξη.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες του iw, την περασμένη εβδομάδα το δίκτυο της εταιρείας ενημερώθηκε από τη διοίκηση ότι οι στόχοι πωλήσεων για τη νέα εταιρική χρήση που άρχισε από σήμερα (01.12.2012 – 30.11.2013) μειώνονται ανάλογα με τη βαθμίδα όπου ανήκουν οι συνεργάτες της από 10% έως και περίπου 30% σε σχέση με τη χρήση του 2012.
 
Η ανωτέρω μεταβολή των στόχων παραγωγής καθιστά ωστόσο τα παρεχόμενα κίνητρα προς το δίκτυο περισσότερο ελκυστικά, καθότι οι συνεργάτες της εταιρείας θα μπορούν πλέον να απολαμβάνουν προνόμια που παρέχονταν μέχρι και πέρυσι από την Alico Metlife για πολύ υψηλότερες επιδόσεις.
 
Αυτός εξάλλου ήταν και ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία αναπροσάρμοσε προς τα κάτω τους στόχους για τη νέα παραγωγή σε όλες τις βαθμίδες της πολιτικής πωλήσεων που τηρεί και ειδικότερα για το Star Agent, το KEA Agent, το Bonus Agent, το Fulltime Agent και το Sub Agent.
 
Στις ανωτέρω αποφάσεις της εταιρείας συνέβαλε, σύμφωνα με πληροφορίες, σε μεγάλο βαθμό το γεγονός ότι το 2011 τους στόχους πωλήσεων (στοιχεία 11μήνου) εξασφάλισε το 73% των συνεργατών της, ποσοστό το οποίο ωστόσο κρίνεται ως ιδιαιτέρως υψηλό δεδομένων των αρνητικών συγκυριών που επικρατούν στην εγχώρια οικονομία.

Τέλος, από τη νέα εταιρική της χρήση η Alico Metlife λανσάρει στην αγορά νέα προγράμματα του κλάδου Υγείας, στα οποία δεν περιλαμβάνονται ασφαλιστήρια ετησίως ανανεούμενα, ενώ σε ότι αφορά τον όμιλο, περνά πλέον σε πιο επιθετική επικοινωνιακή πολιτική με στόχο να καταστεί σε κάθε εθνική αγορά όπου δραστηριοποιείται πρώτη επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας για τους καταναλωτές