Το μέλλον της διανομής ασφαλιστικών προϊόντων

Στο μέλλον της διανομής ασφαλιστικών προϊόντων μέσα από τα κανάλια του Agency, του bancassurance, των ανεξάρτητων δικτύων, των direct πωλήσεων και άλλων ανερχόμενων μεθόδων προώθησης εργασιών αναφέρθηκε το Insurance Money Conference 2012, που πραγματοποιήθηκε στις 11 Οκτωβρίου. 

Ο κ. Θοδωρής Βαλσαμίδης, Key Account Manager της Carglass, ανέφερε ότι η θραύση κρυστάλλων αποτελεί το 4% του συνόλου των αποζημιώσεων και το 25% του συνόλου των claims, ενώ πρόσθεσε ότι η Carglass διατηρεί αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα 16 εταιρικά καταστήματα. 

Ο κ. Αντώνης Βαρσαμής, Διευθύνων Σύμβουλος της Easy Insurance Agency, από την πλευρά του, είπε ότι το ίντερνετ αποτελεί αυτή τη στιγμή παγκόσμια δύναμη, αλλά δεν μπορούν να πωληθούν μέσω αυτού όλα τα προϊόντα που μπορεί να πουλήσει ένας ασφαλιστής. 

Επίσης ο κ. Βαρσαμής συμπλήρωσε ότι είναι μεγάλη ευκολία για τον ασφαλιστικό πελάτη να μπορεί να βλέπει τα πάντα αναρτημένα στο διαδίκτυο. 

Η κα Σοφία Καλλέργη, Head of Bancassurance στην Τράπεζα Πειραιώς, τόνισε ότι η πώληση ασφαλιστικών προϊόντων μέσω της τράπεζας έχει περάσει από το στάδιο της απλής σύστασης στο στάδιο της στοχευμένης προσέγγισης. Το bancassurance είναι σύμφωνα με την κα Καλλέργη ένας διαφορετικός τρόπος διανομής ασφαλιστικών προϊόντων που δεν μπορεί να συγκριθεί με άλλα κανάλια, αλλά επέτρεψε στις τράπεζες να εμπλουτίσουν τα παρεχόμενα προϊόντα τους.
 
Ο κ. Χρήστος Σταυρίδης, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικών Σπουδών, αναφέρθηκε στο μέγεθος της πανευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς, η οποία παράγει πάνω από 1 τρισ. ευρώ ασφάλιστρα, επενδύει 7 τρισ. ευρώ και απασχολεί 1 εκατ. υπαλλήλους. Μεταξύ των διαφορετικών κατηγοριών δικτύων, ανέφερε τις direct πωλήσεις, το distance selling (μέσω ίντερνετ, call centers κ.λπ.), τους ασφαλιστικούς συμβούλους και τα shop in shop (π.χ. μια ομάδα πωλητών μέσα σε μια βιομηχανία). 

Τέλος ο κ. Γιώργος Φουφόπουλος, Επιθεωρητής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής, είπε ότι στις περιόδους που μια εταιρεία θέλει να αναπτυχθεί, φτιάχνει δίκτυο, όταν όμως χάνει 30-40% των εργασιών της, το δίκτυο χάνει σε παραγωγικότητα, καθώς αυξάνει τα κόστη του. Το πραγματικό κόστος ενός agency, όμως, σύμφωνα με τον ίδιο, βρίσκεται στο 2% επί του χαρτοφυλακίου του. 

Γενικότερα η συζήτηση των ομιλητών περιστράφηκε γύρω από θέματα όπως ο καθοριστικός ρόλος του agency στην ασφαλιστική ανάπτυξη και το μέλλον του κλάδου, η σταδιακή διείσδυση του bancassurance και οι προοπτικές του για απόκτηση μεριδίων από την ασφαλιστική πίτα, οι direct πωλήσεις στην ελληνική και παγκόσμια αγορά και οι νέες μέθοδοι προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων, που αλλάζουν το ασφαλιστικό επάγγελμα.
To video του πάνελ μπορείτε να δείτε  εδώ (1/3)

To video του πάνελ μπορείτε να δείτε  εδώ (2/3)

To video του πάνελ μπορείτε να δείτε  εδώ (3/3)